Red Bull je tijekom cijelog prvog dijela sezone upravo VN Mađarske isticao kao jednu od nekoliko staza koja bi im trebala odgovarati obzirom na karakteristike bolida. Danas na prvom slobodnom treningu bili su na 1. i 3., a na drugom treningu na 2. i 3. mjestu.
Bez obzira na to, Verstappen je za najboljim vremenom u oba slučaja zaostao za manje od jedne desetinke sekunde.
Na upit novinara je li Red Bull favorit na ovoj stazi, odgovara:
“Teško je reći. Bolid je dobar, ali gubimo nažalost jako puno na pravcima. Trenutno je teško reći bilo što. Možemo se malo poboljšati, ali kako mi tako i drugi bolidi.”
Na upit novinara gdje se vide i mogu li razdvojiti Mercedes i Ferrari, Verstappen kaže:
“Mercedes nije složio krugove na ultrasoft gumama pa očekujem da sutra i oni budu tu. Ferrari izgleda brzo. U dugim stintovima je i Mercedes izgledao kompetitivno.”
“Izgleda neizvjesno u ovom trenutku,” zaključuje.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam stručnjak ali jedno nemogu progutat nikako , “Teško je reći. Bolid je dobar, ali gubimo nažalost jako puno na pravcima. Trenutno je teško reći bilo što. Možemo se malo poboljšati, ali kako mi tako i drugi bolidi.”
Gubimo jako puno na pravcima ?? smanji downforce pa možda budete brži a ne stalno davat ovakve izjave….živo me zanima šta će govorit za spa i monzu :D :D
17
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi stručnjak. Mislim da je stvar u ovome. S malo downforcea bi bili na pravcu i dalje malo sporiji od vodećih, a u zavojima bi taj niži downforce bio problem i ne bi toliko dobijali u odnosu na ostale. Samo koriste karakteristike svog bolida do maksimuma.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja mislim da je taj bolid na optimumu za ono sto paket moze.. Bilo sta gore ili dolje bi znacilo sporije overall vrijeme..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno, svako će izabrati setup koji im donosi najbolje vrijeme po krugu, a ne najveću brzinu na pravcu. Da imaju više snage stavili bi još više downforcea, i bili bi bliži na pravcu Mercedesu i Ferrariju, a u krivinama bi bili još brži.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull je pobjeđivao u Monzi sa slabijim motorom. Više trakcije na izlasku iz zavoja i mogućnost prenošenja više brzine u krivinama je ključ. Đabe ti recimo 0.5s u sektoru di je ravnica ako recimo kroz druga dva gubiš po 0.3. Svejedno si 0.1 u deficitu :-)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Redbulova sasija sa isto draga stvori vise downforcea od mercedesa, njihov downforce je “jeftiniji” a optimalno podesavanje im je ovakvo kakvo jeste. Vise ili manje bi bilo sporije.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je to. Lijepo objašnjeno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E reci ti RB objasni ti njima kako se to radi i što bi za njih bilo najbolje …?
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve osim pobjede Red Bulla ce biti cudo ako ostanu temperature cca 34c kako se i najvaljuje za nedjelju.
2
3