Izdvojeno

Sauber: Ne razmišljamo o Vandoorneu

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sauber je otkrio kako Stoffel Vandoorne nije na listi vozača koji bi mogli iduće sezone voziti za njih, iako je proteklih dana po medijima bio prozivan kao jedan od kandidata za to mjesto.

Vandoorne je pobijedio u GP2 seriji s ekipom ART Grand Prix koju je tada vodio Frederic Vasseur koji sad vodi Sauber.

“Ne raspravljamo o njemu,” kaže Vasseur.

“Iskreno, usred smo sezone. Svi su malo nervozni oko vozačkog tržišta, ali ako usporedimo s prošlom godinom – svi su malo uranili.”

“Prema tome, mi ostajemo mirni.”

Jedno mjesto u Sauberu je vjerojatno rezervirano za vozača kojeg odredi Alfa Romeo, odnosno Ferrari. Trenutno je to Charles Leclerc, ali obzirom da bi on iduće godine mogao otići ili u Ferrari ili u Haas, to mjesto bi moglo postati slobodno.

Ostaje za vidjeti hoće li umjesto njega doći Antonio Giovinazzi. Obzirom da švedske investicijske kompanije i dalje ostaju uz ekipu, čini se da je mjesto Marcusa Ericssona osigurano.

“On radi dobar posao.”

“U kvalifikacijama je bio jednu stotinku iza Charlesa, a imao je i problem s motorom.”

“Najbolji način za svakog vozača za zadržati mjesto jest da radi dobar posao, a on to radi,” kaže Vasseur o Ericssonu.

Komentiraj

7 komentara

  1. Fernando Alonso
    AlOnSoF14 Prikaži

    Da sam Ericsson sam bih se povukao, koliko je slabiji od leclerca, a i od prijasnjih timskih kolega…



    1

    3
  2. Ericssona može izbaciti samo Ferrari, ako poželi imati i Giovinazzija u Sauberu.



    3

    0
  3. Ayrton Senna
    MCLfan Prikaži

    leclerc je preživio sudar,izgleda da je spreman za ferrari,nažalost drugačije bi sve vjerojatno bilo da nam je jules bianchi živ.
    bio je stvarno dobar vozač



    2

    0
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Čini mi se, da je ovo Stoffelov oproštaj od F1. Jer za njega neće biti mjesta. Nažalost.

    Jedino, ako prođe neka luda kombinacija Norris – STR – James Key,….



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni