Izdvojeno

Sainz: Max i ja smo u sjajnom odnosu, on ne bi uložio “veto” na moj dolazak

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz inzistira da je odluka o odlasku u McLaren iduće godine ispravna, te da ne vjeruje glasinama o vetu Maxa Verstappena za mjesto u Red Bullu.

Podsjećamo, španjolski mediji su odmah nakon odlaska Daniela Ricciarda izišli s nagađanjima o navodnom vetu kojeg je Max Verstappen uložio na dolazak Carlosa Sainza. Dvojac se već natjecao u istoj ekipi, i to u Toro Rossu.

Sainz ne vjeruje da je to istina.

“Ne znam odakle te špekulacije jer Max i ja imamo jedan od najboljih odnosa u paddocku,” izjavio je za nizozemske novine. “On to ne bi nikad napravio.”

Sainz je trenutno na posudbi u Renaultu, a iduće godine kreće u višegodišnji ugovor s McLarenom.

“Mislim da je to pravo mjesto za mene u pravo vrijeme. Ekipa se ponovo gradi i svi su fokusirani na povratak na vrh.”

“Imam ugovor na dvije godine, ali namjera je da ostanem duže i da zajedno postignemo uspjeh.”

“Mogu biti samo zahvalan Red Bullu što su mi dali priliku za dolazak u Formulu 1 i vožnju za različite ekipe. Činjenica da nisam završio u Red Bullu ne znači da se to nikad neće dogoditi.”

Još uvijek ostaje pitanje tko će mu biti momčadski kolega dogodine jer se čini da bi Stoffel Vandoorne mogao izgubiti svoje mjesto.

Ipak, nagađanja o otkazu Vandoorneu već na domaćoj utrci u Belgiji su odlučno opovrgnuta od strane njegovog menadžera:

“Stoffel će voziti u Spa i vozit će do kraja sezone, oko toga nema sumnje,” kaže Alunni Bravi. Međutim, nije komentirao njegove šanse za vozačko mjesto iduće sezone.

Ako Vandoorne dobije otkaz, prilika bi se mogla stvoriti za Landa Norrisa koji će ovog vikenda u Belgiji odraditi svoj prvi slobodni trening s McLarenom.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni