Izdvojeno

Renaultov novi motor nosi im 0,3s po krugu u Monzi

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renaultova C-specifikacija motora koju je prije nekoliko dana ponudio svojim kupcima vrijedit će oko 3 desetinke sekunde na idućoj utrci u Italiji.

Kao što smo ranije pisali, Renault nije sasvim siguran oko pouzdanosti tog motora, ali su uvjereni da donosi značajno poboljšanje po pitanju čiste brzine.

“C specifikacija je evolucija trenutne B specifikacije,” kaže Remi Taffin, tehnički direktor odsjeka za motore.

“Moguće je da nije pouzdana kao trenutna generacija, ali zato različite ekipe donose različite odluke.”

“Ovisno o korištenju goriva – ovaj motor bi mogao donijeti 0,3s po krugu u kvalifikacijama na stazi poput Monze, što je značajan korak naprijed.”

Taffin kaže da Red Bull može koristiti ovaj motor jer je u specifičnoj poziciji u kojoj može postaviti prioritet na performanse, a ne na pouzdanost. Naime, nalaze se na 3. mjestu i teško da ih može ugroziti bilo tko iza njih, a s ovakvim dobitkom bi oni mogli zaprijetiti Ferrariju ili Mercedesu.

Zanimljivo je da je Nico Hulkenberg na prošloj utrci u Belgiji dobio novi motor, ali su se odlučili da neće koristiti ovaj novi proizvod. Svejedno, motor je svjež i donijet će mu prilike za napad u Italiji:

“Imat ćemo pogonsku jedinicu koja na sebi nema puno kilometara i moći ćemo koristiti najagresivnije režime rada.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Znaci RBR nece dobiti 0.3 zbog goriva.



    1

    2
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Mclaren ce nekako gubit 0.6 po krugu i od Renaulta na staroj specifikaciji



    7

    1
  3. Znaci Renault i RB odustaju u nekom dijelu utrke ili cak kvalifikacija.
    Forza India …



    3

    3
  4. …’moguće je da nije pouzdana kao trenutna generacija’…a trenutna je kao pouzdana?…ovaj renault mi je sve smješniji, na razini natjecanja kao što je F1 davati izjave da nisu sigurni u pouzdanost na kojoj rade posljednjih 5 godina…



    5

    6
  5. da mi je i to vidit..dao bog da je istina.. nije to lose ako se ispostavi kao dobra opcija..jos malo slaga na tortu od ove sezone..bolju nismo mogli ni ocekivati



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni