Izdvojeno

Haas neće žuriti s odlukom o vozačkoj postavi za iduću sezonu

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haas, najmlađa momčad na gridu, u svojoj trećoj sezoni u Formuli 1 ostvaruje najbolje rezultate dosad. Dosad su u obje sezone u prvenstvu završili kao osmi, dok nakon 12 utrka ove sezone drže peto mjesto u momčadskom poretku s više bodova nego što su to ostvarili tijekom cijele prošle sezone.

Za momčad od njihovog početka vozi Romain Grosjean, dok se Kevin Magnussen američkoj momčadi priključio prošle sezone zamijenivši time Estebana Gutierreza. Prošle je sezone Grosjean bio bolji, no ove sezone je Magnussen zasad pokazao puno više.

Magnussen trenutno drži osmo mjesto u poretku vozača s čak 24 bodova više od momčadskog kolege i njegov ostanak u momčadi ne izgleda upitno. Šef momčadi Gunther Steiner smatra da je to zbog dobre atmosfere kakvu Danac nije uspio pronaći u McLarenu i Renaultu.

“Za to moramo zahvaliti Geneu Haasu. Gene voli dati ljudima prostor za djelovanje i razmišljanje, a to pomaže Kevinu.”

[vozac broj=”20″ ime=”Kevin Magnussen” momcad=”Haas” sezona=”2018″]

Za razliku od Magnussena, Grosjeanovo mjesto ne čini se tako sigurno. Francuz je nakon niza incidenata početkom sezone tek na VN Austrije uzeo prve bodove sezone. Učinio je to sa stilom, ostvario je četvrto mjesto što je najbolji plasman za Haas ikad, ali je već na idućoj utrci u Velikoj Britaniji odustao zbog sudara. Upravo zbog takvih prosipanja bodova mnogi prizivaju njegovu zamjenu.

Steiner zasad ne želi donositi odluke:

“Ne želim razgovarati o budućnosti. Proučit ćemo to pitanje nakon ljetne stanke.”

“Imam puno poštovanja prema Romainu s ljudske strane. Tko bi preuzeo rizik dolaska u momčad prije tri godine? On je vjerovao u nas i naš projekt.”

[vozac broj=”8″ ime=”Romain Grosjean” momcad=”Haas” sezona=”2018″]

Jedno je sigurno, mjesto u Haasu postalo je vrlo poželjno zbog njihove ovosezonske forme, stoga kandidata za zamjenu neće nedostajati.

Komentiraj

2 komentara

  1. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Čekaju Groznijeve greške.



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni