Izdvojeno

Tost: Gasly je sad zreo vozač

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toro Rossov šef Franz Tost tvrdi da je Pierre Gasly sad “zreo vozač”, nakon što je u Mađarskoj prošlog vikenda ostvario svoj treći izvanredni rezultat sezone.

Gasly je bio 4. u Bahreinu i 7. u Monaku, a šestim mjestom na Hungaroringu i sjajnim kvalifikacijama dan ranije je potvrdio da se radi o talentu za kojeg se mora pronaći mjesta u budućnosti u Formuli 1.

22-godišnji Francuz je sad zaslužan za 26 od ukupno 28 bodova koliko ima Toro Rosso.

“Bili smo kompetitivni već od 1. treninga. Pierre je skoro uvijek bio unutar prvih 10, a bio sam uvjeren da možemo obaviti dobar posao i sakupiti nešto bodova.”

“Nisam bio siguran da možemo završiti 6. u kvalifikacijama, doduše.”

“Ali, uspjeli smo odraditi vrlo dobre kvalifikacije u teškim uvjetima, što je pokazalo da je naš bolid po mokrom vrlo kompetitivan. Oba vozača su učinila vrlo dobar posao, moram reći.”

“Pierre je imao dobar start, branio je svoju 6. poziciju i došao do cilja bez ikakvih problema. Kontrolirao je utrku – kad je morao ići malo brže učinio je to odmah i nije imao problema s gumama ili čuvanjem goriva.”

“Pokazao je fantastične performanse i postao je zaista zreo vozač. Poboljšava se i puno više toga razumije. F1 je komplicirana, ali on koristi sve u svoju korist i zaista sam impresioniran.”

Tostu je pao kamen sa srca što je Toro Rosso uspio doći do dobrih rezultata u Monaku i Mađarskoj, dvije staze gdje nedostatak snage motora ne dolazi toliko do izražaja.

“Riskirali smo, te staze nam odgovaraju. Iduće dvije su potpuno drukčije – Spa i Monza su jako brze i vidjet ćemo kako ćemo tamo izgledati.”

“Što se nas tiče mi smo se poboljšali, ali naš glavni problem leži u činjenici da su se poboljšali i naši direktni konkurenti poput Haasa i Saubera.”

“Oni su zaista jaki, vrlo kompetitivni i u iduće dvije utrke će ih biti teško obuzdati. Ali, za Singapur sam vrlo optimističan.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni