Izdvojeno

Whiting: Zabavljaju me Hamiltonovi komentari o Ferrariju

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Trkaći direktor FIA-e Charlie Whiting kaže da ga zabavljaju komentari Lewisa Hamiltona koji je danas nakon utrke prokomentirao da Ferrari ima “trikove” u svom bolidu.

Svjetski prvak kasnije je razjasnio da ne misli kako Ferrari radi nešto ilegalno, kao što smo prenijeli.

Whiting kaže da Hamilton ne zna što Ferrari radi, a isto tako kaže da je FIA potpuno svjesna što se događa u bolidima:

“Zapravo me to prilično zabavlja zato jer mi znamo jako puno o Ferrarijevom bolidu i nema šanse da Lewis zna bilo što o Ferrarijevom bolidu.”

“Oni obavljaju dobar posao trenutno, a na Mercedesu je da pokuša odgovoriti na to, zar ne?”

“Ovaj njegov komentar ne govori ništa. Ako kaže da imaju par trikova – očigledno imaju neke stvari na bolidu koje im daju performanse, ali smo ih mi svjesni. Svi mi u FIA-i poznajemo materiju i zadovoljni smo.”

Mercedesov šef Toto Wolff je priznao da je uvijek frustrirajuće pokušavati dokučiti što rade rivali, ali još jednom naglašava da vjeruje FIA-i oko provjere legalnosti.

“U ljudskoj je prirodi da gledate na sebe ako vas pobjeđuju na stazi. Također gledate i u konkurenciju i ako ne možete objasniti što se događa – onda pokušavate zamisliti svakakve prljave stvari. Nemam nikakve informacije, ali zaista vjerujem FIA-i,” kaže Wolff.

“Sjajna grupa ljudi oko Oliviera [Hulot – šef F1 elektronike], Cedrika [Staudohar, F1 analitičar] i Nikolasa [Tombazis – šef tehničkih pitanja jednosjeda] koja vlada materijom i kontroliraju sve ekipe. Oni su otvorenog uma i to vrijedi za sve ekipe.”

“Svi pokušavaju inovirati i pronaći dodatne performanse, ali što se mene tiče – oni rade ispravan posao. Oni, kao FIA,” zaključuje Wolff.

Komentiraj

16 komentara

  1. Ferrari
    superx Prikaži

    Sad ti je smijesno, sutra cete ugradit 14 novih softwera i 36 novih senzora u crveni bolid…

    F*** you Charlie…



    8

    4
  2. Ako je Charlie imalo profesionalan onda nebi trebao davati nikakav komentar na sve ovo… Njegovo je da provodi pravilnik… Sa ovakvim izjavam priznaje da Ferrari nesto legalno radi malo bolje od Merca, samim tim daje do znanja Mercu da i sami poksaju “to nesto” kako bi sustigli Ferrari…

    Jadno da nemoze bit jadnije od strane Charliea… Ionako znamo da je zadnjih sezona svojim odlukama cesto pomogao Hamsti tako da me osobno nimalo necude ovakvi ispadi…

    Forza Ferrari…



    9

    6
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    koja je poveznica između FIA i mercedesa? koja je osnova za teorije zavjere?
    i zašto FIA po prirodi nije naklonjenija najvećem brendu u f1-ferariju?



    4

    1
  4. Hamilton je odlican vozac ali i jedna obicna pizda. Da li se itko sjeca kad je on zadnji put izjavio da nije dosao do pobjede zbog toga sto jednostavno nije bio dovoljno brz? Svaki put ili auto ne valja, ili je kod drugih auto sumnjivo brzo. Lik vozi najbolje auto na gridu od 2014, i sad kad napokon ima konkurenciju pocne plakati. Moze Lewis uzeti jos 5 naslova ali nikad nece biti cijenjen kao Schumacher.



    28

    1
  5. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    I njemu postaje neugodno zbog LH.
    Usput, odlična trka, odličan start i napad SV, a poslije kod ponovnog starta odličan napad LH, ovaj put je Ferrari bio bolji.
    Bravo za Ocona i Pereza, ne treba se gurati kada se dvojica bore za prvenstvo, možda Max nešto nauči.



    9

    0
  6. …onaj osjećaj kad ti ‘odvjetnik’ kaže da pretjeruješ…



    7

    1
  7. Ayrton Senna
    ayrton1791 Prikaži

    4 godine ste vi imali “trikove” i nikad nije bilo nikakvih komentara od drugih momčadi ovakvog tipa kakve vi sad izjavljujete.
    cim je netko uspio biti bolji odma optuzivanja, istrazivanja i svakakvih gluposti, daj ajde zavucite se tamo u tvornicu i nes radite ako imate, ako ne, gledajte Scuderiu kako vas prestiže



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni