Red Bullov Daniel Ricciardo priznaje da su ga zbunile jučerašnje kvalifikacije u kojima je gubio vrijeme “uglavnom posvuda” na 7004 metra dugačkoj stazi u Belgiji.
Red Bullova kocka u posljednjoj rundi kada su s oba vozača pokušali odraditi strategiju laganog bolida i dva brza kruga na početku se nije isplatila jer je kiša prestala i staza se počela sušiti pa su profitirali oni koji su svoje krugove odradili na kraju.
Ipak, Ricciardo se mučio puno više od svog kolege i tijekom prve dvije runde.
“Bili smo spori tijekom cijelog vikenda, ponekad čak i punu sekundu. Nisam siguran zašto,” kaže Ricciardo koji će krenuti s 8. pozicije, jedno mjesto iza Verstappena.
“To je bilo neobično jer su moji krugovi bili u redu, nisam vozio kao idiot ili izlijetao van staze.”
“Jednostavno nismo mogli shvatiti zašto. Kad sam prolazio ciljem očekivao sam bolje vrijeme, a onda bih na upravljaču vidio loše vrijeme i to me zbunjivalo.”
“Kad smo stavili drugi set guma bili smo brži, ali svejedno 4-5 desetinki iza Maxa.”
Ricciardo kaže da je gubio vrijeme uglavnom posvuda, ali najviše u srednjem sektoru. Treba spomenuti da je Australac odabrao setup s više downforcea, a Max ima bolju maksimalnu brzinu.
“Drugi sektor je bio bolji, ali prvi i treći su bili prespori. Kad razmišljam o početku utrke ili o restartu nakon sigurnosnog automobila – bit ću u problemu.”
“Mislim da nemamo puno izbora već moramo ići s ovakvim stražnjim krilom.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Duga je staza, a Max je brži :chill:
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vrlo je jednostavno to objasniti Rici, pa kada vozac neke ekipe odlazi dalje njegova ekipa se posveti vise onom drugom vozacu a ti dobijes ono sto dobijes. Nije videno jednom to a nabolji ptimjer je Kimi i Grosjean u Lotusu. Dok je Kimi sutio i vozio je bio bolji a kada je izjavio da mu Lotus duguje lovu i da se vraca u Ferrari najednom je Grozni bio brzi 8 bolji. Uz to kad se doda da je Max projekt gospona Markeca ne cudi me da gubis vrijeme svuda. Najvise podcjenjen vozac na gridu jr Ricciardo i nek si otisao iz tvornice pica. Ne kazem ja da Max nije brz jer je no da je brzi po sekundu u istom bolidu na suhom e vala nije.
3
1