Izdvojeno

Bratches: Alonsovi komentari o predvidljivosti su fer

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef komercijalnih prava Formule 1 Sean Bratches kaže da su komentari Fernanda Alonsa oko predvidljivosti utrkivanja korektni, ali isto tako da će se situacija promijeniti.

Podsjećamo, Alonso je prije nekoliko dana objavio da se 2019. neće utrkivati u Formuli 1, te je za razlog naveo nedostatak uzbudljivosti.

“Da sam ja na čelu njegove ekipe za komunikacije – savjetovao bih ga da koristi drukčije riječi u svom posljednjem krugu, ako se tako mogu izraziti,” rekao je Bratches.

“Ali, mislim da u Formuli 1 postoji mogućnost za manje predvidljivosti i važno je da to postignemo.”

“Od 2015. godine samo su tri ekipe pobjeđivale u utrkama. Prema tome, prilično je predvidljivo.”

Bratches je usporedio Formulu 1 s nogometom u kojem se iznenađenja događaju češće.

“Ako pogledate Premier ligu – od 2014.-2015. ste imali situaciju da tri ekipe na začelju poretka pobjeđuju ili ostaju izjednačeni s ekipom iz top 6 čak 29% vremena.”

“Ako ste, recimo, navijač Cardiffa, osim ako ste ludo optimistični – osim Leicestera – teško je zamisliti da biste očekivali da ćete osvojiti ligu. Ali, kad igrate protiv Chelsea ili Manchester Cityja – znate da možda možete pobijediti, i onda se zaista to i dogodi.”

“To se ne događa često u Formuli 1. Mislim da je Alonso u pravu i želimo to popraviti. Da je bar on tu još 10 godina pa da bude dio toga. Bio je fenomenalan ambasador ovog sporta, takav junak, legenda, i nadam se da će njegov brend ostati tu u mnogim nadolazećim godinama.”

Kad je objavio da odlazi iz Formule 1, Alonso je spomenuo da je vodstvo F1 pokušalo promijeniti njegovu odluku. Bratches kaže da je ovo loša vijest za sport:

“Bio sam razočaran s poslovnog stajališta.”

“On je tu već dugi niz godina na vrhunskoj razini.”

“Poštujem njegovu odluku da otiđe, nadam se da ga možemo angažirati na mjestu ambasadora ovog sjajnog sporta ubuduće.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Pojednostavite motore i aero i na dobrom ste putu.


    0

    0
  2. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    A vidi slike na vrhu, je li to -1 krug?


    0

    0
  3. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Ljudi su hebeno glupi i koliko se vec puta spomenulo ako nekomu ovo ne pase , neka gleda drugi sport.


    0

    0
  4. Ayrton Senna
    Ayrton S Prikaži

    Vrlo jednostavno, napravite gp 2 od F1


    0

    0
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Puno puta sam gundao o predvidljivosti, vrijedao FIA-u i sve moguce ljude u F1, ali kako vrijeme odmice mislim da ipak izviru frustracije sto nema Alonsovih rezultata. Vjerujem da Ferrarijevci i Mercedesovi navijaci s nestrpljenjem cekaju svaki novi vikend kao sto su i protekle cetiri sezone Mercovi fanovi lizali prste. Ipak, da budem iskren, one 2012. sam uzivao vise zbog Alonsovog uspjeha nego 7 razlicitih pobjednika i vjerujem da taj navijacki faktor igra veliku ulogu u pracenju. Mislim da oni Williamsovi navijaci i veliki ljubitelji lagano udaraju glavom od zid nakon svakog vikenda bez obzira koliko utrka bila napeta (iako puno je ljepse pratiti utrke poput Silverstonea ove sezone nego npr. Monaka ili Rusije prosle sezone nebitno za koga navijao). Iako se u F1 trebaju promjeniti neke stvari ne mogu reci da ne bih bio sretan da je Alonso u Mercu ili Ferrariju trenutno ?


    0

    0
  6. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Pa budimo realni i iskreni.. Alonsu je Formula 1 predvidljiva i dosadna zato što ne vozi za Ferrari ili Mercedes i ne pobjeđuje.. Da je za volanom dva najbrža bolida sigurno mu nebi bilo dosadno.. Vozač njegovog kalibra želi pobjede.. Naslove.. Ali nažalost niti jedan vozač nemože voziti brže nego mu zakoni fizike i mogućnosti bolida dopuštaju.. To je jednostavno tako.. Da je Mclaren u formi u kojoj je bio pred 10 godina sigurno mu nebi bilo dosadno..



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni