Izdvojeno

Verstappen ne vjeruje da će se Red Bull Honda boriti za naslov 2019. [anketa]

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Vestappen kaže da je Hondin pristup Formuli 1 jako ozbiljan, ali ne vjeruje da će se boriti za naslov već iduće godine.

“Svi to žele, ali Formula 1 je nezgodna stvar. Najprije ćemo morati napraviti određene korake, ali nadam se da ćemo biti blizu. Godinu nakon toga bismo trebali ići punim pogonom,” kaže Verstappen.

Max je posjetio Hondinu tvornicu prošle godine i bio je impresioniran napretkom kojeg su ostvarili od povratka u Formulu 1 2015. godine.

“Gledajući što su napravili otkad su se vratili – značajno su napredovali. Jako rijetko vidite da je nešto slomljeno.”

“Najvažnije je to što žele doći do limita. Imaju sredstva, a to je vrlo važno ako želite izazivati Ferrari i Mercedes.”

“Sve u svemu – Honda je puno ozbiljniji kandidat. Već su odradili testove i htjeli su puno mjenjača od nas kako bi se što bolje pripremili za nadolazeću sezonu. Nevjerojatno su željni i htjeli su na testnoj traci odraditi tisuće kilometara.”

Daniel Ricciardo odlazi u Renault i neće svjedočiti Hondinom motoru iz prve ruke.

“Cijela ekipa je bila iznenađena kad je rekao da odlazi. Ako odlazite u Ferrari ili Mercedes – to možemo shvatiti. Ali, čak je i Christian [Horner] mislio da se Daniel šali kad mu je rekao gdje će biti iduće godine. Mislim da to govori sve.”

Tko će iduće godine biti bolje plasiran na kraju sezone?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

22 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Honda ima sve solidniju PU, samo kasljucaju jos uvijek na pouzdanosti..Vec su naceli ja mislim 11motora za razliku od Ferraria koji je na 4..porazavajuca statiska (neznam koliko su motora promjenili radi kvara a koliko radi ljudskog faktora zvanog Hartly i Gasly).



    2

    2
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Honda ove godine vjerojatno uopće ne gleda koliko komponenti troše. Pozicija Toro Rossa uopće nije bitna ako im nešto novo padne na pamet što bi trebalo testirati za Red Bull iduće godine. Trebalo bi iskopati informaciju koliko puta je Honda zakazala na stazi ove godine. To je možda realniji pokazatelj.



      12

      0
  2. cudi me ovakvo misljenje vecine. Ako sada usporedimo zadnje utrke TR sa McLarenom i Renaultom meni ne izgleda prelazak na Hondu kao gubitak jer ovo sto radi RB nema veze s motorom jer u protivnom ne bi Renault i McLaren bili tu gdje jesu. RB ima u svojoj sasiji i bolidu skoro sekundu u odnosu na McLaren i Renault i to ovi sigurno nec3 nadoknaditi motorom. A ja bi se usudio reci da ce biti nagodinu Honda jos bolja jer TR nije pravo mjerilo. Oni kroz povijest nikad nisu bili ekipa koja je bila odraz nekw brzine stoga na bazi toga je tesko procjeniti Hindin napredak. No ako na Spa mogu zavrsiti u bodovima onda taj motor sigurno nije los. To sto malo malo nesto mjenjaju je definitivno i zbog sto bolje pripreme za sljedecu sezonu jer od ove nemaju ionako nista. Renault moze biti nagodinu bolji od Red Bulla samo ako naprave ogroman skok u mogucnosti svojeg bolida jer ni jedan motor ne moze nadoknaditi losu sasiju i ovjes a najbolji primjer je Williams koji je na Mercedesu. No opet s druge strane ako Honda nastavi rasti kao sro je to slucaj ove godine nije iskljuceno da tu i tamo zapapre vodecima jer ja i dalje smatram da RB ima najbolji bolid na gridu koni kompenzira nedostatak snage odlicnom trakcijom i drzanjem sa velikom kolicinom downforcea.



    7

    0
  3. premalo se vjeruje hondi. :chill:
    da se razumijemo, slažem se s maxom, ali ne i sa trenutnim rezultatom ankete po kojoj će renault bit bolji dogodine.



    11

    0
    • Ja dajem prednost RB-u, no nikad se ne zna. Možda RB bude imao previše odustajanja ili penala zbog mašine. Po brzini, vjerujem da bi RB trebao biti bolji.



      2

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ma ne da će biti bolji, biće puno bolji. Pa evo jesu li i ove godine imali hrpu odustajanja. Ali kada jednom uzmu postolje ili pobjedu, Renault neće toliko bodova skupiti u nekoliko utrka. A Renaultu će i ostali uzimati bodove, kao što vidimo i ove godine. Oni su u ovoj vrlo neizvjesnoj grupi, gdje svako svakoga može pobijediti. Mislim da se Renault ni sljedeće godine neće ozbiljnije odvojiti od Haasa i Force Indije. A ne treba otpisati ni Sauber i Toro Rosso. I oni će biti u toj borbi…



        4

        0
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Rezultat ankete se promijenio i ja se slažem da će RB biti bolji od Renaulta.
      Čak štoviše, mislim da se ništa posebno neće promijeniti što se RB tiče.
      Ali kao što ne treba podcijeniti Hondu, tako ne treba ni podcijeniti Renault.
      Ima i Renault svojih aduta.



      8

      0
  4. Honda je sve bolja i bolja.Definitivno je bio problem u Mclarenu mnogo veci nego sto je bio u Hondi.Neznam tacan broj komponenti koje su promjenili ove godine ali vise ih je bilo radi lupanja Hartlija ili probanja neceg drugog nego da su se pokvarili.Ove godine pogotovo zadnjih 6 trka nismo culi niti jednu zalbu na izdrzljivost.Hondi treba jos malo snage i da se Red Bull ravnopravno ukljuci u borbu sa Mercom i Ferarijem.Evo i Erikson je izjavio da ljudi podcjenjuju napredak Honde i da je iznenadjen kako nije mogao Gaslija da prestigne i ni sa otvorenim DRSom a znamo da zauber koristi Ferarijev agregat koji je ove godine najsnazniji sto ipak nesto govori.



    15

    1
    • hartley je odradio 4 zadnja gp vikenda sa istim komponentama, gasly 3.



      6

      0
    • Mozda je bio problem u Mcl sto se tice sasije ali niko ne moze rec da honda nije bila katastrofa..sad je lako govorit kako honda nije losa ali ipak je to cetvrta godina,pa naravno da su napredovali..pa ferrariju su trebale godine da budu tu di jesu..



      6

      1
      • Treba uzet u obzir da su 2 godine cuvali prednost Mercedesa tokenima. Nemos vjerovat glup8h li pravila, nova pravila jedna ekipa dominira i tokeni na snazi 2 god . Ovakav odnos snaga je mogao biti odavno da nije tokena. A moje misljenje da je Honda bila u velikom deficitu jer nije isto razvijati motor na stolu ili kroz sezonu u utrkivanju s drugim ekipama. Niti vidis sto tvoj motor moze niti znas koliko dugo moze. A da docaram sto je godina dana u F1, pogledajte najbrze krugove po istoj stazi iz godine u godinu koliko se dobije na brzini. Bolidi kada su krenuli u hibridnu eru 2014 su bili na svim stazama osjetno sporiji nego rekordna vremena na rim istim stazama. Danas su vec porusili vecinu rekorda. A samim time Hondin pokusaj povratka u vrh ova inf.. cini jos tezim.


        0

        0
      • Ma Honda se i zeznula jer su mijenjali koncept dva puta!



        2

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Rekordi padaju tek od prošle godine, zbog promjene aerodinamike. Sa onim prije bolidima nebi primirisali rekordima, bez obzira na snagu motora.



        4

        0
  5. Ljudi lagano zaboravljaju da ovo nije Honda u prve 3 sezone nakon povratka i da ovo nije MCL sa očajnom šasijom.

    Honda je napredovala i napredovati će i dalje a RB šasija je i dalje benchmark za sve ostale realno.

    Očekujem RB lagano ispred svakoga osim Ferarrija i Merca a i tu se nebi čudio da bude vatre na pojedinim stazama.

    Ništa RB neće izgubit ovim prelaskom dapače može samo dobiti jako puno sa tvorničkim statusom.



    13

    6
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    ja san malo navijacki glasovao za gp jer mi je malo drazi od rbr, al rbr ce sigurno bit u vrhu samo je pitanje di ce renault doc jer uz ricia i hulka moraju imatdobar bolod, dok rbr inteligenta momcad al isto jedna sezona prilagodbe iako znaju apsolutno sve informacije sta trebaju znat



    1

    0
  7. ako je hondin motor i slabiji od renaultovog to ne igra ulogu koliko ce igrat sasija..a tu je rb miljama ispred renaulta..totalno neocekivani rezultati u anketi..rb nagofinu i dalje 3 momcad



    7

    1
  8. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    A sad se kao bore za naslov?To su preveliki mudrijaši da bi svjesno išli u propast.O Hondi znaju puno više nego mi i siguran sam da se nisu zajebali.



    6

    1
  9. Renault ce dogodine biti 6-5. ekipa prvenstva.
    Honda je, mogu slobodno reci na razini Renaulta.
    RB je zabetoniran na 3. mjestu.
    Haas grize samo i njima treba love da donose nadogradnje cijelu godinu.
    Force India ce isto ce imati vise novca i dobro razvijaju bolid tijekom sezone, ali im treba kvalitetan start, a ne da se aktiviraju tek na 6. utrci sezone.
    Mislim da ce partnerstvo Honde i RB uroditi plodom.
    BTW jedva cekam kada ce Sauberi, Haasovi i FI prestizati Ricciarda u Renaultu.



    4

    0
  10. David Croft
    Dome_Senna Prikaži

    U Renaultu se trude, ali nekako gledajući izvana uvijek imam dojam da nisu sposobni kao ostale tvorničke momčadi za složiti cijeli paket. Glasao sam za Red Bull iz razloga što smatram da će biti brži i kompetentniji od Renaulta. Uspije li Renault poraditi na izdržljivosti i pouzdanosti motora, nadoknadit će aerodinamički aspekt boljim vozačima. Ne sviđa mi se što smo svi pljuvali po Hondi vjerujući McLarenu. Sad mi je jako žao što sam i na trenutak posumnjao u japansku radnu etiku. Zašto Hondin motor nije radio u McLarenu? Ne zbog nesposobnosti ili nemara Japanaca nego pritiska McLarena da složi motor sukladno njihovoj šasiji. Kad su prešli u Toro Rosso, Tost i James Key su im rekli da imaju stopostotnu slobodu da kreiraju najbolji mogući motor i onda su na temelju koncepta tog motora oni složili sve ostale dijelove. Red Bull bi sljedeće godine mogao biti prava opasnost. Naslov niti jedan neće osvojiti, ali pomrsit će žestoko račune Mercedesu i Ferrariju.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni