F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Brawn: Neke momčadske odredbe su dokazano besmislene

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ross Brawn uključio se u debatu oko momčadskih odredbi nakon što su na VN Njemačke Mercedes i Ferrari koristili iste.

Na sredini utrke Ferrari je informirao Kimija Raikkonena da propusti Sebastiana Vettela kako obojici ne bi upropastio strategiju guma. Finac je zatražio pojašnjenje, a situacija je podsjetila na onu između Fernanda Alonsa i Felipea Massu iz 2010. Brazilac je, također na Hockenheimu, morao propustiti svog kolegu koji je na kraju pobijedio.

Momčadske odredbe primijenio je i Mercedes. U zadnjim krugovima uzbudljive utrke Valtteri Bottas je napao Lewisa Hamiltona za vodstvo u utrci, ali Fincu je javljeno da zadrži poziciju.

Brawn, kojemu momčadske odredbe nisu strane još iz njegovog boravka u Mercedesu, Brawn GP-u i Ferrariju, prokomentirao je ovu uvijek vruću temu.

“Tijekom mojih godina na pit wallu, u nekoliko sam navrata morao zamoliti vozača da se žrtvuje, ne u želji da favoriziram njegovog momčadskog kolegu, već da krajnji rezultat za momčad bude najbolji mogući.”

“Istina je da su se neke od tih odluka dokazale besmislene, ali uvjeravam vas da donosite ovakve odluke u vjeri da i jedan jedini bod može biti odlučujuć kada je u pitanju osvajanje ili gubitak prvenstva.”

Brawn vjeruje da je pozivanje Bottasa da odustane od borbe s Hamiltonom imalo veće rezultate s obzirom na Vettelovo odustajanje, ali shvaća razmišljanja obiju momčadi u borbi za konstruktorski naslov.

“Raikkonenovo propuštanje Vettela koji je bio na novijim gumama vjerojatno je bilo jednostavnije. Bottas je bio na novijim gumama pa je to bilo možda teže za prihvatiti s obzirom na to da je do kraja utrke bilo nekoliko krugova,” zaključuje Brawn.

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Iskreno neman nista protiv tih odredbi, ali nevolin kad lazu kad toto kaze da bi napravia isto i u suprotnome jer nebi, kao ni sta vettel nebi pustia kimia da prode…



    23

    4
    • molim te da opet pročitaš članak, radi se u interesu ekipe, što znači da se luju i seba gura u bodove, jer je svaki bod važan da bi osvojili naslov, što znači da bi gurali kimia ili botasa u slučaju da se njih dvojica bore za naslov, kroz povijest f1 guralo se naprijed vozača koji se bori za naslov, razumiš??



      1

      2
HrvatskiEnglish