Izdvojeno

Renault preuzima Manor?

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renault

Renault

Iznenađujući dolazak bivšeg Mercedesovog tehničkog direktora Boba Bella u Manor dodao je ulje na vatru spekulaciji oko Renaultovog preuzimanja te ekipe.

Naime, Bell je nedavno bio protagonist priče o navodnom povratku u Renault gdje je radio još 2009. kada je nakon crashgate skandala u Singapuru postao šef ekipe. Nakon toga, momčad iz Enstonea postala je Lotus, a Bell je otišao u Mercedes.

Sada, kada Renault razmatra mogućnost povratka svoje tvorničke ekipe, Bell je opet u centru pozornosti. Usporedno s tim, razvija se i priča o interesu za još jednu momčad. Pa tako njemački Auto Motor und Sport piše da su se u Monaku sastali čelnici Renaulta i Lotusa, a da je tema sastanka bila prodaja momčadi Lotusa.

“Očigledno je da Renault želi natrag u Formulu 1, i to kao tvornička momčad,” kaže dopisnik Michael Schmidt.

Međutim, prelazak Bella u Manor je nešto potpuno neočekivano. Također, vrijedi spomenuti da je u Manor prešao i Gianluca Pisanello, bivši inženjer Caterhama i Toyote.

Schmidt piše da su i Bell i Pisanello povezani s Renaultom koji bi svoj eventualni povratak ostvario pod palicom Cyrila Abiteboula i Alaina Prosta.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    očito se nešto veliko sprema


    0

    0
  2. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Jako zaniljiva situacija. Prvo Toro Rosso, pa Lotus i na kraju Manor. Vjerojatno su ih prethodne dvije ekipe odbile, pa su onda bacili karte na Manor, financijiski slabu momčad koju će lakše kupiti. Ako tako bude, onda nam na Ferrarijevim motorima ostaju tvornička momčad i Sauber.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni