Izdvojeno

Vettel: Izgleda da naš bolid sad funkcionira na svim tipovima staza

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel tvrdi da je Ferrari uklonio slabosti svog bolida, te da sad dobro funkcionira na svim tipovima staza.

“Čini se da sad imamo bolid koji funkcionira svugdje. Mislim da bolid nije bio onakav kakav treba biti odmah na početku. Mislim da smo sad došli do točke da radi na svim vrstama staza i da smo kompetitivni.”

Iz Mercedesa ističu Ferrarijevu pogonsku jedinicu kao razlog, a Vettel to prihvaća kao kompliment:

“Mislim da je ogroman kompliment ako ljudi hvale naš motor jer prošlih pet godina nitko nije hvalio ništa osim Mercedesovog motora. Prema tome, to je lijepa promjena i čini ljude u Maranellu i odsjeku za motor jako, jako sretnima.”

“Svi koji su uključeni mogu biti jako ponosni i mislim da ključ nije samo u tome, ključ je u timskom radu. Bolid radi na svim vrstama staza, efikasan je i mislim da je to ključ da se sve poklopi.”

Vettel se osvrnuo na prošlogodišnji bolid koji je imao određenih nedostataka:

“Imali smo bolid koji je bio dobar na zavojitim stazama i tamo gdje je bilo potrebno puno downforcea, ali smo zaostajali na stazama gdje je bila potrebna efikasnost poput Belgije, Silverstonea i još nekoliko drugih staza.”

“Mislim da je ove godine drukčija priča. Na svim poljima smo napravili korak unaprijed. Ključ je imati bolid na svim vrstama staza što je bila naša slabost, a sad smo je riješili.”

Komentiraj

20 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Funkcionirati će svugdje osim na stazi u Singaporu, kad te pokupi Max ili ne daj Bože, Kimi.


    0

    30
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        Alonsov navijač.



        14

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @sisavac

        To je bila zezancija na konto prošlogodišnje VN Singapura, i vi mi svi porokali minuse…… :facepalm: ……….. sigurno i Ante Vetma,….. “ne voli” me od onoga obračuna u vezi Alonsa :) – imamo dijametralno suprotna mišljenja, stavove i što sve ne,…….. čovječe, ode mi karma,……. :)


        0

        8
      • Ja sam ti lupio minus jer kakav crni Max u Singapuru, tamo su Briatoreovi dečki specijalisti. Oni tamo izvuku 220%.



        10

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @Ferrari

        A jesam, Alonsov navijač, i ostajem njegov navijač. I dan danas, ja sam navijač Ayrtona Senne. To Ante Vetma dobro zna, o tome smo se lijepo izdopisivali, i nije mi zamjerio moje stavove, jer je bio premlad da prati uživo Ayrtona,…… ali izgleda da mi je nakon ove spike oko Alonsa, izgleda da sam mu se gadno zamjerio? A dobro, ima mi pravo dijeliti minuse,…….

        Što se tiče svake borbe Vettela i Hamiltona, ja sam na Vettelov strani, kada već ovako doslovno trebam objašnjavati…….. Zašto?

        Jednostavno krenem od citata kolege villeneuve7 u temi: Whiting: Zabavljaju me Hamiltonovi komentari o Ferrariju;

        villeneuve7
        Bar Jučer u 23:26
        Hamilton je odlican vozac ali i jedna obicna pizda. Itd., itd.,………..

        Lewis želi 300 naslova i 1000 pobjeda, i čini mi se da nema respekta prema Michaelu Schumacheru, bar ne kao što ga ima Sebastian……

        Kod Sebastiana se vidjelo uvijek da je čovjek, ljudskih manira,…… OK, nekada zna biti njonjav, …… ali da osvoji više naslova i pobjeda od M.S. vidjelo bi se koliko respektira M.S.

        Lewis mi je tu sumnjiv,……

        E, sada slijedi nova rokada minusa? A hebi ga, bolje reći što mislim, nego se dodvoravati,……. taman se netko i ne slagao sa mnom, zar ne Ante Vetma? opet virtual
        :coffe: ?

        EDIT:

        kolega je to gore lijepo napisao. Nema realnije stvari od toga. Neka Ferrari ostane sabran, jer Lewis i Mercedes će biti uvijek opasni, a i Valtteri, po potrebi i mogućnosti……

        Sjetite se Lewisa 2016.-e u Abu Dhabi, i koliko žarko želi naslova i naslova…… OK,…. to je normalno, ali…….

        Trapgio
        Fia Danas u 18:14
        Ferrari treba i dalje ostat na oprezu,



        2

        6
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @wapi

        Dobro, evo tebi jedan plus od mene za tvoju samouvjerenost…… i zato što te grebe 2008. i Crashgate,…… i Alonso i 120%,…… čovječe…… :facepalm:

        Čovječe, kako Balkan vlada u većini vas,….. samo treba naći i imati nekoga, na koga treba pljuvati i gaziti – to vam dođe kao neki relax, ispražnjavanje bijesa i liječenje frustracija…….?

        Ne paše vam što netko drugačije razmišlja? Vi bi da su drugi ljudi, kao vi,….. hm,….. koji je stručan naziv na to, kada netko tera svoju silu i želi da je sve po njegovom……. i koji ne priznaje tuđa mišljenja?



        2

        5
      • Kako ja to ne poštujem tvoje mišljenje? Imam svoje mišljene. Valjda smijem. Ja tebe ne nazivam stručnim nazivima koje ne znam. Ne pričam o tvojim frustracijama i koječemu jer me tvoja psihoanaliza ne zanima kao niti to jesi li s Balkana ili iz 1. Bezirka. Ja se ovdje zezam i povremeno ozbiljno raspravljam i ne karakteriziram osobe sa ovog portala. Opusti se čovječe, oni niti znaju da za njih ratuješ niti to trebaju. Jedino što trebaju je da kupiš ulaznicu, kapu i majicu i da redovito gledaš prijenos za koji si platio. :) :pivo:



        4

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @wapi

        OK. Peace. Bar, za sada. :D

        :thumbs:



        1

        1
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Takvu “podršku” Ferrari može uvijek očekivati od Maxa, na to računaju, vidiš kad je FI konkurentna i kada imaš dva pametna vozača kakva idila vlada poslije starta,a svi u par metara.



      1

      2
  2. ma ne mogu virovat jer za taljane se pričalo/pisalo da znaju napravit samo espreso i sladoled , a kad ono ….. možda su im neki englezi ili njemci “dali ruku” da slože ovakav motor i bolid kojem skoro da svaka staza paše .



    6

    1
  3. Ferrari treba i dalje ostat na oprezu, nisu oni baš bolji od Mercedesa ovo je samo jedna utrka, sad će pouzdanost izaći na vidjelo. A i jučer je Mercedes osvojio više bodova, moraju stalno oba vozača biti na postolju a još bi dobro bilo kad Kimi počeo čuvat leđa Vettelu košto radi Bottas za Hamstu.
    U par idući utrka posle Monze i RB je u kombinacijama za pobjedu, tako da će biti napeto, posebno sa taktičke strane na stazi.



    6

    0
  4. Ferrari
    superx Prikaži

    Jos da ne pravite sranja, mogli bi lagano vec hladiti sampanjac…
    A ovako se jos grozde bere….



    12

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni