Vijesti

Stroll o Williamsovoj formi: Lako je kriviti vozače…

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lance Stroll tvrdi da je u ovako lošoj situaciji za Williams vrlo jednostavno okriviti vozače koji su “lake mete”.

Williams je prošle četiri sezone završio unutar top 5 u poretku konstruktora, a ove godine su drastično pali i ne pomaže im više ni sjajan Mercedesov motor. Trenutno su posljednji i imaju samo 4 boda koja je Lance Stroll osvojio u Azerbajdžanu.

“Nisam siguran kako javnost ovo doživljava,” kaže Stroll.

“Sve što mogu reći je da imamo tešku godinu, ali ljudi koji su u ekipi to znaju. Prošle godine sam uspijevao konstantno dolaziti do bodova, a ove godine imam dobre startove utrka i probijem se u poretku, ali onda sve to na neki način izgubim.”

“Zaista mislim da iskustvo nema puno veze s tim.”

“Na bolid utječe puno inženjera, a najlakše je okriviti vozače. Ako imate iskusne vozače onda pronađete nekog drugog za okriviti.”

“Uvijek postoje lake mete za krivicu, ali mi smo u situaciji u kojoj jesmo i moramo se izvući. To je sve što mogu reći.”

Stroll želi dokazati da je bolji od rezultata koje ima ove godine.

“Samo vrijeme će pokazati hoću li dobiti priliku, odnosno mogu li izvući sve iz toga. Prošle godine sam bio lošiji vozač nego ove godine, a imao sam bolje rezultate.”

“U mojim očima – to sve govori.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Slazem se pa nisu valjda vozaci krivi, sto nemaju talenta, ka ni sta bidna plavusa nije kriva sta nezna parkirat bocno, al je kriv oni tupan sta in je da volan u ruke!


    0

    0
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Zato ga i želim vidjeti u Force Indiji. Dokaži se protiv jednog Checa ili Ocona… Prošle godine je alibi bila početnička godina u F1, ove godine loš bolid. Ne kažem da nije bolid loš, ali ovoliko? A Sirotkin u početničkoj godini mu je skoro pa ravnopravan.


    0

    0
  3. Lako je biti dobar vozać sa dobrim bolidom,ali sa lošim je druga prića tako da ima nešto u njegovim riječima.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni