F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Tri ekipe neodlučne dati pristanak Force Indiji za bonus, to bi mogao značiti kraj ekipe!

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Upravo kad se činilo da bi Force India mogla pronaći izlazak iz krize u kojoj su se našli zbog lošeg vodstva, došlo je do novog problema. Naime, Force India treba pristanak svih ekipa za nastavak primanja bonus novca od televizijskih prava, obzirom da mijenjaju vlasnika, a u potpisu tog prava neodlučni su Renault, Williams i Mclaren. Njemački Auto motor und sport piše kako bi ovo moglo označiti kraj trkaće ekipe.

Šef Formule 1 Chase Carey u Budimpešti je htio sakupiti sve potrebne potpise, ali su tri navedene ekipe prigovorile.

Obzirom da bi onemogućavanje spašavanja Force Indije na ovakav način bio sramotan čin za sport, nije poznato kakvi su motivi Cyrila Abiteboula, Zaka Browna i Claire Williams.

Čak i bez obzira na eventualne motive, sve ekipe bi u ovom slučaju morale gledati širu sliku, a ne oportunizam dva konkurentska bolida manje.

Zanimljivo, poznato je kako je Force India bila najglasnija protiv Haasovog modela suradnje s Ferrarijem, a ipak, Gene Haas je svoj potpis dao bez problema.

Auto motor und sport nagađa da problem Williamsa i McLarena nije nedostatak novca na začelju poretka i eventualno koji dolar više u slučaju da Force India nestane, već jednostavno eliminacija konkurencije na jednostavan način. Za stolom je na ovaj način lakše pobijediti nego napraviti bolid koji bi to bio sposoban učiniti na stazi.

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: 27Ferrari28 i Grah0.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3380 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

58 komentara

  1. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    To bi bia ocajnicki potez od njih, iako renault nerazumin oni su ih presli joa predkraj 2017



    12

    0
  2. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Koji jazavci.



    9

    0
    • Da jazavci, to si ih još fino počastio,. Najprljaviji su pacovi ako ne potpišu pa će i sami doći na red ili ostati duboko u skromnoj prosječnosti. Ako se napadaju top3 ekipe, bolje je da ima više napadača koji nažalost u ovakvom odnosu snaga povremeno otkidaju samo mrvice. A uzet postolje, odnosno uživo pobjediti čak četvoricu od 6 favoriziranih, to je danas više nego sportski podvig, za to bi trebalo uvesti hendikep bodovanje.



      4

      0
  3. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Ako su McL i Will (druga i treća najtrofejnija ekipa u F1 svih vremena), te Renault (i oni su u top 10 F1 ekipa ikad, plus njihova grupacija je 4-5 proizvođač automobila na svijetu) spali na to da se na ovakav način “rješavaju” konkurencije u vidu jedne Force Indie, e jbga brate.
    Onda su i oni dotakli dno (pri tome najviše mislim na Williams, a ni Mclaren nije daleko).



    35

    1
  4. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Eto, tko je stoka u F1. Tko zna možda je FI pokvarila nekome od njih glasanje u prošlosti pa im se sad vraća. Uglavnom stoka sitnog zuba.



    23

    1
  5. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Ako je istina da se na takav nacin zele rijesiti konkurencije onda je stvarno jadno i zalosno.



    27

    1
  6. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    U tom slučaju, iskreno želim nastavak ove agonije Williamsu i McLarenu, a Renaultu zadržavanje jučerašnje “pouzdanosti” PU.



    32

    26
  7. Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

    F1 je ogroman biznis, a tu nema milosti. Svejedno mi se gadi taktika ove trojke i nadam se da nećemo izgubiti Force Indiju zbog ovoga.



    26

    0
  8. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Mislim da ce Renaut i McLaren popustiti a Williams ne.



    13

    0
  9. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Ovo je šugavo. Osjećaju opasnost od Force Indije, i pokušavaju na ovakav način ugrabiti koje mjesto u poretku. Dobro, Renault je svakako ispred, ali ove dvije…

    Ali jbg, i oni su ovako blokirali Marussiju. Karma…



    29

    1
  10. Aston Martin nando1 Prikaži

    Meni kao meclarenovcu bilo bi žao da Force India propadne . Solidna je to momčad. Ako Mclaren ne da potpis to ide na njihovu sramotu.



    52

    1
  11. Steta. Ne tako davno Williamsu su isplacena nekakva sredstva unaprid takodjer iz razloga nelikvidnosti. Tada je Williams spasen a danas oni nedaju da se spasi druge. Ukoliko uskrate pitpis nadam se da ce ih stici ista sudbina,ionako nisu daleko.



    52

    0
  12. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Renault igra dobru partiju šaha sa liberty mediom,a mclaren i williams povlace ocajnicke poteze kako bi se rijesilo tima sa manjim budzetom a vecim uspjehom ???



    25

    3
  13. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Mclaren ce dati bonus u obliku cokoladica…



    34

    0
  14. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Iznenadjen sam da haas nije bio protiv.



    7

    3
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Nisu kratkovidni. Treba im što više bolida na stazi jer onda i njihov uspjeh izgleda bolje. Zamisli da se utrkuje 6 bolida. Koliko bi vrijedila pobjeda u takvom prvenstvu. Samo budale su zadovoljne kad ima 2 auta manje.



      13

      0
    • Ma to ti je samo prvi dojam, Hassovci su izgleda potisnuli zakonitost kapitala i više su za zdravu sportsku konkurenciju, Bravo haas. I kad pogledaš neravnopravnu borbu između prve 3 nedodirljive ekipe (me,Fe, RB) i ostatka f1, zapravo i dalje gledam utrke zbog interesantne borbe za 7. 8 mjesto u ukupnom poretku. I tu ima vozača koji bi uskoro konkurirali za prvaka kad bi sjeli u Mercedes, RB ili ferđu… Fernando, Hulk, Perez, možda Magnus… A još kad dodaš da pravila kažnjavanja ne vrijede za sve isto male ekipe stvarno imaju minimalne šanse .



      9

      0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      Haaa je prije barem jedn stopirao isplatu bonusa za fi unaprijed.



      1

      1
  15. Mika Hakkinen stoka Prikaži

    Evo šanse za McLaren… Nek kupi force indiju i mozda zavrsi u top 5. Haha



    16

    2
  16. Alfa Romeo ficola Prikaži

    Za ovo je “kriv” i Perez ako se ne varam,iako kako sam pročitao da će Force India nastaviti sigurno u formuli 1 i da se neće ugasiti.



    8

    2
  17. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Istina jeste da je FI malo neozbiljna ekipa, koja je lani uzimala fine bodove i punila kasu, eh sad kud ta lova cirkulise, kako se ulaze i trosi, sve je upitno!?

    Jedino sto ne bih zamjerio ovoj trojci, jeste ako zele da se uprava FI makne sa cela i pomogne, jer van pameti je spasavati iste, a oni u crno zavlace!?

    Sad ako zele jednostavno da se rijese konkurencije, onda je to bas kukavicki i jadno.



    15

    2
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Što oni imaju s upravom. Upravu postavlja onaj tko kupuje momčad. Ovdje je samo u pitanju može li on zadržati kontinuitet FI ili mora biti nova momčad…. Recimo Brawn GPu u odnosu na Hondu i Mercedesu u odnosu na Brawn GP su priznali kontinuitet….



      6

      1
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Kada kazem uprava, mislim na vlasnika, kao i na citav ekonomski tim, jer kako stvari stoje onaj tehnicki dio (inzenjeri) dobro radie svoj posao. I ovdje je bit da se spasi jedna momacad bankrota, sad da li bi ti dozvolio spas iste, a da pri tome upravljaju ljudi koji su doveli do toga?

        Ovo ti je kao probusena vreca.

        Jer, evo meni je neshvatljivo da se Sauber godinama krpio i provlacio, samo zahvaljujuci spnzorima i to ne sad nekim velikim i opstao, dok FI je bila u top 4 tima, imali su fine prihode od F1 i opet bankrot.

        Ovo vise ja govorim s neke humane i takmicarske strane, bez veze bi bilo izgubiti jedan dobar tim u F1! I onaj koji bude dolazio, bez obzira sto bi kupio tim za eventualno 1 dolar, na ledjima bi imao hrpu dugovanja.

        Najidealnije bi bilo, izmiriti neka dugovanja sa bonusima, privuci novog vlasnika i onda krenuti od neke nule, ali opet to konkurenciji ne odgovara. Kako stvari stoje, trojka zeli totalno da ukine FI, sto bi bilo jako zalosno.



        6

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Nema nitko osim novog vlasnika kaj odlučibvati o tome tko ostaje, a tko odlazi iz FI. Novog vlasnika će se lakše naći, ako se prizna kontinuitet FI i time neprekinuti operativni prihodi od Libertyja za prošlogodišnju nagradu i TV prava. Dakle, samo to je scope odlučivanja ostalih momčadi: žele li FI pod novim vlasnikom priznati kontinuitet. Budući su u nekoliko prošlih prodaaja takvi kontinuiteti bez problema priznavani onda mislim da bi bilo u stilu sitnozube stoke to ne priznati.



        2

        0
      • Williams Montoya Prikaži

        Pa kad kontinuitet nije priznat ? Sve prodaje/kupovine u zadnjih 20 godina su bile na način da se promjeni ime i vlasnička struktura i uglavnom zadrži osoblje i baza.



        1

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Nije problem osoblje i baza nego “pravo nastupa u F1”.

        Ako se promijeni većinski vlasnik onda po ugovoru sve ostale momčadi se moraju suglasiti da se prizna kontinuitet prava nastupa u F1. Ako se ne slože oko toga, momčad mora tražiti od FIAe dozvolu da se pridruži. Kad FIA dozvoli onda se njihov “ulazak” tretira kao nova momčad, a nova momčad 2 godine ne dobije ništa od novaca koji se dijeli. O tome je i Haas svojedobno pričao. Oni su bili zadnji skroz novi koji su ušli u F1 sa skroz novom momčadi (nisu nikoga kupili) i prve dvije godine nisu dobili niti centa.

        Do sada se taj kontinuitet uvijek priznavao. Recimo RedBUll je kupio Jaguara, RedBull je kupio Minardija, BrawnGP je preuzeo Hondu, Mercedes je preuzeo BrawnGP. Marussia je nekoliko puta mijenjala vlasnika prije konačne propasti. Renault je prodan Lopezu, pa ga je Lopez prodao nekoliko puta, pa ga je opet kupio Renault.

        U svim tim slučajevima su ostali potpisivali odmah jer su moćni bili u igri i jer je Ecclestone lupao šakom po stolu “da ne zajebaju jer će bit sranja”. Sad ćemo vidjeti od kakvog je materijala ekipa iz Libertyja. Ako puste fukaru da ih zajebaje, onda za 5 godina neće više imati sport.



        13

        0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      U šta Ferrari, Mercedes i Red Bull spucaju 300, 400 miliona? U razvoj naravno. Ove su ekipe nivo iznad, ali zato i troše toliko. Ali šta je onda Force Indiji potrošiti nekih 30 miliona ili tako nešto od tih nagrada za 4. mjesto. A pored nagrade za 4. mjesto, vjerovatno imaju najmanji budžet što se tiče ostalih izvora love. A to 4. mjesto nije došlo samo. Normalno da je trebalo uložiti pare da se dođe do toga.



      3

      1
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Sve je stvar menadžmenta, koji nije u stanju privući dobre sponzore. I McL bi presusio da nije imao Hondu, jer im je menadžment ocajan.

        Ekipa koja ima solidne rezultate u F1 je svakako primamljiva za investitore. No, problem je u tome sto u timu imas jednog Del Boya, koji je doveo tim do stecaja.

        I pazi, privatnici su uvijek imali jak uticaj na razvoj tehnologije. Nekada svi ti silni milioni ne pomažu, ako nemas ideja, a vecina inzenjera, kao i vozača dolaze do izražaja upravo u takvim timovima.

        Jasno je da nekada apetiti porastu, no treba nekada imati i granicu, tj sta je cilj bio tima? FI se doslovno preko noci gasi, ma da, ta hajka u timu traje već dugo, samo sto eto to niko nije znao.

        Jednostavno nekad imas zadrtih vlasnika koji ce radije potonuti sa svime do dna, nego spasiti sto se spasiti da.


        0

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Pa baš kad McLaren ne može privući nekog jačeg sponzora, kako će tek mala Force India. Cijeli bolid su obojili za 6 miliona, čini mi se. I sad, ne znam kojom logikom ispade da i tom BWT-u duguju pare. Ja mislim da je ovo udruženi udar da se otme Mallyi ekipa. Čovjek je godinama vodio odlično ovu ekipu, šta god neko mislio o njemu. A preuzeo je ekipu sa začelja. Sada ima tu više starna koje konstantno vrše pritisak. Po Mallyinoj izjavi oko ovoga, glupost je da duguju BWT-u. A kaže da će i nakon ovoga ostati u ekipi, jer ima najveći dio u vlasništvu ekipe., i taj administartor to treba uzeti u obzir.



        2

        0
  18. David Croft Ferrari Prikaži

    Veliki jede maloga…to je nažalost tako.
    Te 3 ekipe se osjećaju ugroženo od strane Force Indije…pogotovo kada bi imali pravu lovu.



    44

    33
  19. Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

    Mene pomalo stid mojih..



    9

    0
  20. Manor je propao zbog cca 10milijuna eura (toliko im je trebalo novca za novu sezonu).
    A ovdje je samo FI dužna Mercedesu 10.5milijuna eura, Perezu 4 ( Ocon možda vozi besplatno kao usluga Mercedesu) BWT-u pitaj boga koliko, tako da me ne bi čudilo da ovo propadne/ode u stečaj. Vi što pišete da bi se McL Williams i Renault trebali solidarizirati zapamtite nitko nije bio solidaran kad su Manoru trebale pare.



    6

    4
  21. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Procitao sam dosta članaka u vezi FI i moje mišljenje da je za fainancijsku krizu F1 najvise zaslužan vijay mallya. Znalo se vec zadnjih nekoliko godina da je FI po pitanju financija nestabilna, samo su dobri rezultati maskirali probleme. vijay je odbijao ponude za kupnju momcadi jer su kao sto je on rekao bile preniske. to je njegovo puno pravo.
    ali checo, mercedes i bwt nisu dijelili njegovo misljenje i potegli su postupak protiv momcadi i trenutmo su je sacuvali od bankrota i stecaja. Također sam procitao da je uprava također pokazala srednjak vijayu.
    Taj trojac zeli sto brzu prodaju momcadi .
    Vidio sam neke izjave vijaya i bas je dosta ispalio na pereza.
    ugl. nadam se sto brzem pronalasku kupca i svjezem kapitalu ekipi iz silverstona.



    4

    1
HrvatskiEnglish