F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Arrivabene: Ne smijemo odustati

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrarijev šef Maurizio Arrivabene kaže da momčad mora nastaviti vjerovati da mogu do naslova nakon razočaravajuće VN Italije.

Ferrari je stigao u Monzu na krilima velike pobjede na Spa-Francorchampsu. Dobru formu potvrdili su u subotu s 1-2 u kvalifikacijama.

Kimi Raikkonen je poveo utrku u prvih nekoliko zavoja ispred Sebastiana Vettela, ali Nijemac je pao na začelje poretka nakon dodira s Lewisom Hamiltonom u drugoj šikani.

Raikkonen je bio ispred Hamiltona veći dio utrke, no nakon pit stopa je patio od velikog blisteringa na gumama, a Hamilton je to iskoristio i prošao Finca.

Mercedes je tako stigao do pobjede u Monzi petu godinu zaredom, a Ferrari i Vettel su izgubili velike bodove u utrci za prvenstvo.

“Ovo definitivno nije rezultat kojeg smo se nadali pružiti našim navijačima Podržavali su nas na nevjerojatan način cijelog vikenda, zahvaljujem im se u ime cijele momčadi,” rekao je Arrivabene.

“Nakon udesa u drugoj šikani, Kimi se morao boriti protiv dva Mercedesa, a Sebastian je imao vrlo oštećen bolid te se morao probijati u poretku.”

“Svjesni smo da imamo vrlo dobar bolid. To smo vrlo jasno demonstrirali s prvim startnim redom u kvalifikacijama.”

“Sada je važno reagirati kao momčad, na pravi i odlučan način, bez odustajanja. Dalek je put do kraja prvenstva, već se spremamo za sljedeći izazov u Singapuru,” zaključuje Talijan.

Vettel zaostaje 30 bodova u odnosu na Hamiltona, dok je Mercedes u prednosti od 25 bodova. Do kraja prvenstva ostalo je još sedam utrka.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

38 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    E moj Maurizio,
    moramo ti se zahvaliti na psihološkim napomenama kako se ne znamo nositi sa pritiskom.
    Možda se Mercedes ipak zna nositi sa pritiskom slabijeg bolida?
    Možda je problem u Ferrariju koji se ne zna nositi sa pritiskom boljeg bolida?
    Davno je titula zadnji put prezimila u Maranellu.



    5

    6
    • F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

      Koliko je to bolji bolid? Pola desetinke, desetinka na stazi koja više odgovara?! LOL. Bolidi su napokon u egalu, negdje bolji Ferrari negdje Mercedes. Bolid nije dominantan nego konkurentan i sposoban za pobjede i naslov.



      10

      2
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Zavisi od staze koliko je bolji. Recimo Monza desetinka, Belgija tri.
        Puno je više staza bilo ove godine gdje je Ferrari bio bolji pa je logičan zaključak da je Ferrari bolji bolid. Ne puno bolji, ali ipak bolji. Niko nije spomenuo dominaciju.
        Sem toga ja sam se referisao na njegovu izjavu gdje je izjavio da se Mercedes ne zna nositi sa pritiskom slabijeg bolida, kao što su se to oni znali prethodnih godina.



        11

        1
      • bolid je, ali mislim da vozac nije. Cak ponekad mi se Vettel cini brzim i boljim od Lewisa kao na nekim utrkama ove godine no onda dode utrka u kojoj sve sto je prije dobro napravio pose.. se sam po sebi i svemu sto je napravio. Jednostavno ove godine nemoze povezati 3 utrke kak spada da nema nekih gluposti. A bolid je na spa bio brzi na monzi je Hamilton prosao kimija ali sa unistenim gumama. No da je Vettel bio naprijed ne znam da bi merc dobio. A to su staze uz baku canadu i silvertone koje bi Ferrariju najmanje trebale odgovarati a bili su pa cak i bolji od Merca. Na nekim stazama bi Ferrari bio dominantan da nije bilo kise npr u kvalama u madarskoj tu bi Ferrari odleprsao kao i u monacu. No malo nesrece malo peha malo gluposti i ode sve 3pm. To je opis Ferrarijeve sezone.



        2

        7
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Upravo sam pročitao podatak da je Ferrarijev motor u Italiji jači za cca 17 KS.

        https://it.motorsport.com/f1/news/ferrari-ecco-i-numeri-della-supremazia-di-motore-nella-qualifica-di-monza/3171188/?nrt=54

        Imam osjećaj kao da im je nedostajalo nekoliko kompleta soft guma na treninzima.



        3

        5
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ne pričaj gluposti. Puno je više staza bilo gdje je Mercedes bolji. A bilo je i staza na kojima je bio puno bolji, na kojima Ferrari nije mogao ni pomisliti na pobjedu. Mercedes je na svakoj stazi bio konkurentan.



        2

        2
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Što se tiče pisanja gluposti, pročitao sam tvoju analizu na forumu, gdje si detaljno opisao kako je Mercedes bio brži na cca 11/13 utrka.
        Samo nigdje ne nađoh nekoga, od eminentnih imena u F1, da podrži tu tvoju analizu. Nigdje ama baš nijedan.
        Vidim da si i dalje u tom fazonu
        Samo ćeraj :thumbs:



        4

        2
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Prvo, nisam napisao da je Mercedes bio brži na toliko utrka. Izgleda da ti slabo i čitanje ide (kao i sve o F1). Ali brzina nije samo šta je neko mogao ostavriti, nego šta je ostavrio, kad se sve uzme u obzir. To što je Ferarri bio brži na treninzima, na nekim stazama, ne mora značiti da bi tako bilo na kraju i da nije bilo kiše. To je samo pretpostavka. Ali ja nisam nigdje vidio da je Ferarri imao više od 2 desetinke prednosti, ni na tim stazama gdje je trebao biti brži. Možda jedino ono na početku sezone, kada je Bottas bio 3, 4 utrke za redom brži Mercedes…
        A onda, utrka je sasvim druga priča. Forsira se priča kako Ferrari bolje čuva gume, ima bolji tempo, a u stvarnosti se to rijetko ispostavi kao istina. Ali šta ja imam o tome raspravljati sa nekim ko nema blage veze o F1…



        2

        2
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Daj nam nađi post gdje si pisao pa da prebrojimo.
        Sjećam samo iz tog posta da si napisao da je Mercedes bio brži u Bakuu.
        Prestao da čitam kad sam pročitao da ne možemo znati da li je Mercedes brži od Ferrarija u Monacu jer su svi kružili iza Ricciarda.
        Nek nisi rekao 11/13. Neka tvrdiš da je 10/13!
        Argumenti su ti na nivou osnovne škole.
        Mercedes je većinom bio brži u treninzima u prvoj polusezoni.
        Nisi nigdje vidio da je Ferrari brži dvije desetinke… šta ću ti ja. Pogledaj ponovo.
        Rekao sam ti već, nađi neko eminentno ime u F1, nije bitno Italijan, Britanac, Nijemac koji je napisao to isto što ti napišeš pa onda prosipaj te dječije fore ko ima više veze za F1.
        Zelenika si ti žešća …



        3

        2
    • Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

      Imam osjećaj kao da im je nedostajalo nekoliko kompleta soft guma na treninzima.

      Nedostajao im je samo jedan komplet…mozga :-)



      3

      1
  2. Ferrari jura718 Prikaži

    a ništa, još se nadati nečemu u Singapuru, samo da ne bude kao prošle godine…a ako bude, onda više ni sam ne znam koliko godina još moram čekati da Ferrari osvoji naslov
    #forzaFerrari



    7

    0
    • onoliko da dovedu vozaca koji ce kad ima bolid za nadlov osvojiti naslov. Vettel ocito treba nesto bolji auto od konkurencije da bi dosao do titule. Za kimija je suvisno ista reci. U onom Lotusu jedna pobjeda pa sada u ove dve god u jako dobrom Ferrariju ni jedna. Znaci jedan jako grijesi a drugi nije na nivou godinama. Kad to zbrojis jos dobro i stoje u oba prvenstva. Uz to Mercedea kao ekipa radi bolje poteze i manje grijese. Sudari i nesercee su minimalne kao i odustajanja. Kimi je vec imao 3 glupa odustajanja a Vettel 4 kriminalne greske. Cudo je da su kraj svega navedenog jos u igri za nalslov.



      3

      9
      • Ferrari nosi ogroman pritisak sa sobom, i to zanemarujes. Seb je od prosjecnog bolida napravio odlican, cak je ove godine gotovo pa bolji od Mecke. Plus, Seb nosi breme Schumachera. Pogledaj clanke koji pisu o Sebovom pritisku, mislim da ce ti biti dosta jasnije.

        Druga stvar, i MS je trebao 5 sezona da uzme WDC , u 3 sezone je bio iznimno blizu. A imao je 2. vozaca.

        Dakle, Vettel, kakav god da je, bio je daleko najbolja opcija za Ferrari. I mislim da cemo docekati njegovu titulu, bilo ove ili sljedece godine. I iskreno, mislim da ce to biti najvise njegova zasluga.



        12

        1
      • Alain Prost Alain Prost Prikaži

        A vidi, i takav SV ne zaostaje puno za LH, njega je i tako teško pobijediti, FA to najbolje zna, ili je i njemu trebao nešto bolji bolid?
        Čemu toliko podbadanje Vettela, prvenstvo nije gotovo, ili si samo gnjevan što FA odlazi?
        Meni je drago zbog Kimija, ali da on svaki vikend vozi ovako ne bi riječ rekao, ovako je zbog osobnih razloga zaj…. “prijatelja”, a to se ne radi, zar ne?
        Što je to toliko kriminalno,najbolji vozači u povijesti su griješili i lomili se po kiši, evo prvi LH i FA, kao što sam već napisao za one koji ne navijaju za SV i Ferrari dobro je da se malo igrao u pijesku i da mu Kimi oduzima bodove.
        Sjeti se FA ’05. i ’06. kako je plakao i lomio vrata jer kao nije imao dovoljnu podršku ekipe, ili si već zaboravio?



        2

        0
  3. Prebacite fokus na sl godinu i malo pametniji budite u odabiru vozaca 1 i 2 jer ove godine Vetel nece biti prvak a sto se tice celog tima isto tesko….Usrali ste sve sto ste mogli da userete i svaka vam.cast.



    4

    9
  4. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    A ništa nje gotovo dok nije matematički gotovo naravno ali.. Da će bit teško.. Bit će JEBENO teško.. Šteta za Monzu.. 2 godine života mi je uzela ta utrka.. Sad se treba sabrat i kao
    1. Bolid je odličan.. brži od Mece.. Nastaviti žestoko se razvojem do zadnje utrke
    2. Uvesti momčadske odredbe.. Žao mi za Kimija ali netko mora postaviti stvari realno.. On je trenutno drugi vozač i mora pomagati Sebu ako žele bilo kakvu šansu za naslov.. To mu Arrivabene mora jasno reći i gotovo.. Onakvo nešto sa starta utrke u Monzi se više nesmije ni pod koju cjenu ponoviti AMEN.
    3 . Seb se mora podhitno pribrati i posložit u glavi i ne razmišljati o ničem drugom nego o samoj stazi i utrci.. Ja bi uveo kao u vojsci.. Nema izlazaka nema zajebancije ništa.. Samo simulator teretana i bolid i apsolutno ništa drugo..
    Ako se sve to uspije posložiti onda još ima šanse ali ako bilo šta od toga zajebu..gotovo je i amen.
    Definitivno će Singapur pokazati mogu li uzvratiti udrac.. Sve osim 1.2 u kvalama i utrci je promašaj..
    Sva sreća da je 2 tjedna pauze.. Ima još dovoljno vremena.. AJMO FORZZA FERRARI.. Za Marchionnea..



    12

    2
  5. naravno da se ne smije odustati i treba vjerovati… navijam za vettela od kad je dosao u formuli 1… Moram bit iskren i reci da je u karijeri imao dosta srece tako da mi se sad cini da mu se to polako “vraca” u negativnom smislu… Kao da ga je sreca malo napustila… Gledao sam trku uzivo prvi put u zivotu i moram reci da nisam mogao ni zamisliti koliko ljudi u Italiji vole Ferrari,… Jedna stvar koja me odusevila je kad smo isli pjeske do ulaza gledam balkon jedne zgrade gore djed i baka od nekih cca 80-tak godina piju kavu i na balkonu objesena zastava propetog konjica…. zaista fascinantna slika koja mi se urezala u pamcenje…. zato GO, GO, GO VETTEL!!!!!



    13

    2
  6. OK , na nekim stazama je bolji ferarri , na nekim mercedes pa kad se sve zbroji dobijemo nekakav egal . sad .. često se spominjalo kako bi se kvaliteta nekih vozača mogla usporedit tek kad bi vozili jednake/iste bolide . ovde voze različite , a skoro iste po konkurentnosti i šta nam sadašnja situacija tablice/prvenstva “govori” ? LH je bolji vozač od seba ! koncentriraniji , hladnokrvniji , učinkovitiji , bolji u saniranju štete ako i kad ne pobjedi . seb je brzoplet , griješi u bitnim trenutcima . imam osjećaj da tokom pojedinih trka ima pad koncentracije . za mene je primjer njemačka … vodi na mokroj stazi i umisto da koncentrirano vozi , a LH da pritiska i možda pogriješi u želji da ga dostigne … griješi seb i razbija se . uvjeren sam da je trku u tim uvjetima vodija LH da bi vozija “koliko mu treba” i lukavo čeka da seb u želji da ga dostigne pogriješi . jbga , seb me malo podsjeća na mansella koji je bija brz ali lošeg razmišljanja . umisto da mu godine “donesu” iskustvo čini mi se da su ga “oduzele” sebu . u timu koji se bori za titulu treba vladat sinergija … ferarriu izgleda fali , mercedes je ima za “izvoz” . da su u ferarriu samo gledali šta i kako rade u mercedesu možda bi bilo bodovnog zaostatka ali ne bi bija 30 bodova . za razliku od pametnog mercedesa koji je odavno definira ( ali ne javno prizna ) status vozača u ferarriu se “igraju” nekakvih vitezova ( čast , poštenje itd ) pa se trude da im vozači budu ravnopravni . kako može bit ravnopravan kimi sebu koji se bori za titulu , koji je posli belgije za konkurentom zaostaja 17 bodova dok je recimo kimi zaostaja za sebom 68 , a za vodećim 85 bodova ? nedefiniranje odnosa povlači za sobom riskantne poteze i vjerovatno smo zato vidili onakav rezultat u monzi . za razliku od ferarria u mercedesu je sve postavljeno na pravo misto , sve se zna . “najbolji pomoćnik” izvrsno obavlja svoj zadatak , kimi odmaže i kakav onda rezultat treba očekivat u konačnici ? zato sad kad crveni imaju bolid konkurentan i sposoban za pobjede i naslov razočarenje će bit više nego prethodnih godina . jbš takav bolid kad je u kući “nered” , a u “susjeda protivnika” ide sve ka po špagu . jezičak na vagi sezone je sinergija i LH koji je u top formi , a usput se ne libi da i “podbode” , igra povremeno i psiho igara ( “baci kost” ) sve u svrhu još jednog dvostrukog naslova . btw , jesam li malo iznenadija nekolicinu dijelom o LH s obzirom da sam negov mrzitelj i dijelom o sebu s obzorom da sam njegov žestoki fan ? možda bi sad mogli preispitat svoje zaključke pa MOŽDA shvatit da nijednog vozača ne mrzim ali niti obožavam . i dalje mi LH neće bit drag ka osoba , seb će mi bit draži ali gledajući vozački lewis je bolji u sezoni di su bolidi skoro pa izjednačeni . maurizio izgleda ima sve osim “udarca šakom o stol” tj muda da posloži situaciju među vozačima ka toto u mercedesu . šteta , a takva šansa se ukazala ove sezone …..



    17

    2
    • Marlboro Hey You Prikaži

      Ponekad mislim da ja i ti isto mislimo i pišemo :D


      0

      1
    • Avalon..donekle se slažem ali ima stvari koje nisi u pravu,no neću ulaziti u detalje osim što ti moram reći da si to sročio ili napisao katastrofalno loše.Nemam pojma gdje je kraj rečenice,pa mala slova pa velika.itd….nije toto nego Toto i masu još grešaka,početak rečenice sa malim slovom,pa sve si to zbrkao.



      2

      5
      • e peglice … pa ne možeš više očekivat od nekoga ko je završija tek 2 razreda osnovne škole , ko je poloupismen , a još piše u dijalektu . ovo je još dobro no da popričamo sigurno ne bi shvatija ništa . ne mogu sastavit normalnu rečenicu , elokvencija čista 0 :( znam kad napišem toto da lektor tvoga ranga ne zna na šta/koga mislim . šta se tiče kraja rečenice …. stavim ja točku ali valjda mi se istrošila karbon traka pa se točka slabo vidi . često su mi prigovarali o razmaku između riči .. e i to je problem kod čitanja . baš gledam kod tebe kako treba izgledat i zaključija da razmak treba izgledat baš ovako kako ti pišeš “nije toto nego Toto i masu još grešaka,početak rečenice sa malim slovom,pa sve si to zbrkao. ” naročito na mistima di si koristija zareze . drži se ti pravopisa , točnih razmaka , velikih i malih slova i ne muči se čitanjem mojih polupismenih , zbrkanih komentara . i onako se ne da ništa pametno u njima pročitat . ako počnem koristit velika , mala slova , korektne razmake , “izbacim” dijalekt i “ubacim” književni hrvatski obavjestit ću tebe , lektore , jezičnu policiju ali za to postić trebat ću na eksta nastavu kod nekog nastavnika hrvatskog da me bar “digne” na nivo nekoga ko je završija osnovnu po pitanju pisanja . jedna opaska … kad pišeš “… .donekle se slažem ali ima stvari koje nisi u pravu,no neću ulaziti u detalje” znači li da sam u onim stvarima sa kojima se slažeš da sam u pravu ? i kako znaš da nisam u pravu u stvarima koje ti valjda ne pašu u mome komentaru ? možeš bit siguran da se ne slažeš ali da nisam u pravu … hm , možda ti nisi u pravu ;) bolje da nisi ulazija u detalje jer bi ti vjerovatno odgovorija , a ti zbog malih slova , dijalekta ne bi skoro ništa razumija . e da ako nemaš pojma di je kraj rečenice pogledaj di je stavljena točka . ona obično označava kraj rečenice :) :) možda je bolje obratit pažnju na sadržaj , a ne na formu ;) izgleda da je ovih 12 ljudi koji su se složili sa mojim komentarom obratilo pažnju na sadržaj , a onaj jedan na formu :) :) :) a možda su se navikli na moj nepismeni “stil” koji je takav od prvog dana članstva na portalu …



        7

        1
      • Ferrari AMG Prikaži

        Avalon nije te peglica opominjao zbog razmaka, to mu bit ce nije pogotovo jasno….
        …stvarno malo pleses po zivcima nacinom pisanja, ali to je tvoje korisnicko pravo (Y)


        0

        1
      • AMG… plešem po živcima svojim načinom pisanja ? ako i plešem , plešem recimo mazohistima jer ovde , sa ovakvim “stilom” sam od Srp 05, 2015 . = 3 godine + pa su ljudi trebali shvatit “šta ih čeka” ako ili kad čitaju moje komentare . da se izbjegne moj ples po živcima jednostavno mi udrete minus čim vidite nick ili ne čitate moje komentare . je li to tako teško ? kad i ako među pravila f1pulsa uđe i klauzula da se komentari MORAJU pisat standardnim , književnim hrvatskim onda ću razmislit želim li ostat i dalje ili ću se prilagodit no do tada ću ostat “zaštitnik” ( može i bez navodnika ali bi bilo malo pretenciozno ) posebnosti hrvatskih dijalekata unutar hrvatskoga jezika u ovom slučaju podneblja di živim ;) zašto meni nikad nije zasmeta nečiji način , stil pisanja ? možda jer sam glupko ili sam tek liberalan , pa
        mi je sadržaj napisanog mi je važniji od forme ? :) Tko će ga znati ….. virujem da ste ovu rečenicu svi vi razumili :) :) kako je lako ljude zadovoljit … tek “ubaciš” velika slova i standardni hrvarski i sve 5 . a šta bi onda radili samoprozvani lektori kad bi se ja “popravija” ? ;) :) :) :)



        8

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        @avalon
        Meni nije problem dijalekt, nego nečitljivost.
        Veliko i malo slovo siguran sam da znaš u 99% slučajeva pravilno napisati.
        A što se tiče razmaka oko interpunkcija pravilo je jednostavno:
        lijepe se na riječ ispred, a iza njih ide razmak.

        Probaj, iznenadit ćeš se, kako nije teško.



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Hej avalone, ne udaraš razmak i prije i poslije zagrade, nego samo prije otvaranja, i poslije zatvaranja zagrade. ;)



        1

        0
    • Sebastian Vettel F1fan001 Prikaži

      Avalon lajk !!!



      1

      0
  7. Ayrton Senna Ayrton_Honda Prikaži

    Raditi, raditi Maurizio a ne “vjerovati”.



    4

    1
  8. Ferrari ima jos sanse da osvoji oba naslova do kraja sezone,samo trebaju mudro igrat,imam neki osjecaj da kad svabe skuze sta to pomaze kod Ferrarijeve PU mogao bi Mercedes opet bit prejak za sve iduce godine!!



    2

    0
  9. znate kako meni izgleda to sve i sta najbolje opisuje Ferrari? Ono kako je Kimi branio poziciju od Vettela na startu i kakl je branio kontra Lewisa. Mozda da je tako blag prema kolegi kao prema Lewisu a prema Lewisu agresivan kao sto je bio u prvom zavoju s blokiranjem kotaca mozda bi bilo malo bolje za Ferrari. Bez obzira na sve kikseve Vettela imam neki dojam da Kimi ponekad vise odmogne Vettelu nego sto mu pomogne. Francuska je skolski primjer kako su Ham i Bott nasadili Vettela u cosak iz kojeg ne moze izaci i nemoze krenuti preticat. E to je trebao uciniti Kimi sa Vettelom kada se iza njega postavio Hamilton u 3 zavoju . Losa timska igra i neimanje jasnih odredbi im samo prosipa bodove.



    11

    1
  10. Marlboro Hey You Prikaži

    Jao čitam komentare sve i 7 utrka do kraja već 100 posto sigurni zaključci da je sve gotovo da nema šanse i slično. Jedno odustajanje i amen. Sve naopako. Ko kaže da neće svjećica u Japanu ovaj put past na Merca?

    It aint over untill fat lady sings



    9

    0
    • Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

      Ma naravno da nije gotovo, al ne triba drugima prizivat nesreću, obicno se obije o glavu.



      5

      0
    • Sebastian Vettel 5 ZamaF1 Prikaži

      Prije ce Vettel odustat 7 puta zaredom nego Lewis jednom…
      Ne radi se o dozi sreće, nego jednostavno čovjek ne radi greške…koliko god mi to htjeli prizivati



      2

      4
      • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Grijesi on itekako samo sto ne radi ogromne greske.



        3

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ne radi ni Vettel “ogromne” greške, nego nesretno ispadnu takve. A Hamilton ima sreće što ga greške koje radi ne koštaju puno kao Vettela. Na primjer u Belgiji, na mokrim kvalama, pogriješi u predzadnjem krugu. Mogao je to biti kraj njegovih kvalifikacija, ali je dobro prošao, i to mu je omogućilo da napuni bateriju za zadnji krug… A ne može niko kriviti Vettela što je pritiskao krug za krugom. I Hamilton bi isto da nije pogriješio. Jer džaba ti puna baterija ako se neko ispred skrši, i imaš žute zastave…
        U Njemačkoj, Hamilton je imao izlijetanje, puno veće od Vettelovog, ali na mjestu gdje je pukla asfaltna izletna zona… U Bakuu imao je nekoliko puta izlijetanje u zadnjoj krivini, ali na kraju pobijedi… Sve je to do sreće. A i Vettel se nalazio u tim nesretnim situacijama. Ova drama sa Kimijem. Pa onaj kontakt sa Hamiltonom, moglo je gore proći po Hamiltona, ali nije. Onaj sendvič između Mercedesa u Francuskoj, pa gubitak gripa…



        2

        3
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Vettel je pogriješio na razini navigacije, a ne stabilizacije.
        Dakle, nije da malo zakasnio kočiti, nego je donio pogrešnu odluku – išao je raditi pogrešne stvari. To su obično jako skupe greške.



        1

        1
  11. Sebastian Vettel 5 The Stig Prikaži

    Gotovo je .Previse timskih gresaka vas je kostalo titule .Vettel se kao bori za titulu a kao dozvoljavate da Kimi pobijedi .Glupost i budalastina da je nema vece .



    2

    0