Izdvojeno

Stroll: Nikad nisam bio veliki obožavatelj Spa-Francorchamps

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon ljetne pauze Formula 1 se napokon vraća i dolazi na jednu od omiljenih staza za mnoge navijače i vozače. Ipak, takvo mišljenje ne dijeli Lance Stroll:

“Nikad nisam bio veliki obožavatelj ove staze, nikad nismo kliknuli. Iako, poštujem činjenicu da je mnogi vozači vole. Ovo je moja druga domaća utrka jer mi je majka rođena u Belgiji pa ima posebno značenje.”

“Krug je dugačak i ima neke sjajne dijelove, a vremenski uvjeti mogu igrati bitnu ulogu. U jednoj sekundi se može dogoditi da na jednoj strani staze pada kiša, a da je drugi dio suh. Tada se sve može dogoditi. Također, ima bogatu povijest i znam da navijači uvijek uživaju, bez obzira na vrijeme!” rekao je Lance Stroll.

Sergej Sirotkin smatra da se radi o jednoj od najvećih utrka u prvenstvu:

“Spa je jedna od najvećih utrka u F1 prvenstvu, jedna koju svi jedva čekaju. S trenutnim bolidima i sigurnosnim uvjetima puno je manje riskantna i izazovna, ali je još uvijek uzbudljiva.”

“Ovo je sjajna lokacija i nakon ljetne pauze bit će lijepo vratiti se svjež da se utrkujemo na tako sjajnoj stazi,” rekao je Sirotkin.

Komentiraj

16 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    ForzaFerrari1204 Prikaži

    Tebi ne odgovora niti jedna meni se čini ali pošto je tatica kupio momčad nažalost gledat ćemo te još koju sezonu


    0

    1
  2. Formula 1
    default Prikaži

    Ne znam samo ko se nađe njega pitati za neko mišljenje.


    0

    1
  3. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Ne vjezba ju cesto na playstationu…Fokusira se na domacu utrku.


    0

    1
  4. Sebastian Vettel 5
    ZamaF1 Prikaži

    Kako se je samo usudio imat svoje mišljenje i ne svršavat na stazu kao i ostalih 90% fanova F1…



    1

    0
  5. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Pa Baku mu je izgleda dobro legao. A po meni je teža za voziti od Spa, pogotovo sa ovim bolidima.



    1

    0
  6. Ono nisi trebao brisati, jer je komentar skroz na mjestu, znam da je zabranjeno komentirati članove, ali baš gluposti pišu, a tu je dokaz i tvoj odgovor momku ispod. :)


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni