Izdvojeno

Nico Rosberg najbrži na isprekidanom 3. slobodnom treningu

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nico Rosberg

Nico Rosberg

Nico Rosberg ostvario je najbolje vrijeme na trećem slobodnom treningu u Kanadi na kojem smo vidjeli nekoliko incidenata i čak dva prekida. Jedna od žrtva prekida bio je njegov momčadski kolega, Lewis Hamilton, koji na kraju nije niti postavio vrijeme na mekšoj od dvije komponente guma pa je završio na posljednjoj poziciji.

Iako je nekoliko vozača imali problema na kočenjima s blokiranjem kotača, i iako su neki od njih često sijekli šikane – prvi pravi incident dogodio se kada je Felipe Nasr pokušao zagrijati gume na svom Sauberu na najdužem pravcu na stazi u posljednjem sektoru nakon čega je izgubio kontrolu i zabio se u zid pri čemu je dobro oštetio svoj bolid.

To je bio i prvi prekid nakon kojeg su sve momčadi pojurile natrag na stazu jer je nakon jučerašnjeg skraćenog drugog treninga danas svaka minuta bila dragocijena.

Međutim, nije bilo sreće jer je nova crvena zastava izazvana vrlo skoro, i to zbog zaustavljanja Jensona Buttona koji je prigodno ekipi javio da imaju velikih problema za rješavanje uoči VN Kanade.

Još jedan vozač koji je ostvario vrijeme na bržoj od dvije komponente guma je bio Kimi Raikkonen u Ferrariju, ali sa gotovo šest desetinki sekunde zaostatka.

Kvalifikacije se voze u 19 sati po hrvatskom vremenu.

1 Nico Rosberg Mercedes 1:15.660 18
2 Kimi Raikkonen Ferrari 1:16.233 0.573 21
3 Romain Grosjean Lotus 1:16.772 1.112 15
4 Valtteri Bottas Williams 1:16.914 1.254 18
5 Sergio Perez Force India 1:16.993 1.333 17
6 Daniil Kvyat Red Bull 1:17.021 1.361 20
7 Felipe Massa Williams 1:17.122 1.462 19
8 Sebastian Vettel Ferrari 1:17.197 1.537 19
9 Carlos Sainz Toro Rosso 1:17.396 1.736 26
10 Pastor Maldonado Lotus 1:17.573 1.913 13
11 Marcus Ericsson Sauber 1:17.578 1.918 22
12 Nico Hulkenberg Force India 1:17.876 2.216 15
13 Daniel Ricciardo Red Bull 1:17.892 2.232 19
14 Felipe Nasr Sauber 1:18.446 2.786 13
15 Jenson Button McLaren 1:18.473 2.813 18
16 Max Verstappen Toro Rosso 1:18.492 2.832 19
17 Will Stevens Manor 1:19.822 4.162 17
18 Fernando Alonso McLaren 1:19.874 4.214 4
19 Roberto Merhi Manor 1:20.231 4.571 17
20 Lewis Hamilton Mercedes 1:21.492 5.832 10

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni