F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Coulthard: Williams više ne osjeća bol zbog neuspjeha

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prema mišljenju bivšeg vozača Formule 1 Davida Coultharda, Williams više ne osjeća “bol neuspjeha” s obzirom na to kako se momčad prema tome odnosila u prošlosti.

Britanska momčad trenutno proživljava svoju najlošiju sezonu u povijesti držeći uvjerljivo posljednje mjesto na tablici konstruktora s osvojena četiri boda u sezoni. Osmo mjesto Lance Strolla u Azerbajdžanu je bilo jedino pojavljivanje Williamsa u bodovima, dok su Stroll i njegov momčadski kolega Sergey Sirotking bili eliminirani u Q1 u šest od 12 utrka. Coulthard, koji je vozio za Williams 1994-95 te gdje je ostvario svoju prvu pobjedu, izrazio je zabrinutost kako se momčad pomirila sa sudbinom oko mjesta na začelju poretka.

“Pomalo sam zabrinut za njih,” izjavio je Škot. “Ne vidim nikakvu bol zbog neuspjeha koju sam možda u prošlosti gledao.”

“Možeš lagati o tome kako se osjećaš, ali ne možeš sakriti strast. Volio bih vidjeti da se ta strast vrati u Williams.”

“Paddock ima veliku dozu privrženosti za Williams za ono što su postigli, ali, s vremenom se stvari okreću te će se ono smanjiti tijekom vremena. Nadam da će se vratiti.”

Coulthard se osvrnuo i na stanje u McLarenu, u kojemu je u razdoblju od 1996. do 2004. ostvario ostalih 12 od 13 pobjeda u karijeri. Škot je rekao kako razumije situaciju s Boullierom i da vjeruje kako će se momčad vratiti na pravi put u dogledno vrijeme.

“Zbunjujuće da prolaze kroz tako teško vrijeme, ali uvijek se na kraju sve svodi na ljude. Ljudi koji imaju moć dizajnirati i izraditi bolid, ili nisu imali resursa na raspolaganju ili su zloupotrijebili resurse i zbog toga su odgovorni.”

“Ron Dennis mi je nekoć znao reći: “Ja ne dizajniram bolid, ne izrađujem ga i ne vozim ga, tako da to nije područje moje odgovornosti”, što je na kraju i istina.”

“Njegova zadaća je bila vizija kompanije, dovođenje sponzora, davanje inženjerima resurse koji su potrebni da bi se izradio dobar bolid.”

“Mislim da će Zak i Gil sa snažnim trkaćim umovima, stvari okrenuti onako kako treba. No, za to će trebati određeno vrijeme.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
304 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. nije točno da willaimas trenutno proživljava svoju najlošiju sezonu u povijesti jer npr 2013 . posli 12 trka su takođe bili zadni na tablici sa samo jednim bodom tako da su ova 4 “odlična” u komparaciji sa tek 1 iz 2013 . jedina je razlika šta su sada i bukvalno na dnu dok su 2013 . imali marussiu caterham da im “čuvaju” leđa tj da imaju 0 bodova i stoga nisu bili zadnji šta danas jesu . ostalo od coultharda je OK uz malu “opasku” onima koji pljuju LS i SS i z a koje su vozači jedini ili najveći krivci jer ….. kako kaže DC “Ron Dennis mi je nekoć znao reći: “Ja ne dizajniram bolid, ne izrađujem ga i ne vozim ga, tako da to nije područje moje odgovornosti”, što je na kraju i istina.” . dakle po dennisu vozači su tek 3. u “lancu” odgovornosti . odlazak u “bitku” sa lošim , nekonkurentni “oružjem” je unaprid osuđeno na gubitak . DC nam objašnjava i to “Ljudi koji imaju moć dizajnirati i izraditi bolid, ili nisu imali resursa na raspolaganju ili su zloupotrijebili resurse i zbog toga su odgovorni.” ne mogu njihovu odgovornost anulirati vozači koji su generalno tek “dio” loše dizajniranog i izrađenog “oružja” . svoju (ne)kvalitetu mogu pokazat tek ako je dano im “oružje” jako dobro dizanjirano i izrađeno pa ako to ne iskoriste tek su onda i oni krivci .



    6

    3
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      I onda avalone, jesi se dogovorio sam sa sobom je li ovo zasad njihova najgora sezona?



      13

      4
      • a ne znam . još sam u dilemi jesi li najlošiji sa 4 ili sa 1 bodom posli 12 trka . no najvažnije mi je da me ti nisi ispravija ka obično , tek si me malko javno ismija … jbga , lako ti je mene budalu ismijavat ali mi je i zadovoljstvo šta ti mogu priuštit da na osnovu mojih glupastih komentara ostali primjete tvoju britkost , duhovitost kad mi repliciraš .



        7

        1
    • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

      @avalon

      Smiješno kolega, koliki ti je cilj i namjera braniti sadašnje vozače Williamsa? Nonsense.

      Neću ići niti u dalju, niti bližu F1 prošlost – pa da ti objasnim, što je dobar i pravi F1 vozač.
      Znači, NEPISANO pravilo da je vozač iznimnog talenta je onda kada vozač vozi iznad limita za koji je bolid projektiran.

      U ovogodišnjoj sezoni, to je primjer Leclerc, koji doslovno ponižava dugogodišnjeg F1 vozača Ericssona, te vozi iznad projektiranih mogućnosti bolida.

      Da je kojim slučaj Leclerc vozač ovogodišnjeg Williamsovog F1 uratka, pokazao bi koliko su stvarno loši Stroll i Sirotkin.

      Stvarno nema potrebe da braniš Williamsov ovogodišnji vozački dvojac. Ali to je tvoje pravo, i nitko ti ne može to uskratiti ili oduzeti….. u ovoj demokraciji.

      Činjenice koje je izjavio David Coluthard u gornjem članku su točne i stoje. Ali LS i SS su klasični PAY driveri. I to vrlo loši vozači, pogotovo Sergej.



      3

      0
      • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

        Jedna mala ispravka… ne znam zašto al me ta već ustaljena uzrečica “vozi 120%” ili “iznad mogućnosti bolida” pomalo ide na kiki. Niti u teoriji nitko ne može “voziti iznad mogućnosti bolida” niti može voziti iznad svojih 100%”.

        Volio bih da se ubuduće izbacimo tu naviku kako nam ne bi komentari u buduće izgledali kao da čitamo bajke. ;)

        @pigmalion, ovaj moj komentar nije isključivo vezan za tvoju izjavu… niti je bila neka potreba za polemikom, čisti mali “ispravak netočnog navoda” koji uglavnom svi imamo običaj koristiti kao neku vrstu uzrečice kad želimo iskazati nečiju izvrsnost.



        5

        1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        @hattrick
        Konačno da netko to kaže. Zaista je idiotski pričati o 120%…



        2

        3
      • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

        @hattrick

        Nisam za raspravu….. na ovu temu.
        Ali ću objasniti svoj stav, jer imam na pravo na svoje objašnjenje. I nije to bajkovit stav, niti bajka. Možda ovo je bajka:

        https://telesport.telegram.hr/price/brawn-gp-kako-je-nastala-i-zavrsila-jedina-prava-bajka-u-povijesti-formule-1/

        Ovako; općenito u sportu imamo ljude koji imaju više urođenog talenta od drugih. I uz taj talent još se trude i zalažu u svome području i svome sportu…..

        I onda takvi ljudi voze F1 bolid bolje nego manje talentirani vozači ( navedeni primjer Leclerc / Ericsson ).
        Dakle kolega hattrick; ovdje ne govorimo o stereotipu, niti uobičajenoj navici zavaravanja ili ponavljanja. Ovdje je u navedenom primjeru riječ o talentu – o jednoj osobi koja je sposobna, i od drugoj osobi koja je manje sposobna ( nakonj više F1 godina ) svoj bolid Saubera dovesti tamo gdje se realno ne očekuje – bez obzira na trenutne specifikacije PU u bolidima ( izvornim porijeklom ) švicarske F1 momčadi.

        I nisam spominjao 120%. Ako me razumiješ, shvatiiti ćeš o čemu pišem.



        1

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        @hattrick je samo pojasnio da niko ne može voziti 120% ili iznad limita bolida.
        Imam osjećaj da je @hattrick inžinjer pa poznaje fiziku.
        Fizika kaže da je 100% maximum koji bilo ko može dostići.



        1

        0
      • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

        @Har Kl :D

        Nisam inžinjer, no uredno sam završio osnovnu školu… te mislim da je u ovom slučaju to sasvim dovoljna podloga znanja. hehe


        0

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        To sam pomislio na osnovu tvojih nekoliko zadnjih postova.
        Neki dan si pisao nešto o motorima i budućnosti.
        Nisam se složio sa tobom ali nisam ni ulazio u raspravu jer je preobimna. Ali znanje koje si tu prezentirao nije baš znanje iz osnove škole :)
        Izvinjavam se na pogreški :thumbs:



        1

        0
      • pigmalion …. drago je meni da je tebi smišno moje branjenje ( nosense kako nadodaješ na kraju rečenice ) sadašnjih vozača williamsa . bi li i ja moga koristit taj pojam nonsense za tvoju repliku ? jer … ja branim vozače , a ti pišeš “Činjenice koje je izjavio David Coluthard u gornjem članku su točne i stoje. ” … znači izjave DC ( u kojima on citira dennisa ) nisu nonsense , on ih tim izjavama ne “brani” , a moje citiranje DC je nosense i branim LS i SS ?!?!? drago je meni da ti vjerovatno znaš kakve su projektirane mogućnosti sauberovog bolida . za razliku od tebe ja to ne znam :( i kakve veze to ima sa katastrofalnim bolidom williamsa ? znaš , volija bi i ja vidit sa koliko uspjeha bi leclerc vozija williamsov bolid pa da vidimo koliko bi bija uspješniji od LS i SS . samo …. možda bi te njegove performanse mogle razočarat ;) ali vjerovatno bi ti pronaša nekakvo opravdanje zar ne ? drago mi je i šta mi pokušavaš objasnit što je dobar i pravi F1 vozač . po NEPISANOM pravilu vozi iznad LIMITA za koji je bolid projektiran ? hm , a može li onda npr iskusan , talentiran barmen u čašu koja je projektirana za 0,5 l ulit 0,6 l pive ? evo , za razliku od tebe ja ću se vratit u povjest ( učiteljica je života … bar tako kažu ) … MS se 2010. vratija u F 1 vozeći merc i 7 X prvak nije bija sposoban vozit takav nerc iznad limita za koji je bolid bija projektiran … buuuuuu MS , koji si ti bija umjetni šampion . da je leclerc ima godina , bija u F 1 već tada pokaza bi on MS kako se vozi iznad limita zar ne ? sjećaš li se sezona posli 2008. kad je LH osvojia titulu ? a kako se plasira u sezonama 2009./10./11./12./13. ? 4. i 5. mista na kraju prvenstva sa obilatim zaostatkom za vodećima . 2009 . 29 bodova za 3. barrichellom , bod više od kimija u lotusu . je li on vozija više od limita za koji je McL bija projektiran ? kad ga je rubens “obrija” , a kimiju je jedva “umaka” za bod ? ;) pust te priče jer kad pišeš “Da je kojim slučaj Leclerc vozač ovogodišnjeg Williamsovog F1 uratka, pokazao bi koliko su stvarno loši Stroll i Sirotkin.” možda i nesvjesno podcjenjuješ vozača kojeg mnogi cijene … kubicu ! eto on je vozija 2 FP i postignuta vrimena su mu bila katastrofalna . i LS i SS su na tim FP imali bolja vrimena od poljaka . on sam je u par navrata ukaza na to koliko je williamsov bolid loš , nevozljiv ali to se “zaboravi” kad treba pljuvat LS i SS zar ne ? možda ni RK za kojeg mnogi misle da je izuzetan talent zapravo to nije jer nije vozija bolid iznad limita za koji je projektiran ? vozi li alonso ove sezone McL iznad limita jer u 8 trka je osvaja bodove ( znači nije ni tako loš bolid ) , a tek je 9 . mada kotira ka jedan od najbolih ? čak je i magnussen bolje plasiran od njega ;) ni DC ni ja zaista nemao potrebu “branit” loše vozače i PAY drivere samo … možda treba shvatit , znat i da je npr perez PAY driver , da je u svoje vrime i lauda plaća da vozi ;) ipak , hvala ti na objašnjenju što je dobar i pravi F1 vozač i da se bolid može vozit iznad limita za koji je projektiran mada mi ovo drugo još nije potpuno jasno … priznajem . kad i ako se sljedeći put objavi sličan članak u kojem neki iskusni ex vozač bude osvrnija na katastrofu od willimasa ( čime će indirektno “branit” vozačku postavu ) popljuvat ću i njega i LS , SS jer si me nečemu naučija i otvorija mi oči . sad sve puno jasnije vidim … samo još da shvatim ono o vožnji “iznad limita” .



        1

        1