Izdvojeno

Steiner: Suci su pristrani i na njih utječe reputacija vozača

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haasov šef Gunther Steiner vjeruje da su suci u Formuli 1 pristrani, te da na njih djeluje reputacija vozača i momčadi.

Podsjećamo, Romain Grosjean se žalio na prošloj utrci da ga je Max Verstappen zadržao dok je Haasov vozač bio na kraju brzog kruga, a Red Bullov se spremao u novi pokušaj, ali su suci odlučili da to nije bilo dovoljno za kaznu, te kao olakotnu okolnost navode kišne uvjete i usporavanje još jednog bolida ispred Verstappena.

Prošle godine na VN Velike Britanije Grosjeanu je zasmetao Lewis Hamilton, ali su suci opet prosudili na štetu Haasa i nije bilo nikakve kazne.

Haasovi vozači imali su još susreta sa sucima ove godine. Kevin Magnussen je dobio kaznu zbog sudara s Pierreom Gaslyjem na VN Azerbajdžana, te je dobio upozorenje zbog blokiranja Charlesa Leclerca na treningu u Španjolskoj.

Grosjean je kažnjen zbog sudara u prvom krugu VN Španjolske, te zbog guranja Estebana Ocona van staze na početku VN Francuske.

“Lako je sucima nas kažnjavati, pretpostavljam da na to mislite?” kazao je Steiner novinarima.

“Ponekad ne pomažemo sebi situacijama u koje se stavljamo. Da se ne nađemo u njima – ne bi dobili kaznu.”

“Ali, ako treba donijeti odluku, još uvijek mislim da na suce utječe to o kome se radi. Trebalo bi sve biti bez imena.”

Na upit jesu li suci pristrani zbog reputacije određenih vozača ili ekipa, Steiner kaže:

“Moguće. Nemam dokaza, ali moguće.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Mattia Binotto
    SamoFerrari Prikaži

    Gospodin čovjek! Najbolji gazda <3



    25

    2
    • ima ih u F 1 uz steinera bar još dvojica … uvik odmjereni , skromni skoro pa samozatajni arrivabene i tost koji se posli noge kvyatu u RB prema rusu odnosija ka otac i pokuša ga izvuč iz mentalne krize u koju je rus upa .



      3

      0
  2. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Nemam dokaza, ali sam ubijeđen da je tako :)
    Mislim da je veći problem reputacija timova nego vozača iako se to na kraju svodi na isto.



    14

    6
  3. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Konačno da neko skupi m.. i javno izusti



    8

    0
  4. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Dijele kazne na tako glup nacin da sam vec prestao obracati paznju na to…Magnussen je zbog incidenta u Bakuu dobio 10 sekundi?! Covjek je pri brzini od 300 km/h (ako ne i vise) skoro slupao Gaslya u betonski zid (dva puta) sto je vrlo lako moglo zavrsiti s Toro Rossom 5 metara u zraku naopacke poput Webbera u Valenciji 2010. s mogucim posljedicama. Po mojem misljenju taj je incident bio slican onome sa Schumijem i Barichellom u Madarskoj. Slozio bih se s opomenom za blokiranje u Spanjolskoj, ali incidenti s Alonsom na VN Britanije ne bi prosli ne kaznjeno. Alonso odlazi siroko dok pokusava proci Force Indiu, a Magnussen vidi prostor sto je sasvim u redu, ali on ne ostavlja prostora Alonsu vec ga tjera sve do sljunka i zadrzava poziciju i vec u Maggotsu radi istu stvar. To je kasnije unistilo Alonsov moguc prodor prema top 6, a moglo je zavrsiti i necijim odustajanjem. Vjerujem da se ovo Ferrarijevim navijacima nece svidjet, ali 5 sekundi za Vettela nakon Francuske je bilo malo iako je pao na zacelje. Isto tako i onih 10 stop and go sekundi za Kvyata nakon Rusije 2016…To su neke situacije gdje neki vozac unisti drugome utrku ili ako je situacija kao u Bakuu dovodi se u opasnost tudi zivot. Usporedimo ovo…Kvyat dobije 10 sekundi stop go zato sto dvaput lupi Vettela i izbaci ga iz utrke, a Sainz dobije 10 sekundi jer je presao nekoga pod SC. Znam da se ne moze svakom udovoljiti s tim kaznama, ali trebalo bi ih pocet dijeliti pravilno, a ne tu 5-10 sekundi (koje odradis u boksu) i tu i tamo nadodas kaznene bodove, koje ako Maldonado i Kvyat nisu skupili 12, nece nitko. Suci ocito igraju pikado pa koju kaznu (5, 10, 20 sekundi) ubodu tu i podjele. Zalosno je samo sto za neki za grozne incidente i ocite dobivaju 5-10 sekundi ili pak nista (Ham prije 2tjedna sto je bila jednaka stvar kao i s Raikkonenom)



    4

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni