Izdvojeno

Pad broja prodanih karata za Monzu – upitna budućnost nakon 2019.

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Predsjednik talijanskog motorsport saveza je rekao kako se boji za budućnost VN Italije nakon što je ove godine doživljen pad prodaje karata.

Monzin ugovor s Formulom 1 ističe nakon utrke 2019. godine, a posljednji put su ga produljili 2016. uz dugotrajne i naporne pregovore. Unatoč Ferrarijevoj sjajnoj formi ove godine čini se da navijači nisu zainteresirani ili ne mogu priuštiti prisustvovanje ovogodišnjoj utrci pa je Angelo Sticchi Damiani zabrinut za budućnost:

“Prošle godine je Vettel otišao na ljetni odmor kao vodeći u prvenstvu, a sad je u ulozi lovca.”

“Moja želja je potpuno suprotna od onog što se dogodilo prošle godine kad je od Monze Mercedes poletio.”

Pad u prodaji stavlja dodatni pritisak na Talijane i Damiani je zabrinut da je financijska situacija neodrživa osim u slučaju da se troškovi za organizatora smanje.

“Prošle godine smo imali priličan gubitak, a ni 2018. neće biti drukčija. Jasno je da takva situacija dugoročno nije održiva. Talijanski motorsport savez je spreman odraditi svoj dio, ali ne pod bilo kakvim uvjetima.”

“Chase Carey mi uvijek govori da je F1 bez Monze nezamisliva, a za četiri godine bismo proslavili sto godina. Oko toga se slažemo, ali također moramo prihvatiti činjenice.”

Komentiraj

9 komentara

  1. osiguravanje sto bolje pozicije za pregovore.


    0

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Pa zar se ne prodaju karte do same utrke? Mislim ono…. 10 dana prije utrke oni vec vide slabiju prodaju. Neka pricekaju da se ekipa vrati sa jadrana pa ce pokupovati karte. Iako mi se ova staza nikada nije sviđala pa niti u igrici, smatram da je treba zadržati u kalendaru.


    0

    0
  3. Stefan Bellof
    mario550 Prikaži

    Stvar je jednostavna ,talijani jednostavno nevole Vettela ,nemogu se sa njim poistovjetiti,svaki tjedan sam u Italiji i pricam sa ljudima i to je jednostavno tako koliko god on pobjeda isporucio i makar osvojoo naslov oni ga jednostavno nevole,talijani su obozavali Bergera ,Alesija vozace koji nisu pobjedivali,vole Kimija ,voljeli su Schumachera i ovo je jednostavno odgovor talijana .
    Vettel jednostavno nema ono nesto u ocima talijana


    0

    0
  4. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Podaci o posjećenosti VN Italije prošle četiri godine:

    2014: ~144 tisuće
    2015: ~154 tisuće
    2016: ~147 tisuća
    2017: ~185 tisuća


    0

    0
  5. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Besramni spin. Monza ne ide nigdje, mozda samo koji euro vise u njegov džep.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni