F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Marquez i Pedrosa komentiraju razlike između MotoGP i F1

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Marc Marquez i Dani Pedrosa su u lipnju ove godine imali priliku isprobati bolid Toro Rossa i obojica su primijetili jednu ogromnu razliku između bolida i motora.

Naime, i Marquez i Pedrosa komentiraju kako je najveća i iznenađujuće upečatljiva razlika upravo u kočenju i puno manjim zonama kočenja.

“Kočenje me je najviše impresioniralo na F1 bolidu. Konkretno, ako vozim MotoGP na Red Bull Ringu u Austriji onda kočim kad dođem do oznake za 200 metara prije zavoja. U F1 bolidu sam na tom mjestu kočio 50 metara prije zavoja,” komentira Marquez.

“Prva tri zavoja, ukosnice, razlika MotoGP i F1 je ogromna, rekao bih,” kaže Pedrosa.

Brembo je proizvođač kočionih sustava za obje trkaće serije i nakon ovih izjava su u javnost pustili konkretne brojeve.

Najagresivnije kočenje je na prva tri zavoja. Na prvom zavoju MotoGP motori uspore s 320 na 97 km/h i na kočnici provedu 5,2s. U F1 bolidu s 335 silaze na 140 km/h i noga im je na kočnici samo 1,98 sekundi.

U drugoj zavoju MotoGP usporava s 350 na 40 km/h tijekom 5 sekundi, a F1 s 315 na 90 km/h tijekom 2,4 sekunde.

Što se tiče trećeg zavoja, MotoGP usporava s 298 na 75 km/h u 4,1 sekundi, a u F1 taj isti zavoj vozač uspori s 330 km/h, a na kočnici provede upola manje vremena – samo 2,3 sekunde.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3326 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ne kuzim zato usporedivat za 2 sporta???
    Mislim onaj i tko malo zna o ta 2 sporta razlika je nebo i zemlja,zar ne???



    3

    123
  2. Mattia Binotto SamoFerrari Prikaži

    Ako se netko razumije u to volio bih da mi objasni jer ja sam panj sta se toga tice. Koja je razlika između običnih kočnica i ovih F1? Sta ih to čini tako jakima?



    2

    1
    • Ferrari mljac Prikaži

      Nije stvar u jačini kočnica nego u tome kako prenijeti moment kočenja na podlogu. Motocikli kontakt sa podlogom imaju skoro u cijelosti sa prednjom gumom, (zadnja se čak u dijelu kočenja diže od podloge) koja je znatno uža od guma na F1. Istina, motociklii su i dosta lakši, ali sve u svemu logika je jednostavna.



      11

      0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Nema to toliko veze sa kočnicama, nego sa tim što F1 bolid mora manje usporiti, jer može puno brže proći kroz krivinu. Dok motori moraju totalno usporiti, da bi prošli kroz krivinu. Zato moraju početi kočiti puno ranije.



      1

      5
      • Ferrari 07drogo Prikaži

        Kako nema sa kocnicama? Logicno je da veci downforce, 4 gume i veca kontakt povrsina i 4 para kocnica imaju prednost ispred prednje kocnice i kotaca na motoru. Ako izbacis iz jednadzbe brzinu kroz zavoj i downforce usporedi ih dok voze 100kmh usporedo i zakoce pa ces vidjeti koliko je formula bolja. Da formula mora manje usporitali isto tako i bolje koci



        4

        0
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Nisam ekspert, ali mislim da downforce tj. aero paket F1 bolida ima tu jednaku ulogu u usporavanju kao i kočnice.
      Jer pretpostavljam da su u obje serije kočnice karobon-keramičke.
      Sjetite se kako je Bottas prošao ravno u Ricciarda a falio mu je samo malo dio prednjeg krila.
      Plus ovo što je kolega mljac napisao.


      0

      0