Izdvojeno

Ricciardo ne može objasniti zašto je gubio vrijeme u kvalifikacijama

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov Daniel Ricciardo priznaje da su ga zbunile jučerašnje kvalifikacije u kojima je gubio vrijeme “uglavnom posvuda” na 7004 metra dugačkoj stazi u Belgiji.

Red Bullova kocka u posljednjoj rundi kada su s oba vozača pokušali odraditi strategiju laganog bolida i dva brza kruga na početku se nije isplatila jer je kiša prestala i staza se počela sušiti pa su profitirali oni koji su svoje krugove odradili na kraju.

Ipak, Ricciardo se mučio puno više od svog kolege i tijekom prve dvije runde.

“Bili smo spori tijekom cijelog vikenda, ponekad čak i punu sekundu. Nisam siguran zašto,” kaže Ricciardo koji će krenuti s 8. pozicije, jedno mjesto iza Verstappena.

“To je bilo neobično jer su moji krugovi bili u redu, nisam vozio kao idiot ili izlijetao van staze.”

“Jednostavno nismo mogli shvatiti zašto. Kad sam prolazio ciljem očekivao sam bolje vrijeme, a onda bih na upravljaču vidio loše vrijeme i to me zbunjivalo.”

“Kad smo stavili drugi set guma bili smo brži, ali svejedno 4-5 desetinki iza Maxa.”

Ricciardo kaže da je gubio vrijeme uglavnom posvuda, ali najviše u srednjem sektoru. Treba spomenuti da je Australac odabrao setup s više downforcea, a Max ima bolju maksimalnu brzinu.

“Drugi sektor je bio bolji, ali prvi i treći su bili prespori. Kad razmišljam o početku utrke ili o restartu nakon sigurnosnog automobila – bit ću u problemu.”

“Mislim da nemamo puno izbora već moramo ići s ovakvim stražnjim krilom.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Duga je staza, a Max je brži :chill:



    5

    1
  2. Vrlo je jednostavno to objasniti Rici, pa kada vozac neke ekipe odlazi dalje njegova ekipa se posveti vise onom drugom vozacu a ti dobijes ono sto dobijes. Nije videno jednom to a nabolji ptimjer je Kimi i Grosjean u Lotusu. Dok je Kimi sutio i vozio je bio bolji a kada je izjavio da mu Lotus duguje lovu i da se vraca u Ferrari najednom je Grozni bio brzi 8 bolji. Uz to kad se doda da je Max projekt gospona Markeca ne cudi me da gubis vrijeme svuda. Najvise podcjenjen vozac na gridu jr Ricciardo i nek si otisao iz tvornice pica. Ne kazem ja da Max nije brz jer je no da je brzi po sekundu u istom bolidu na suhom e vala nije.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni