Izdvojeno

Hamilton najbrži unatoč sudaru

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

lewis-hamilton-cropped_q1wq9omm5pb216imdhcd42mw5

Lewis Hamilton odvozio je najbrže vrijeme tijekom prvih pola sata drugog treninga koji su se vozili po suhim uvjetima prije nego je kiša potopila Montreal i uzrokovala njegov sudar kad je izgubio kontrolu i zabio se u barijere u desetom zavoju.

Za vrijeme dok nije bilo kiše, gotovo svi vozači, osim Nice Hulkenberga, su postavili svoja vremena na mekšoj od dvije komponente guma. Tako je drugu i treću poziciju zauzeo Ferrari sa Sebastianom Vettelom i Kimijem Raikkonenom, ispred sporijeg Mercedesa Nice Rosberga. Peto vrijeme imao je danas odlični Pastor Maldonado, ispred Valtterija Bottasa, momčadskog kolege Romaina Grosjeana, Felipea Masse i dvojca iz Red Bulla.

Nakon što je pala kiša jedini su na stazu izišli vozači Mercedesa, ali je to završilo katastrofalno i Lewis Hamilton je oštetio svoj bolid, dok se Nico Rosberg sporo vratio u boks.

Treći slobodni trening vozi se u 16 sati sutra po hrvatskom vremenu.

1 Lewis Hamilton Mercedes 1m15.988s 22
2 Sebastian Vettel Ferrari 1m16.304s 0.316s 19
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m16.310s 0.322s 20
4 Nico Rosberg Mercedes 1m16.440s 0.452s 22
5 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m16.600s 0.612s 15
6 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m16.849s 0.861s 18
7 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m16.864s 0.876s 15
8 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m17.041s 1.053s 19
9 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m17.092s 1.104s 10
10 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m17.111s 1.123s 16
11 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m17.120s 1.132s 15
12 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m17.261s 1.273s 17
13 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m17.318s 1.330s 23
14 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m17.367s 1.379s 20
15 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m17.627s 1.639s 21
16 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m17.657s 1.669s 23
17 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m17.751s 1.763s 21
18 Jenson Button McLaren/Honda 1m18.135s 2.147s 20
19 Roberto Merhi Marussia/Ferrari 1m19.531s 3.543s 15
20 Will Stevens Marussia/Ferrari 1m19.734s 3.746s 13

Komentiraj

2 komentara

  1. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Pomno pročitam uvodni članak,uključivo naslov i nikako napravit poveznicu između najbržeg vremena i sudara uzrokovanog kišom.Možete vi bolje u to sam gotovo siguran. :shock:


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni