F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

F1 razmatra mogućnost prebacivanja predsezonskih testiranja u Bahrein

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Momčadi Formule 1 nalaze se u pregovorima da se zimska predsezonska testiranja prebace iz dosadašnje Barcelone u Bahrein, iako se konačni dogovor tek treba postići.

Na stazi u Bahreinu su vožena predsezonska testiranja 2006. do 2009. te ponovno 2014., ali to je uvijek bilo dopunjeno vožnjama u Europi. Razlika bi bila ta da bi se sva snimanja ili početni shakedownovi odvijali u Europi, a sve po pitanju testiranja bi bilo u Sakhiru. Momčadi su uvijek bila za testiranja u Europi, prvenstveno zbog logistike te samih troškova.

Međutim, loše vrijeme i ne baš sjajna nova podloga na stazi nije oduševila momčadi na ovogodišnjih testiranjima. U prilog tome, Pirelli je morao prijeći na tanji sloj za VN Španjolske kako bi se izbjeglo preveliko trošenje guma koje su se događala na testiranjima. Liberty je otvorena za opciju rješavanja transportnih troškova što bi svakako odgovaralo momčadima jer u Sakhiru dobro vrijeme i veliki broj kilometara su zagarantirani.

Nedostatak ovoga svega leži u letovima momčadi tamo i nazad te dostavi novih dijelova. Jasno je kako F1 gleda Bahrain kao jednu od dobrih medijskih mogućnosti za početak sezone te bi se također pitalo momčadi da ne skrivaju svoje bolide iza pregrada i vrata garaža, što je uobičajeno izvan trkaćeg vikenda.

Prva testiranja će najvjerojatnije startati osam dana ranije nego ove godine zbog ranijeg održavanja utrke u Melbourneu. Testiranja će biti održana od 18.-21 veljače te od 26. veljače do 1. ožujka s četiri dana odmora između.

Kako je ranije pisano, opcija jednog testiranja usred sezone je još otvorena što bi značilo kako bi testiranja nakon VN Mađarske bila ukinuta.

 

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
305 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Marlboro McKruno Donator Prikaži

    Najveći problem Bahreina je njegova udaljenost od baza F1 momčadi. Nije problem doći u Bahrein. Problem je ako neki vozač malo ošteti npr. prednje krilo, drugo neće doći kroz par sati. Ili npr. ako uoče problem na nekom xy dijelu opet treba više vremena da modificirani dio dođe do testne staze.


    0

    0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      A zašto nebi imali više rezervnih dijelova, kao što imaju na svakom trkaćem vikendu širom svijeta? A mislim da to svakako imaju. Problem nastaje kada hoće testirati neki novi dio koji je taman izašao iz fabrike, a nemaju nijedan viška. I ako se ošteti, onda nastaje problem. Ali sve se to da pripremiti kada znaš unaprijed gdje će biti testiranje. Dijelovi će se pripremiti na vrijeme, i pobrinut će se da imaju i rezervne.


      0

      0
  2. Jenson Button Foxi_HR Prikaži

    Jedno nisam nikada shvaćao… Zašto pobogu sve ili skoro sve momčadi imaju bazu u UK? Što to tamo ima, a da nije moguće izvesti drugdje?


    0

    0