Kimi Raikkonen je danas u Q1 bio najbrži, a u Q2 tek nekoliko stotinki iza Sebastiana Vettela. Ipak, u posljednjoj kvalifikacijskoj rundi Ferrari je podijelio strategije između svoja dva vozača. Tako je Vettel ostao dugo u boksu dok se bolid napuni gorivom, a Raikkonen je dobio intermedij gume i pojurio vani uhvatiti brzi krug za slučaj da kiša pojača, kao što su napravili s oba vozača u Red Bullu.
Međutim, kiša nije pojačavala i ispostavilo se da su profitirali oni koji su ostali na stazi do kraja – Lewis Hamilton, Sebastian Vettel i dvije Force Indije. Ostali su svoje krugove odradili dok je kiša još padala i nisu ih uspjeli popraviti kad se staza počela sušiti. Tako će Raikkonen krenuti sa 6. pozicije, a dva Red Bulla 7. i 8.
“Znao sam koliko goriva imamo, ali nisam znao da nemamo vremena vratiti se u boks i ponovo napuniti rezervoar.”
“Pretpostavljam da smo trebali duže ostati kad smo mijenjali gume i tada se opskrbiti gorivom, ali ne znam zašto nismo. Nismo još imali sastanak. To je drugi bolid učinio i gledajući iz ove perspektive izgleda kao ispravan potez.”
Vettel je imao dobar tajming i pozicioniranje na stazi. No, kad je krenuo u posljednji krug vidio mu je baterija poluprazna.
Tako je na kraju završio 7 desetinki iza Lewisa Hamiltona.
“Definitivno imam osjećaj da nismo sve posložili kako treba. U posljednjem krugu smo ostali bez baterije, to nije bio dobar kraj.”
“Iznenadilo me kad sam prošao startno-ciljnu crtu i vidio da je baterija na minimumu, što je prilično skupo. Na kraju mislim da smo kao ekipa mogli bolje odraditi posao. Uvijek pokušam usporiti i napuniti bateriju, ali se ispostavilo da nije bilo dovoljno za zadnji krug.”
Ferrari je u jednom trenutku šeprtljavo reagirao kad su vukli Vettelov bolid po boksu bez da su ga podigli, pa su pritom gotovo oštetili podnicu.
https://streamable.com/bc9hm
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Velika šteta, ali sa kišom nikad nisi u nešto 100% siguran, tako da shvaćam odluku Ferrarija iz tog pogleda. S druge strane čudi me što nisu Vettelu dali manje goriva jer se u tom trenu Kimijeva činila logičnijom. Ali opet Ferrari je rijetko kad logičan. :P
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Taman kad san komentira kako mi je sve teze i teze nac razloge za lose rezultate???
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam kako vama ostalima, ali meni ovaj strateski dio ferrarija izgleda kao pat i mat iz crtica a je to, pogotovo epizode kad su brali jabuke sa stabla. Skupili su sve osim jedne, posljednje. Onda su, kako bi dohvatili i tu zadnju, porazbijali sve jabuke koje su do tada skupili ukljucujuci i tu zadnju koju su toliko htjeli. Slobodno me demantirajte, al ovo vise nije ni smijesno koji pehovi ih prate
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovome je glavni krivac nepredvidljivi vremenski uvjeti na stazi, a ne strateška pogreška. Red Bull u je u međuostalom mnogo gore prošao od Ferrarija, a njihovi stratezi su na glasu kao najsposobniji.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne vidim nikakav razlog za napad na tim.
Ovakav oblik kise u Q3 je lutrija.
To sta Merc odnosno LH ide jako dobro sreca je druga prica. Kisa nije padala “10 godina” u F1 i onda pada u 3 zadnje utrke u kljucnim trenucima gdje taman anulira ono malo prednosti sto je Ferrari uspio napravit preinakama bolida i motora.
Sport, jbg, i neka je tako, ne trebaju nam simulacije…
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najveći problem Red Bulla je bio jer su postavili bolid sa minimalnim downforceom koji im odgovara kada je staza suha, ali po kiši im je otežavajuća okolnost, a uz to im bolid sam po sebi nije najbolji po mokrom ove godine.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je i ranije ove sezone imao tehničkih problema , aljkavosti i grešaka vozača, taj luksuz sebi više nebi smjeli dozvoliti ako misle osvojiti titulu ove godine, posebno sad kad su barem “al pari” sa Mercedesom.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne razumijem ovo za seba…pa zar nije normalno da ostaneš bez baterije u prvom hot lap–u? Ako ideš napravit odma još jedan hot kap naravno da ti je baterija prazna.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije baš normalno jer ovo su bili drugačiji uvjeti i ne koriste baš punu snagu baterije već se postepeno prazni svaki krug…problem je taj što svaki krug u onim uvjetima može biti pole krug pa moraš voziti iako baterija nije puna…nažalost u zadnjem pokušaju baterija je bila skoro prazna.
Hamilton je izletio prethodni krug pa je uštedio bateriju za zadnji krug…Vettel nije mogao to napraviti jer je u onom krugu bio 1.8 sec brži…moraš ga dovršiti da ga hebeš.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ok, onda predzadnji hot lap nije trebao bit hot lap nego out/harvest lap. :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Zeko
Da lako je sada reći :D
Svi su se poboljšali, a vrijeme koje je tada imao na kraju bilo dovoljno za P5…da se dogodi nekakva žuta zastava ili crvena onda si u škripcu…i Hamilton bi dovršio krug da nije izletio.
Moraš dovršiti svaki krug…
Obično baterija može izdržati 2 brza kruga zaredom…treći je već teško kao što smo vidjeli.
Stavio sam AMuS članak na forum pa pogledaj.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jep, upravo se to dogodilo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
po suhome baterija izdrži jedan hot lap.
mgu k smije 2 mj harvest po krugu i 4 mj deployment.
i onda imaš 2 mj harvest na in lapu i 2 mj na out lapu za 4 k i sve to potrošiš u hot lapu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@ferrari
tek sad vidim što si stavio na forum… to je to! slažem se sa svim napisanim!
nisam znao da dva kruga traje baterija po mokrom.
ostalo sam dobro izračunao. :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baterija traje jednako po suhom kao i po mokrom.Ako želiš napraviti 2 brza kruga priča se pretvara u 4.1 instalacijski za punjenje baterija,sljedi 1 brzi i tak redom.Govorim o kvalama,dok je trka sasvim druga priča.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@monty
citat iz amusa što je ferrari stavio na forum:
In the rain, the drivers switch to an engine mode in which the battery discharges over the course of two laps. On a dry road, all energy is retrieved in one lap without charging the battery in between.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prvi glas.Neznam zašto meni izgleda da se u Q u svim uvjetima isto ponašaju.Ok,u svakom slučaju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Force Indije ostale na SS u q3, zajebali se, skoro slupali bolid, iz te stete su na kraju zadnji stavili inter i kada sam mislio da su spusili, kisa stala i svi ostali bez goriva…
formula 1 je cudan sport.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da ćemo od ovih kiša svi mi ferraristi uskoro oboliti od PTSP-a.. :D
A ovi mehaničari su ništa u odnosu na Arrivabenea koji je u tom trenutku izgledao kao da ne zna ni kako se zove, a kamoli što da učini..
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovako se naslov nece osvojiti! Ferrari je uvijek dobar ali nikako da bude najbolji zbog ovakvih stvari to se u RB i Mercedes jako rijetko događa!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa otprilike je tako nekako. Naslov osvaja onaj koji ce sto manje grijesiti. U ovom slucaju tj Ferrari nesto ubrlja ako ne oni onda ih ne posluzi vrijeme jer ocito ih ne ide u kisnim uvjetima. No bome i vozaci im znaju uprskat. Po meni je Vettel trebao znati kada ce biti optimalno vrijeme za brzi krug i ostaviti nesto vise baterije za zadnji pokusaj. Nije sve na sreci , losim uvjetima isl. Npr Button je uvijek u ovakvim uvijetima izvukao maximum iz svake situacije dok n0r Felipe Massa je bas bio los. Na to mi slici dvoboj Lewisa i Seba na mokrom. Nije uvijek do srece, cinjenica je i ocito je da Lewisu ovi uvjeti odgovaraju i da mu se poklopilo u nekoliko utrka savrseno no to nije samo sreca. Da se zna navijam za Ferrari oduvijek prije nego za ikojeg vozaca . Jasno je ko dobar dan da Merc u hladnijim uvjetima bolje funkcionira no kod Ferrarija uvijek nesto user.. motku. To su takoder cinjenice a ne sreca. Vettel je u Njemackoj kraj 10 sekundi prednosti sje… cistu pobjedu i zbog te pobjede je u bodovnom deficitu, izletio je svojom greskom a ne zbog Lewisove srece. U Madarskoj je boks ukakio stvar a ne Lewis. Na kraju krajeva i voznja po kisi vozaca cini onim sto je on na stazi pa po tom pitanju bi rekao da je Lewis trenutno kompletniji vozac koji manje grijesi i zasluzeno vodi nazalost po nas navijace Ferrarija. Da je to onaj lanjski Vettel do sada bi imao 50 bodova prednosti i svatko tko tvrdi drugacije je nerealan. Lani je on bio po meni cak bolji od Lewisa ali sa deficitom snage u bolidu i s manjkom pouzdanosti. Sada kada su tu negdje po snazi bolida , on grijesi vise i to pravi trenutnu razliku u bodovima. Sve je jos uvijek otvoreno no s ovakvim stvarima ce tesko titule u Maranello.
2
1