F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Abiteboul: Da želimo varati s motorom – znali bismo kako to učiniti

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renaultov šef Cyril Abiteboul smatra da bi uvođenje standardnih dijelova hibridnog motora pojačalo “vjeru” u provođenje pravila, odnosno spriječilo špekulacije o mogućem varanju.

Ove sezone su Ferrarijevi konkurenti nekoliko puta tražili od FIA-e da provjeri što točno momčad iz Maranella radi sa svojom pogonskom jedinicom i odakle odjednom toliki napredak da su dostigli, a u nekim slučajevima i prestigli Mercedes.

Međutim, čak i nakon ugradnje dodatnih senzora u Ferrarijev bolid – nije pronađeno ništa što bi potkrijepilo bojazan konkurencije o varanju.

“Ne želim otvarati debatu, ali mislim da moramo promisliti kako pomoći FIA-i, pogotovo oko strogog provođenja pravila.”

“Zaista vjerujem da je motor toliko kompleksan da se ne bih htio osobno naći u poziciji da ga moram nadzirati. Moramo pronaći rješenje za to.”

Zaista vjerujem da standardizacija određenih dijelova nije samo korisna već i nužna ako želimo zadržati povjerenje između svih sudionika.

Abiteboul kaže da već postoje određene ideje za provođenje nadzora, ali da postoje načini za varanje:

“Iskreno, da želimo varati s trenutnim motorom – znali bismo kako to učiniti, i to je problem.”

“Mi smo velika korporacija i ne bismo nikad učinili nešto takvo, ne možemo riskirati svoju reputaciju.”

“Ne kažem da netko vara, ali bi bilo dobro ukloniti sve špekulacije kroz nekakvu lokalnu standardizaciju. Izrekli smo par prijedloga u tom duhu,” zaključuje Abiteboul.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Daj nemojte sad i vi pocet kenjat kvake


    0

    0
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Lakše je srušiti uspješnog nego ga dostići.


    0

    0
  3. Kad si nesposoban sam napravit dobar motor onda jedes govna ko i on sad.. A i da ima dobar motor sasija im je u rangu mclarenove hhaaha.. Nisi kuko zadnje 4 godine nek si sad poceo dok je ferkan najbolji.. Ajmo sve u formuli 1 standardizirat pa nek bude ko nascar.. Jel to mozda zeli? Ako da nek promjeni sport.. Meni osobno nece nedostajat.. Cmizdravcima i pizdama nije mjesto u vrhu auto moto industrije


    0

    0
  4. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Bojim se da ce se formula 1 zbog pritiska od ovakvih ljudi unistiti


    0

    0
  5. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Navodno Ferkanov novi motor nosi 40 KS. Djeluje mi malo nerealno, al daj Bože


    0

    0
  6. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Bla bla bla.. Dok ste vi imali dominantan motor nisu ti takve ideje padale na pamet a sad kad te konkurencija pretekla kme kme kmeee.. Zbilja jadno za jedan Renault.. Taj veliki zaostatak si možete zahvaliti velikim djelom Briatoreu koji je pred 7 do 8 godina gotovo uništio Renault F1..


    0

    0
  7. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Drugim riječima, nemamo riješenje za Ferrari.
    Predali su se, šteta za nekog tko je od ’92. najviše (11) sa svojim motorom bio prvak.
    Nema znanja, ima neodmjerenih izjava.


    0

    0
  8. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    Da znate varati varali bi. Varanje u F1 je druga riječ za inovaciju.


    0

    0
  9. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …eh, sad…merc je 4g bio u velikoj prednosti jer su imali najbolji ICE, tj. sa najmanjom potrošnjom, najbolje rješenje i najviše snage iz MGU-H, te su kao rezervu imali i sagorijevanje ulja koje su uspješno koristili a i potvrdili korištenje istog lani u Spa kad su uveli 5 motor iako sezona još nije bila ni približno gotova, ali su se pravila mijenjala njima u štetu. Ferrari je kasnio 3 godine, lani su pokušali sa snagom iz ICE i MGU-H, no potrošnja ulja tj. njeno ograničenje plus pretjerano traženje performansi su ih koštali naslova jer su od Monze, bili u očitom ‘potrošnom’ deficitu tj. cijeli PU im nije bio efikasan kao i merc-ov…ove godine su očito odlučili ići tražiti preformanse drugdje tj. na MGU-K koji im je ostao jedini element na kojem su mogli dobiti značajniji skok u performansama i to se vidi…Normalno u mercu su se digli na stražnje noge i odmah počeli galamiti kako to i sva sila testova i pregleda, (kompletna utrka u kanadi je bila pod strogim nadzorom i kontrolom rada motora od strane FIA-e) je pregledala njihova rješenja, nije ništa pronađeno a vjerujte mi da s obzirom da je britanac u borbi za naslov da su sve živo i neživo pregledali.Renault sve ove godine nema rješenja, niti ih traži po meni, ove g. su uveli novi MGU-K koji im nije donio apsolutno ništa…Šta ostaje drugo nego lajat na mjesec, očito uprava traži rezultate, vidimo da je i RB popustio. Najbolji način za to je skretat’ pažnju na druge (vidi pod McL od 2015 naovamo). Ovo je samo medijski spin jer nemaju rješenja, i to je to…


    0

    0
  10. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Jadno po više osnova.


    0

    0
  11. Mika Hakkinen MP4-20 Prikaži

    A zagovarali su ova pravila.. lol


    0

    0
  12. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Znači momčad koja je zadnja uhvaćena u varanju govori da bi mogli varati kad bi htjeli, ali neće jer ako budu uhvaćeni će im naškoditi reputaciji? Dobro ko je tu lud??
    Ako prihvatimo tijek misli koji Cyril zagovara nema straha od varanja.
    Zašto? Zato jer Ferrari i Mercedes imaju puno bolju reputaciju i shodno tome još manje žele riskirati istu, tako da nema problema zapravo.


    0

    0