F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Gasly: Izbor guma na početku utrke me spasio od eliminacije

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pierre Gasly je izjavio kako ga odluka da VN Belgije starta na supersoftu spasila od kaosa na startu utrke koji je prouzročio Nico Hulkenberg.

Gasly, koji je kvalifikacije završio na 11. mjestu, ali startao mjesto iznad zahvaljujući kazni Valtterija Bottasa, bio je jedini vozač izvan top 10 vozača koji je za početak utrke odabrao supersoft gume. Toro Rossov vozač je odradio snažan start te zaprijetio Danielu Ricciardu u zavoju La Source. To ga je spasilo od uplitanja u kaos koji se dogodio kada je Hulkenberg, promašivši točku kočenja, sa zadnje strane udario Fernanda Alonsa koji je završio u zraku te preletio bolidom preko Charlesa Leclerca te u tom letu zahvatio zadnje krilo Australaca.

“Daju vam bolji start i gledajući brzinu od petka znali smo da je izdržljivost naših guma puno bolja nego kod drugih,” rekao je Gasly.

“Na kraju sam se našao između Daniela i Kimija u prvom zavoju zahvaljujući tome. Da sam startao na softu, vjerojatno bi bio izbačen od strane Nice i nereda iza.”

“Još jednom, u posljednjih nekoliko tjedana, bio sam na pravom mjestu u pravo vrijeme na startu – poprilično sretan što nisam bio dio tog sudara te što sam imao vrlo lijepu utrku.”

No, s druge strane garaže, Brendon Hartley kaže kako je njegova utrka bila uništena zapevši iza Ricciardova oštećenog Red Bulla.

“Izgubio je zadnje krilo te sam zaglavio iza oba Williamsa te me naposljetku pretekao Sauber prije Eau Rougea. Dakle, s te točke, moja utrka već nije izgledala dobro.”

Novozelanđanin je imao najduži prvi stint od svih, čak 31 krug, ali je s tim odigrao veliku ulogu u osiguravanju Gaslyjevog devetog mjesta prije ulaska u boks tako što je zadržao Marcusa Ericssona nakon što je propustio Francuza, koji je već obavio zaustavljanje, ispred njega.

“Iskreno, to je imalo smisla. Očito je da sam ga propustio, to nema pitanja.”

“Nakon toga sam dao sve od sebe da zadržim Ericssona. To je bilo najbolje za momčad.”

“Moja utrka je bila izgubljena u prvom zavoju utrke izgubivši tri pozicije kada sam bio iza Daniela.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
304 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Gasly, koji je kvalifikacije završio na 11. mjestu, ali startao mjesto iznad zahvaljujući kazni Valtterija Bottasa, bio je jedini vozač izvan top 10 vozača

    Kako je bio jedini vozač izvan top 10 vozača, kad je startao mjesto iznad zahvaljujući kazni Valtterija Bottasa? :D



    2

    1