Izdvojeno

Vandoorne: U Mađarskoj sam se vratio u normalu

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je Stoffel Vandoorne morao odustati na VN Mađarske, McLarenov vozač kaže da se na Hungaroringu vratio u normalu.

Nakon nekoliko tjedana razočarenja, Vandoorne je za VN Mađarske dobio drugu šasiju. I dok McLaren nije mogao otkriti što se dogodilo s prošlom, Vandoorne je siguran da je nešto pošlo po krivu na Silverstoneu.

U Mađarskoj je već nakon prvih treninga situacija bila puno bolja. U utrci je uz dobru vožnju i taktiku momčadi bio nadomak bodova, ali problemi s mjenjačem prisilili su ga da parkira svoj MCL33.

“Ovaj je vikend bio dobar znak da se sve vratilo u normalu,” priznaje Vandoorne.

“S osobne strane, dobro sam se osjećao. Pokazali smo brzinu koju smo imali prije problema.”

“Vrlo je razočaravajuće završiti utrku na ovakav način. Imali smo sjajan start. Bili smo nešto lošiji na kvalifikacijama od očekivanog, ali prvi krug je bio dobar i s njim smo došli u zonu bodova.”

“Dobro smo se ponašali prema gumama, a tempo je također bio dobar kada nam je trebao. Uspjeli smo produljiti prvi stint i napraviti overcut. Tu smo preskočili nekoliko bolida. Sjajna strategija momčadi.”

“Na kraju dana mogu biti sretan. Samo je šteta što nismo uspjeli osvojiti dvostruke bodove. Definitivno boli ovakav rasplet,” zaključuje Belgijanac.

Vandoorne je trenutno 16. u poretku vozača s osam bodova.

Komentiraj

1 komentar

  1. Ferrari
    jura718 Prikaži

    kao što sam i prije napisao, napisati ću i sada…on baš nema sreće, ali baš, vjerujem da je jednako dobar vozač kao npr. Gasly, a ako bude ovakvih pehova u McLarenu i u nastavku sezone, ne bih se čudio da izgubi mjesto u F1 nagodinu i zadesi ga sudbina kao Wehrleina



    11

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni