Izdvojeno

Raikkonen: Montreal je zahtjevan za potrošnju goriva

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Arrivabene i Raikkonen, Ferrari

Arrivabene i Raikkonen, Ferrari

Kimi Raikkonen ne može biti zadovoljan svojom trenutnom formom, obzirom da je u međusobnom dvoboju s momčadskim kolegom u bodovnom deficitu, ali se nada da će se taj trend promijeniti upravo u Kanadi. Raikkonen je pokazivao dobru formu u utrkama, dok je u kvalifikacijama zaostajao dovoljno da sam sebi stvori problem uoči nedjeljnih utrka. Za medije je dao izjavu o stazi u Montrealu:

“Montreal je poznat po zidovima koji su jako blizu stazi, ali ako ovu stazu usporedimo s Monakom ili Singapurom, Montreal je prilično široka staza. Dva glavna elementa koja su neophodna za dobar krug u Kanadi su brzina na pravcu i dobar sustav kočnica. Set-up treba da poveže te dvije komponente što bolje, da bi se vozač osjećao što bolje dok traži granice.”

Dotaknuo se i aspekta u kojem je Ferrari ove godine napravio pozitivan pomak, a to je potrošnja goriva:

“Montreal je također zahtjevan zbog visoke potrošnje goriva, a to je područje na kojem smo napravili znatan pomak u odnosu na prošlu sezonu. Atmosfera u Kanadi je uvijek posebna, s mnogo mladih navijača i uvijek imamo jako dobru podršku. Nažalost nemamo mnogo vremena za posjetu grada, raspored vozača je jako gust, jedino što vidimo je ono na putu od hotela do staze.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni