Izdvojeno

Ricciardo: Neki vozači će u Montrealu riskirati i ići “na glavu”

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

ob_1a0548_ob-8b5c2d-red-bull-daniel-ricciardo-ch

Daniel Ricciardo

“Pobjeda prošle sezone mi je ovu stazu učinila još dražom, ali ustvari sam ju obožavao od svog prvog kruga oko nje kada sam bio u Toro Rossu. Sjećam se da sam se vraćao u boks i razmišljao “kakva staza, nevjerojatno”, a tek sam odvozio samo jedan instalacijski krug. Možete ciljati rubnike i jako odskočiti od svaki, što uvijek izgleda odlično i daje vam dodatnu dozu adrenalina. Kao da se vratite u karting dane, imate osjećaj da posjedujete stazu, a ja to obožavam.”

“Možete biti jako agresivni i ponekad kotačem ostaviti potpis na zidu. Neki vozači će igrati na sigurno i žrtvovati nekoliko desetinki da prođu čisto kroz šikane i zavoja, a neki će riskirati i ‘ići na glavu’. Ali, morate biti jako oprezni sa zidovima. Montreal je prekrasan grad i odlično mjesto za izlazak, ulice su pune partija tijekom vikenda i cijeli grad se uživi u ulogu domaćina.”

Daniil Kvyat

“Staza je jako intenzivna i napeta, ali u drugačijem pogledu nego Monako. Pravci su dugi i imate jake zone kočenja. Imate osjećaj da vozite na uličnoj stazi jer su zidovi jako blizu, ali Montreal je ustvari klasična staza. Daje vam poseban osjećaj i odlična je za utrkivanje. Atmosfera na tribinama ja uvijek odlična, i navijači znaju puno o Formuli 1. Kao grad, Montreal se čini jako zanimljivim, ali nikada nisam imao vremena da odem i prošetam ulicama. Moj trener i ja obožavamo hokej na ledu, a pošto smo u Kanadi uvijek je mnogo utakmica koje gledamo na TV-u ili uživo na stadionu.”

Komentiraj

1 komentar

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni