Izdvojeno

Gasly: Izbor guma na početku utrke me spasio od eliminacije

Piše: Luka Kolak

Prije 4 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pierre Gasly je izjavio kako ga odluka da VN Belgije starta na supersoftu spasila od kaosa na startu utrke koji je prouzročio Nico Hulkenberg.

Gasly, koji je kvalifikacije završio na 11. mjestu, ali startao mjesto iznad zahvaljujući kazni Valtterija Bottasa, bio je jedini vozač izvan top 10 vozača koji je za početak utrke odabrao supersoft gume. Toro Rossov vozač je odradio snažan start te zaprijetio Danielu Ricciardu u zavoju La Source. To ga je spasilo od uplitanja u kaos koji se dogodio kada je Hulkenberg, promašivši točku kočenja, sa zadnje strane udario Fernanda Alonsa koji je završio u zraku te preletio bolidom preko Charlesa Leclerca te u tom letu zahvatio zadnje krilo Australaca.

“Daju vam bolji start i gledajući brzinu od petka znali smo da je izdržljivost naših guma puno bolja nego kod drugih,” rekao je Gasly.

“Na kraju sam se našao između Daniela i Kimija u prvom zavoju zahvaljujući tome. Da sam startao na softu, vjerojatno bi bio izbačen od strane Nice i nereda iza.”

“Još jednom, u posljednjih nekoliko tjedana, bio sam na pravom mjestu u pravo vrijeme na startu – poprilično sretan što nisam bio dio tog sudara te što sam imao vrlo lijepu utrku.”

No, s druge strane garaže, Brendon Hartley kaže kako je njegova utrka bila uništena zapevši iza Ricciardova oštećenog Red Bulla.

“Izgubio je zadnje krilo te sam zaglavio iza oba Williamsa te me naposljetku pretekao Sauber prije Eau Rougea. Dakle, s te točke, moja utrka već nije izgledala dobro.”

Novozelanđanin je imao najduži prvi stint od svih, čak 31 krug, ali je s tim odigrao veliku ulogu u osiguravanju Gaslyjevog devetog mjesta prije ulaska u boks tako što je zadržao Marcusa Ericssona nakon što je propustio Francuza, koji je već obavio zaustavljanje, ispred njega.

“Iskreno, to je imalo smisla. Očito je da sam ga propustio, to nema pitanja.”

“Nakon toga sam dao sve od sebe da zadržim Ericssona. To je bilo najbolje za momčad.”

“Moja utrka je bila izgubljena u prvom zavoju utrke izgubivši tri pozicije kada sam bio iza Daniela.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Gasly, koji je kvalifikacije završio na 11. mjestu, ali startao mjesto iznad zahvaljujući kazni Valtterija Bottasa, bio je jedini vozač izvan top 10 vozača

    Kako je bio jedini vozač izvan top 10 vozača, kad je startao mjesto iznad zahvaljujući kazni Valtterija Bottasa? :D



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni