F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Todt: Neće biti novih proizvođača 2021.

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Predsjednik FIA-e Jean Todt tvrdi kako ne očekuje nove proizvođače motora za 2021., unatoč promjenama koje su najavljene za navedenu godinu.

Nova pravila oko pogonskih jedinica – koje bi trebale biti glasnije, jeftinije i manje kompleksne – mogla bi biti potpisana prije VN Singapura na sljedećem sastanku strateške grupe. Iako je početna ideja o radikalnoj promjeni pravila, što je uključivalo potpuno izbacivanje MGU-H, napuštena, još se uvijek dogovaraju određene sitnice koje bi dopustile vozačima da guraju još više te bolidima da bolje zvuče. Donošenje novih pravila je također bio jedan od načina da se privuku novi proizvođači, uključujući Porsche, Cosworth i Aston Martin koji su nadgledajli proces razvoja u slučaju da im se ukaže prilika da uđu u F1.

Međutim, kako su se određena pravila izbacila, Todt je rekao kako ne postoje potencijalni proizvođači koji zainteresirani za ulazak. Todt je nadodao kako je jedna strana, vjerojatno misleći na Porsche, bio ozbiljan kandidat, ali ipak za sada nemaju još zeleno svjetlo za ulazak u projekt.

“Bilo je određenih pokazatelja interesa od strane jednog proizvođača, koji je rekao kako nisu u stanju se obvezati za 2021., ali da je bitno za njih da točno znaju koja će biti pravila jer su svakako zainteresirani za ulazak u budućnosti,” rekao je Todt.

“Moj prioritet svakako je da zadržimo trenutačnu četvrotku (Mercedes, Ferrari, Renault i Honda). Uvijek kažem kako bi bilo nepravedno da im kažemo, “dobro, želimo privući novog proizvođača, pa hajmo odmah promijeniti sve.”

“Ali što onda s njima? Što onda sa svim ulaganjima koja su ulagali godinama i onda im kažemo kako mijenjamo sve zbog toga što želimo jednog ili dva nova proizvođača?”

“Iz toga razloga nema prevelike revolucije po pitanju pogonskih jedinica. Sada, ako možemo zadržati tu četvorku, za mene bi to bio sjajan uspjeh.”

Todt je još rekao kako nikada nije bio siguran da će Formula 1 biti u stanju privući više od četiri proizvođača sve dok su pravila oko pogonskih jedinica toliko različita od drugih kategorija.

“Uvijek sam bio pesimističan da sa specifičnim pravilima za pogonske jedince možemo privući više od četiri proizvođača,” rekao je.

“Osobno, osjećam kako je sjajan uspjeh to što imamo četiri različita motora na 10 momčadi – što znači 2,5 svaki.”

“Zato sam zamolio da razmotrimo neka pravila kao u drugim serijama kako bi zainteresirali druge proizvođače, gdje bi mogli imati sedam do deset kupaca u mogućnosti da kupe motor. Međutim, to se nije dogodilo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
304 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

27 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    o ovome se već dugo priča, tako da nisam iznenađen.
    ali razočaranje po više osnova stoji.



    3

    1
    • Ja vala nisam nesto ni razocaran ne sto nebih volio nove proizvodjace nego sto ce se ova postojeca 4 pribliziti jedan drugom a onda ce mo imati mnogo neizvjesnije trke.Vjerovatno ce dodati jos goriva da bi se motori vise vrtili i time bili glasniji.Na kraju krajeva ako je Honda mogla uci i ukljuciti se dosta kasnije od ostalih mogu i Porse ili eventualno BMW.



      3

      0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Slažem se. I ne mora značiti da bi novi proizvođać prošao ko Honda kada je ušla. Sve dok se dobro ne pripreme, prije samog ulaska, kada za njih nikakva F1 pravila ne važe, u smislu testiranja. Honda je malo požurila, možda ih je i McLaren požurio. Nisu imali iskustva sa ovim električnim dijelovima. Onda nisu to mogli ni ispraviti zbog tokena… Da sada ulaze, siguran sam da bi to puno bolje odradili. Našli bi nekoga ko ima iskustva, istetirali sve do maksimuma, i onda ušli. Evo recimo Porsche ima iskustva sa hibridima. Ako bi oni ulazili, mislim da nebi uopšte izgledali toliko loše prvu godinu. Mislim da njih ne koče pravila. Samo im šef treba dati zeleno svjetlo. Znamo da se i za Audi prije pričalo. Ali je problem bio u njihovom šefu, ili tako nešto…



        2

        1
      • @ Pastor

        Sve isto mislim



        3

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        VW (Audi) trenutno plaća ogromne kazne za prevaru CO2 mjerenja i zato su odustali od F1 projekta ili ga privremeno suspendirali dok ne prestanje krvarenje….


        0

        0
  2. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …evropa ima svoje zastupnike, njemačku,francusku i italiju, japan također, amerikanci ni da hoće ne bi znali napraviti motor na ovoj razini, većina momčadi je bazirana u engleskoj i od tamo dolazi najveći know-how što se tiče aerodinamike, šasije, organizacije itd. itd…nema smisla nekom njemačkom proizvođaču(budimo realni osim porsche-a i bmw-a teško tko može ući u F1) uću u natjecanje da pritom gube od merc-a..nebi išlo…postojeći proizvođači su se izborili za većinu postojećih stavki tako da nekome tko mora početi od 0 slijedi gora sudbina od honde 2015-2017…



    6

    1
  3. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Šteta.. Ja sam se nadao ulasku barem Porschea ali izgleda da je i to otpalo.. Bilo bi svakako zanimljivije sa više dobavljača.. I još koja ekipa da se pojavi.. Formula 1 je ponekad sama žrtva zbog toga što je takva kakva je.. Treba tu puno love uložiti da bi se napravilo nešto.. A i lova nije nikakva garancija.. Ako ne okupiš prave ljude opet sve uzalud.. Toyota je bila lijep primjer toga.. Ušli su sa najvećim buđetom ikad.. Ponudili Schumacheru bjanko ček.. Silna lova i resursi i opet ništa.. Mislim da u ovom sportu na kraju ipak samo oni najuporniji nešto postignu.. Kao na kraju krajeva i u samom životu.. Magareća Upornost i tvrdoglavost i veliki trud i zalaganje.. Jedino tako..



    7

    0
  4. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Očekivano. Da je znala što je čeka ne bi bilo ni Honde. Tek kada Ferrari počne redovito pobjeđivati doći će do promjena.
    Što kažu Ameri?



    6

    1
  5. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Zna li netko sta je s BMW-om ili Cosworthom? Oni su zadnji otisli iz F1 pa sam mislio da bi se mogli i vratiti ove 2021.



    1

    1
  6. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Pa to je kriminal. Pa kako će F1 opstati sa 4 proizvođača?


    0

    1
  7. Ferrari AMG Prikaži

    it´s all about money


    0

    0
  8. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Zar se netko stvarno nadao?


    0

    0