F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso: McLaren je ove godine imao samo jednu pravu nadogradnju

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Fernando Alonso tvrdi da je njegova ekipa zbog tehničkih problema imala samo jednu pravu značajnu nadogradnju ove godine.

Momčad je priznala da MCL33 proizvodi manje downforcea nego prošlogodišnji bolid, a Alonso kaže da svi vrlo marljivo rade na slabostima koje imaju.

“Najprije smo identificirali probleme tamo oko 3.-4. utrke sezone. U Barceloni smo uveli novi paket s novim nosom i drukčijim stvarima u kojima smo se malo oporavili.”

“U Barceloni smo bili dobri, u Monaku. Ali, onda smo se vratili osnovnim problemima i nedostatku performansi.”

Ekipa je odlučila koristiti slobodne treninge petkom kako bi se koncentrirali na rješavanje fundamentalnog problema, odnosno aerodinamike bolida koju nisu mogli kvalitetno testirati u zračnom tunelu.

“Znam da smo možda malo kompromitirali trkaće vikende jer smo na treninzima testirali aerodinamiku, ali dobili smo puno informacija. Mislim da smo sad došli do točke kad znamo točno što treba napraviti.”

Ipak, većina tih naučenih lekcija neće biti primijenjena na ovogodišnjem bolidu:

“Možemo popraviti neke stvari, ali recimo da će 70% stvari koje smo shvatili biti tek za idući projekt jer sve to zahtjeva vrijeme. Tri-četiri mjeseca razvoja i vremena u zračnom tunelu i tako dalje. Vjerojatno je bolje uložiti u iduću godinu.”

“Ponekad je dobro otići u dubinu performansi i razumijevanja bolida. Vidim puno čišću i svjetliju budućnost sad kad razumijemo probleme.”

Alonso je također rekao da su neke nadogradnje bile eksperimentalne i nisu donijele očekivani napredak:

“Praktički smo imali jednu nadogradnju – u Barceloni. Na sve druge utrke smo donosili manje komponente u kojima nije bilo značajnijih performansi.”

“Neki dijelovi su bili eksperimentalni, neki su bili negativni, a ne pozitivni. Sve u svemu – imali smo jednu nadogradnju. Bili smo između 7. i 10. mjesta na početku godine, a u Barceloni smo došli natrag sa 7. na 10. mjesto. Od onda idemo natrag, natrag…”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3327 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. James Hunt f1_zg Donator Prikaži

    Dobro, ništa novoga. Ugradili su motor u bolid koji nije za njega konstruiran, sad prikupljaju podatke i projektiraju novi bolid. No znači li slijedeća izjava; “Ponekad je dobro otići u dubinu performansi i razumijevanja bolida. Vidim puno čišću i svjetliju budućnost sad kad razumijemo probleme.” da Alonso ostaje u McLarenu?

    MCL 34 koji funkcionira i Alonso u 2019? #nadaumirezadnja :)



    33

    2
  2. Aston Martin PharaohAthem Donator Prikaži

    Ovakvih “prosvjetljenja” od strane Alonsa u ovih nekoliko godina njegove avanture u MCL vise ne mozes ni na prste izbrojat



    4

    5