Izdvojeno

Jean-Eric Vergne na rubu povratka u Formulu 1?

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Svjetski prvak u Formuli E i bivši vozač Toro Rossa Jean-Eric Vergne kaže da je povratak u Formulu 1 2019. godine realna mogućnost i da mu je već pristupila jedna ekipa.

Vergne je 2014. godine ispao iz Red Bullove obitelji nakon što je odradio 3 sezone s Toro Rossom. Od tada je vozio FE i LMP2, a naslov FE je osvojio u sezoni 2017./2018. Osim toga, utrkivao se u WEC prvenstvu kao i u Europskoj seriji Le Mans.

“Razgovarao sam s ekipom, ali ne s Red Bullom.”

“Smiješno je… Prije dvije godine F1 je bila takva da se meni nikad ne bi otvorila vrata,” kaže Vergne.

“Danas ne mogu reći da su potpuno otvorena, ali razgovaram s nekim ekipama i stvari su se počele polako pomicati.”

“Danielov odlazak u Renault je potpuno promijenio vozačko tržište. Kad me neke ekipe nazovu i pitaju što mi je plan za budućnost, dobar je osjećaj, kao da postojim za Formulu 1.”

“Bilo bi zaista lijepo dobiti pravu šansu u F1. Ostavio sam neke nedovršene poslove i mislim da bi sad to bila potpuno druga priča jer sam u međuvremenu puno toga naučio i puno se poboljšao.”

Mercedes će iduće godine voziti Lewis Hamilton i Valtteri Bottas. U Ferrariju će biti Sebastian Vettel i netko od dvojca Kimi Raikkonen/Charles Leclerc. Pierre Gasly je potvrđen kao timski kolega Maxu Verstappenu u Red Bullu, a Carlos Sainz prelazi u McLaren umjesto Fernanda Alonsa. Sva ostala mjesta još uvijek nisu potvrđena.

Vergne kaže da bi se u F1 vratio samo ako ima šansu napraviti nešto, a ne popuniti mjesto iz čiste formalnosti.

“To je mogućnost. Ne bih išao u ekipu u kojoj se nemam prilike dokazati.”

“Imam dozu popularnosti. Ako odem u ekipu koja ne može osvajati bodove – sav kredibilitet bi nestao, sve za što sam naporno radio.”

“Možda ne u jednoj godini, ali ne želim naporno raditi i riskirati povratkom u F1 u ekipu koja mi ne može isporučiti bolid sposoban za borbu za [dobre] pozicije.”

Vergne je bio u konkurenciji za mjesto u Red Bullu kad je odlazio Mark Webber, ali je Red Bull tada odlučio promovirati Daniela Ricciarda iako je dvojac imao prilično slične rezultate. Još jednom je zanemaren 2014. godine kad je Daniil Kvyat dobio priliku nakon Vettelovog odlaska u Ferrari.

“Zahvalan sam na svemu što mi se dogodilo u Formuli 1, i dobro i loše. Obzirom kakav sam sad – stvari bi se odvile potpuno drukčije,” zaključuje Vergne.

Komentiraj

10 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    Iceman 7 Prikaži

    Bolji je od 60% vozača na gridu, bio je brži i od Kvyata ali eto… F1 bi se trebala ove sezone riješiti nekoliko panjeva jer zime više nisu tako hladne, a i preko sezone su vrlo beskorisni ( mislim na panjeve iz kanadske, novozelandske, ruske i švedske sorte). Nadam se ulasku na grid Vergnea, Russella, Norrisa pa i Giovinazzia ako Grosjean nastavi s izletima u prazno…



    1

    0
    • Eh kad bi njih četvorica ušla u sport, to bi bilo izvrsno.
      Nikad nisam prežalio što su Vergnea onako šutnuli, nije zaslužio. Nikad nije udarao po svojoj momčadi i definitivno je više zaslužio mjesto od Kvyata za 2015.


      0

      0
      • vergne nije “udarao” po svojoj momčadi pa je to jedan od razloga zašto nije zaslužija da ga “šutnu” iz momčadi ? i po čemu je to definitivno više zaslužija misto u RB od kvyata ? po meni kad već idemo recimo u špekulacije alguersuari nije zaslužija da ga tim “šutne” i da ga zamjeni vergne . momčić je u F 1 doša sa 19 i 3. (zadnju za njega ) sezonu odvozija vrlo solidno , bez odustajanja , 14 . na kraju sa solidnih 26 ( za TR ) bodova . 4 boda manje od mnogima omiljenog kamuia .
        . bolje plasiran od kolege buemia kojeg spominje stefan BELLOF i misli da je “Bio je dobar,bolji je i sada od dobrog djela grida.” . istina buemi je te zajedničke sezone sa španjolcem ima 5 , jaime 0 odustajanja . gledajući nekakvu ukupnu sliku vergne , jaime i buemi su kroz 3 sezone TR imali poprilično sličan rezultat . npr najboljih plasmana , vergne 6 . , jaime 7 . buemi 7 . ili PP vergne najbolje 6 . misto isto ka i buemi i jaime . poanta …. neki vozači se ljudima “uvuku u srce” mada rezultatski nisu bili ništa bolji od kolega kojih mnogi ni da se sjete . valjda je zbog toga stefan BELLOF spomenija buemia , a ja alguersuaria . koliko je to vergne bija bolji od njih da ga se pamti , a ovu dvojicu ne ? šta je to on uradija više , bolje od njih i po čemu je misto u RB zaslužija više od kvyata koji je ka rookie u RB “pobjedija” ricciarda 2015 . u mađarskoj je rus završija na 2 . mistu (ispred ricciarda ) i to sa kaznom od 10 s . da kazne nije bilo završija bi tek 5,7 s iza pobjednika seba . nije loše za momčića kojemu je to bila tek 28 . trka u karijeri . znam , da je RB vozija vergne koji je to zaslužija on bi u mađarskoj skoro pa sigurno pobjedija zar ne ? hm … špekulacije …. ko je više zaslužija …


        0

        0
  2. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Iskreno nemam pojma gdje bi se to JEV mogao smjestiti na F1 gridu. Čak sam pomislio da nešto kuha s Red Bullom s obzirom na njihovo odugovlačenje s Gaslyjevom potvrdom, ali sad kad je to gotovo, ne znam gdje bi on mogao. Ne vjerujem da on želi u Toro Rosso nakon što su ga tamo dvaput preskočili prilikom promocija u Red Bull, a od ostalih momčadi stvarno ne znam tko bi ga tražio. Šteta je što nema mjesto na F1 gridu, ali bolje mu je u FE gdje ima pobjednički bolid.


    0

    0
    • U Sauber umjesto Ericssona. Uz veliku podršku Ferrarija, Sauber bi mogao više cijeniti vozača nego njegove novce. U Williamsu je obrnuto pa je to logično mjesto za Ericssona.


      0

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Nešto kontam, možda su ga čak iz McLarena kontaktirali. Ima fino iskustvo u Formuli 1, tri godine aktivnog utrkivanja u Toro Rossu, nije ništa lošiji bio od Ricciarda i Kvyata, a onda je bio i dvije sezone (2015.-2016.) test vozača Ferrarija. Od izlaska iz Formule 1 aktivan je vozač Formule E i na vrhuncu slave u toj kategoriji jer je postao prvak. Vergne bi u McLarenu sigurno dobio dosta veću svotu novca već što prima u Formuli E, što teško da može odbiti, a povratak u Formulu 1 s ciljem vraćanja McLarena u vrh i ako bude neuspjeh mu ne bi na godinu ili dvije uništilo reputaciju koju je stekao u Formuli E.


      0

      0
  3. Izuzetno talentovan i dobar pilot. Za mene lično, bolji od Daniela dok su zajedno vozili u Toro Rosso-u.

    Šteta što ga je “politika” iz Red Bull-a na određeni način upropastila, a kasnije izbacila iz F1.

    Bez obzira na sve, volio bih ga opet vidjeti u nekoj od F1ekipa.



    1

    0
  4. Meni je pak najvise zao Buemia. Bio je dobar,bolji je i sada od dobrog djela grida. Njega bi volija opet vidit u cirkusu


    0

    0
  5. Alfa Romeo
    Alfa707 Prikaži

    Hass bi napravio pametan i dobar potez kad bi zamijenio Grozana


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni