Horner: Toro Rosso neće potpisati Ocona

Izdvojeno

Luka Kolak

Prije 6 godina 1 min 32 komentara

Christian Horner izjavio je kako njihova sestrinska momčad Toro Rosso neće potpisati Estebana Ocona zbog francuzovih veza s Mercedesom.

Unatoč tome što Red Bull trenutno pati od nedostatka mladih vozača koji bi mogli uskočiti na upražnjeno mjesto u Toro Rossu, Horner je rekao kako Ocona ne razmatraju kao opciju sve dok je pod ugovorom s glavnim rivalom. Šefovi Zakk Brown (McLaren) i Cyril Abiteboul (Renault) sličnog su mišljenja oko Ocona, koji će najvjerojatnije sljedeće sezone izgubiti svoje vozačko mjesto u Force Indiji od Lance Strolla.

“Ono što je bilo relativna mala investicija Mercedesa jest to što su pomogli dečkima da uđu u F1,” rekao je Horner.

“Biti na mehanizmu opoziva nije privlačno većini. Imate ludu situaciju gdje bi Ocon mogao sljedeće sezone izgubiti svoju poziciju. Da nije bio vezan ugovorom, bio bi sigurno kandidat za Toro Rosso,” pojasnio je.

“Međutim, Red Bull ne želi ulagati u Mercedesove vozače niti mi to očekujem od druge strane.”

 


Odgovor

32 komentara

  1. Ferrari
    jura718 Prikaži

    ako ostane bez mjesta, onda stvarno u k…ali ne treba ništa čuditi, kad ekipe uzimaju pay drivere da opstanu…mislim da je problem u F1 mnogo dublji, da su preveliki troškovi ekipa, jer ima ona poznata izreka: kako postati milijunaš u F1? pa tako da udes kao milijarder…ne znam autora, ali govori dosta o problemu F1



    3
    1

    2
  2. Red Bull
    Onomatopeja Prikaži

    Naravno neka Okon raskine ugovor sa mercom i eto mu mjesta ako nista u Toro Rossu a mozda posle i u Red Bullu.



    1
    1

    0
  3. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nebi ga ni ja. Mercedes bi da on vozi a da ostane vezan uz njih. Malo sutra.



    8
    7

    1
  4. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    Ma sve mi ovo mirise na Super Formulu il Formulu E…



    2
    2

    0
  5. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Et gadne sudbine, zamjenio (odlicnog) Wehrleina, sad ga spopala ista sudbina. Mercedes ocigledno ne mari za svojim vozacima, ne znam sta je to njima dati koji dinar vise pa smjestiti istog u Williams? Al eto i u svijetu vlada ona izreka “para vrti gdje burgija neće”..



    4
    4

    0
  6. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Ja sam Mercedesov vozač, naravno da ću pustiti Hamiltona na tjesnoj stazi u Monaku i neću dati sve od sebe da ekipa za koju vozim završi ispred bolida Mercedesa.



    4
    2

    2
  7. Marlboro
    M_M 1983 Prikaži

    Neka Wolff makne Bottasa koji nije ništa pokazao prošle i ove godine pa evo mjesto za Ocona! Samo sto ja vjerujem da Ocon nebi čuvao leđa Hamiltonu nego se borio za svaki bod i sto bolju poziciju u momčadi!



    4
    3

    1
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Sam sebi si rjesio zagonetku..



      8
      8

      0
    • Michael Schumacher
      thebear38 Donator Prikaži

      Zasto bi zlocesti Vuk maknuo Bottasa? Bottas radi sve sto mu se kaze bez pogovora i prigovora. Gledajuci s njegove strane Bottas radi savrsen posao u Mecki. A to sto se nama ne svidja … zaboli ga MSO



      5
      5

      0
    • avalon Prikaži

      M_M 1983 … izvini , moga bi se grohotom nasmijat na kompletni komentar ali … nasmijat ću se samo na ovo “… ja vjerujem da Ocon nebi čuvao leđa Hamiltonu nego se borio za svaki bod i sto bolju poziciju u momčadi!” … evo hahahahahahaha . znam da je davno bija MC pa se teško sjetit oconovog “performansa” VOZAČA FI . za podsjetnik evo malo citata ovog portala posli MC …. da počnem sa “najstarijim” … “Eddie Jordan je prije nekoliko godina javno izjavio kako je poznato da Mercedes i tijekom utrke diktira poteze na pit-wallu Force Indije,” da eddie nije brblja evo nečeg šta su mnogi koji su gledali ovogodišnji MC vidili “Na današnjoj utrci u Monaku smo imali zanimljivu i ne tako često viđenu situaciju da vozač druge ekipe vidno uspori da bi u direktnoj borbi za poziciju propustio vozača koji ima svježije gume. Naravno, riječ je o ekipama koje poslovno surađuju, odnosno o Force Indiji koja ima Mercedesove motore. Esteban Ocon na direktno pitanje novinara nije ni potvrdio ni opovrgnuo da postoji dogovor između dvije ekipe o propuštanju . ali ipak se nešto dalo pročitat između redova izjave estebana nakon trke “Jesam li olakšao Hamiltonu kad me je pretjecao? Ja sam Mercedesov vozač, to morate pitati Šefa.” posli ovoga i ja sam ubjeđen ( točno kako i ti vjeruješ ) da ocon ne bi čuva leđa LH nego bi se borija za svaki bod kad bi vozija mercedes hahahahahaha … ako je ovako postupija vozeči FI kako bi tek onda postupa da mu je LH kolega u ISTOM timu ? naravno , i zapažanje da bottas nije ništa pokaza ni lani ni sada je bar 100 % točno . siroti finac je npr lani ka rookie u mercedesu ostvarija samo 13 podija ( od toga 3 pobjede ) u 20 trka i završija sezonu 3. sa ogromnih 12 bodova zaostatka za 2 . sebom u ferarriu i sa točno 100 bodova više od 4 . kimja . ove sezone samo 6 postolja ( ukupno 19 u 34 trke za merc ) s time šta je u bakuu vodija do 48 . kruga i 3 kruga prije kraja odusta zbog probušene gume . u austriji je sa P 2 odusta u 13 . krugu zbog hidraulike . idemo usporedit rezultate seba ka prvog vozača ferarria i bottasa “pomoćnika” u 2017. i dosadašnjem dijelu prvenstva seb je ostvarija 21 , a VB 19 podija , a kad bi komparirali “druge” vozače KR i VB kimi je kroz 2017 . i ovo sada ostvarija 16 , VB 19 podija ;) i zbog odličnih rezultata bilo bi odlično da kimi dobije novi ugovor , a bottas zbog toga šta ništa nije pokaza nogu iz merca u korist ocona koji ne bi čuva leđa LH nego bi se borija sa njim ? ka u MC ove sezone ? pa da se ne bi grohotom smija na ovako paušalno pisanje ? btw , znaš li nekog vozača koji bolje obavlja zadani “domaći rad” od bottasa ? ocon je lani izgubija protiv pereza , sad trenutno gubi od meksikanca , a on bi se borija protiv lewisa ? ili bi možda postupija po onoj narodnoj “veži konja di ti gazda kaže” šta je pokaza vozeći FI , a zamisli kako bi mu bilo u mercedesu ;)


      0
      0

      0
  8. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Najbolje da uzmete Kimija…



    1
    0

    1
  9. Rover
    zjurina Prikaži

    Sramota & prevelika šteta ako Esteban ostane bez mjesta u slijedečoj sezoni !



    5
    2

    3
  10. Marlboro
    f1fanatik Prikaži

    Imati na gridu Sirotkina, Strolla, Ericssona pa čak i Magnussena , Grosjeana i Hartleya, a ne gledati Wehrleina, Ocona ili već zaboravljenog Nasra je generalno sramota za sport!!



    5
    0

    5
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Magnussen i Grosjean su dobri vozači.



      15
      15

      0
      • Marlboro
        f1fanatik Prikaži

        ok, nisam ih trebao staviti u društvo ovih ostalih, ali mislim da je “odbačena trojka” daleko talentiranija čak i od njih dvoje



        2
        1

        1
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        @f1fanatik

        Nasr je vozač koji je na jedvite jade pobijedio jednog slabašnog Ericssona. Po meni on nema što tražiti u F1 :chill:

        Za Wehrleina također smatram da je debelo precijenjen na ovom portalu. Ni on nije bio nešto pretjerano uvjerljiv protiv Ericssona unatoč tome što je imao prednost manje kilaže.
        Leclerc je prvi vozač koji uvjerljivo pobjeđuje Ericssona (ostalo mi je u sjećanju da ga je i Kobayashi razvaljivao, ali u to nisam siguran).

        Po meni je puno veća šteta što ćemo vrlo vjerojatno izgubiti Vandoornea ili što Rowland nikada neće dobiti priliku u F1.



        6
        4

        2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Wehrlein je pobijedio i Ocona za kojim sada svi žale…
        A Ericssona je razvaljivao, dok je Sauber imao šanse za bodove. Kada su bili daleko od bodova, nije imalo smisla truditi se…



        1
        -4

        5
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        Rezultat dvoboja Wehrlein-Ocon nije mjerodavan budući da je Ocon uletio usred sezone kao padobranac. Sjeti se samo 2009. kako je to izgledalo kada netko usred sezone dođe u novi tim ( Ocon čak niti nije mijenjao tim nego je po prvi put vozio u F1!).

        Drugi dio tvog komentara mi je pomalo smiješan. To su neke tvoje pretpostavke. Kao da ja kažem da je Verstappen ponekad sporiji od Riccija, ali samo zato što mu se neda truditi jer RB ne može osvojiti naslov.

        Wehrlein me se jednostavno nije dojmio u te dvije sezone koje je proveo u F1 i smatram da nikada ne bi izrasao u top vozača. Nije on bio katastrofalan vozač, ali nije bio ni vozač za kojim treba plakati.



        4
        3

        1
      • Fernando Alonso
        Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Treba spomenuti i navodne probleme sa Pascalovim egom. “Princess Pascal” :rofl:



        2
        1

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Prvo, pola godine iskustva nije ništa. A Ocon je uz Wehrleina najpripremljeniji rookie koji je ušao u F1, tako da ga ne bih vadio na neiskustvo. Sainz je prešao u pola sezone u Renault, pa se odmah prilagodio. Ocon je prije ulaska u F1 vozio na testiranju za Mercedes, Renault, Force Indiju. 2009 nije mjerodavna. Ja sam ti naveo svježiji primjer, koji više odgovara trenutnim bolidima.



        1
        0

        1
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        Ne bih baš tako olako odbacio pola godine Wehrleinovog iskustva. Krivulja učenja je najstrmija na početku karijere tako da smatram da je Wehrleinov “head start” značajno pridonio ishodu njihove borbe.

        Ocon je pred kraj sezone počeo hvatati priključak s Wehrleinom te je u zadnje dvije utrke završio ispred njega. Da su 2017. vozili u istom timu, vjerujem da bi ga Ocon glatko dobio.



        2
        1

        1
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        Pastore, pogledaj Leclerca na početku godine. Pola sezone čini čuda.



        2
        1

        1
  11. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    era F1 u kojoj se potencijalni budući prvaci odbacuju za tatine sinove.
    Kada bi F1 privukla 2 nove momcadi to bi bilo super za ove odbačene.



    5
    3

    2
  12. Brazil
    Anonimus4138 Prikaži

    Mozda Ocon bude vozio Formulu E,zar nije da se Mercedes povlaci iz DTM-a i ide u Formulu E 2019,iako nije to ni prestizno kao Formula 1 !



    1
    0

    1
  13. Antonio Giovinazzi
    Marci Prikaži

    Formuli 1 samo treba još 2-3 nova tima da bi sve bilo zanimljivije i da bi se mladi vozači uspjeli dokazati, da se npr. vrati Lotus, Toyota, Jordan ili da se iz F2 ubace DAMS, Carlin ili neki Rusi. Jedini problem je rizik, da je sport jeftiniji, sigurno bi neka ekipa došla. Stvarno bi bila šteta da Ocon, Vandoorne, Russell i mnogi drugi za 5 godina ne budu u vrhu F1, a da se Stroll i njemu slični svih tih pet godina vozikaju po stazi. Mislim da u budućnosti vozače poput Alonsa, Kimija i Hamiltona više nećemo imati jer se kvaliteta više ne gleda, samo novac??, žalosno. Jedini koji još uzimaju talentirane vozače su Ferrari i Mercedes i ako neka od te dvije momčadi ode(prvenstveno Ferrari), biti će gotova trenutna era Formule 1. Svrstao bih ovdje i Red Bull, ali sumnjam da će Verstappen i Gasly zajedno dočekati kraj sljedeće sezone…nije Gasly kao Ricciardo, a to zna i Horner…



    2
    2

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Bolja bi bila ideja ova sa tri vozača po timu. Nekada su F1 timovi imali rezervne bolide, kada ti se pokvari jedan samo sjedneš u drugi. Ili je bilo slučajeva da voziš bolid od timskog kolege. Za timove nebi bilo skupo da danas uvedu još jedan bolid. Tako bi dobili 30 bolida na gridu. Popunjen grid, a i dosta mjesta za mlade vozače.



      2
      1

      1
      • Antonio Giovinazzi
        Marci Prikaži

        To bi bilo dobro za razvoj vozača, ali mislim da bi u top 10 bilo 9 vozača iz Mercedesa, Ferrarija i Red Bulla, tako da su lošiji timovi u puno većem gubitku. Jedino da se npr. uvede da treći vozač mora biti mlađi od 23 godine ili neki drugi limit.



        1
        1

        0
  14. Ferrari
    racer 29 Prikaži

    Ne znam kad točno, ali mislim da je to bilo na VN Belgije kad je Brundle obavljao one svoje aktivnosti na stazi prije početka utrke.. u jednom trenutku prišao je Tottu za neke riječi, no Wolff je bio zauzet budući da je pričao s – ni manje ni više nego – Oconovim starim.. to je dovoljan pokazatelj čiji je “vojnik” Esteban Ocon..
    stoga, ako taj “vojnik” koji se već pokazao na borbenom polju, i talentom i taktički (puštanje nadređenih) zašto ne dobije pomoć upravo od onih za čije se boje trga??
    Mercedes je financijski jak i opskrbljuje 2 ekipe na gridu.. ako se već ne žele riješiti Lewisovog pobočnika pa zašto ne utrpaju svog ekstra talentiranog vojnika u ekipu koja se koristi njihovim pogonskim materijalom, bilo u Forcu In..Canadu, bilo u Wiliams.. zar su toliko pali pod pritiskom kanadskih dolara i ruskih rubalja pa da ne mogu osigurati mjesto svom štićeniku??
    ako ne mogu oni, zašto bi Oconu neka druga ekipa ponudila mjesto kad znaju da bi uskoro mogli biti potučeni upravo od njega?? hmmm.. to je ta caka o kojoj je spise mogao napisao Wehrlein, a sad će izgleda i mladi Ocon… Kako stvari stoje, izgleda da su Oconove zadnje mikro šanse Haas i Sauber.. no, zar će Ferrari dopustiti da se mercedesov pobočnik godinu dana razvija kod njih?? Ja prvi ne bih, a vjerojatno i svatko tko je normalne inteligencije.. razvijanje konkurencije u svom taboru je idiotskije i od onoga što je radio Neville Chamberlein s nacistima..
    Zajedno su odrastali i Gasly i Leclerc i Ocon.. i svatko je razgrabljen od super sila.. ali, kako stvari stoji upravo će ovaj potonji morati čekati barem godinu dana, a do tada – može proći baba s kolačima..



    6
    6

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.