Izdvojeno

Šefovi ekipa odabrali najboljeg vozača u Formuli 1

Piše: Ante Vetma

Prije 8 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton, Mercedes

Šefovi ekipa u Formuli 1 odabrali su Lewisa Hamiltona kao najboljeg vozača u ovom trenutku. Njemački Auto Bild proveo je anketu između deset šefova ekipa, a za rezultat smo dobili prvo mjesto Lewisa Hamiltona, drugo mjesto Sebastiana Vettela i treće Fernanda Alonsa.

“Ovo mi puno znači,” rekao je Hamilton.

Pobjeda je bila uvjerljiva, Lewis je dobio 35 bodova, ispred Vettela s 22 i Alonsa s 12.

“Lewis je brz, mentalno vrlo jak, super konzistentan i u odličnoj formi,” izjavio je Ferrarijev Maurizio Arrivabene.

Toto Wolff je još jednom rekao kako je Mercedes bio u pravu kada mu je obnovio ugovor.

“Lewis je izuzetan u bolidu, stalno se razvija i odrastao je kao vozač i kao osoba.”

“Možete to vidjeti i po načinu kako je podnio našu pogrešku u Monaku. Sada može prijeći preko loših rezultata vrlo brzo i usredotočiti se na svoje kvalitete. Kao vozač – on je potpun,” kaže Wolff.

Zanimljivo je i da je Alonso dobio manje glasova od Sebastiana Vettela. Franz Tost iz Toro Rossa komentira:

“Alonsu je pala vrijednost jer se zbog svog karaktera postavio u nepotrebno nesigurnu situaciju.”

“S druge strane, Vettelu je porasla reputacija jer je motivirao Ferrari i vratio ih na prave staze.”

Tost je dodao i svoje osobno mišljenje:

“Za mene je Sebastian najbolji jer je također najpametniji.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Clay Regazzoni
    HeatBlast44 Prikaži

    logika, ipak se ovo vrijeme naziva HAMMER-vrijeme :mrgreen:


    0

    0
  2. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Za mene je taj poredak Vettel, Alonso pa Hamilton. No, poštujem svačije mišljenje oko vozača da ne bi bilo nekakve svađe. Moje je mišljenje da Hamilton ne zna pronaći motivaciju u odličnom bolidu, već on treba biti najbolji ili dominantan. Po meni Vettel i Alonso tu rade bolji posao.


    0

    0
  3. Slažem se sa obojicom kolega dolje – Heat je za svog miljenika i statistika ga opravdava. iako smatram da bi u zamjenjenim ulogama Alonso bio tu i žešći i proglašen novim Sennom, zbog senzacionalističkog načina engleskih, ali i mnogih drugih medija, a Hamilton nebi bio to što Toto tvrdi da jest, već bi mu put bio sličan, ako ne identičan Huntovom, i tu se slažem sa dieselom.
    Kao i u ocjeni poretka, jer bi Seb u tom autu bio manje razmetljiv, ili medijski zanimljiv od Alonsa, već i zbog drugačijeg stila vožnje, koji je maksimalno učinkovit u odnosu na trenutni bolid, i on bi tako kirurški pomeo konkurenciju, da bi i meni bilo dosadno, i pravila bi se mijenjala već ove sezone, ako treba nakon dvije trke.
    Ali rekoh već da nisam ljubitelj većine šefova timova, samim trime što im posao određuje način i razinu ponašanja i komunikacije, i “naš” mauro je na dobrom putu, ali je jako rano za ocjene, tj analize, no za Franza sam se bio izjasnio da mi je daleko najdraži, jer unatoč nezahvalnoj poziciji radi dobro i daje iskrene i nepolitičke izjave, da se to ne može ne primjetiti, i njegovi argumenti stoje – bez obzira što sam ja navijač, i po definiciji nisam objektivan, kada komentiram trudim se maksimalno biti – tako da iz svega ranijeg od njega rečenog i gledajući realno, potpuno se slažem sa njegovim argumentima vezanim uz Sebastijana, kao i ocjenom ukupnom (razlog Alonsovog plasmana).
    Bilo to nekome drago ili ne, činjenica je da su svi tu negdje, ali da je mladi nijemac naslijednik prototipova ultimativnih vozača – inžinjera: Lauda, Prost, Schumacher, koji je samo prilagođen svome dobu.
    Iako su vozači tipa Senne, Alonsa Hamiltona većini atraktivniji, jer baš zbog nedostatka teoretske podloge imaju izraženiji vozački stil sa čestim oversteeringom ili understeeringom, pa “lovljenjem” auta potom,, koji je atraktivan, ali je primjereniji reliju – kralju, nego kraljici, a pošto ovdje gledamo uspjehe u kraljici, moj i Franzov izbor je logičan.
    Iako je puno fanova koji preferiraju drugačiji stil, to je legitimno i nemogu im ništa zamjeriti, upravo suprotno ljepoa je u raličitosti, ali ako F1 teži savršenosti i kod auta i kod vozača, onda je Seb najbliže tomu trenutno, nemojmo zbog toga misliti da mu nedostaje, agresivnosti, uvjeravam vas u suprotno, ali je svjestan trenutnih mogućnosti bolida i što donosi velika agresivnost, pogotovo nepotrebna i s ovim gumama, kako je to Lewis demonstrirao u kneževini.
    Mnogima to nije zanimljivo, ali će za dvije ili deset godina, kada odgledaju dosta sezona shvatiti o čemu govorim, uostalom Wilson je rekao za Kimija da je u tom pogledu najsavršeniji kojega je on promatrao, i teži tomu, ali mu manjak angažmana izvan trke neophodnog u ovoj formuli onemogućuje da pokaže, tj kapitalizira sav prirodni talenat – velika šteta, ali je razlog zašto se u reliju nije proslavio, kao ni Kubica, jer mogu biti strašno brzi, ali na takvoj podlozi, jedan krivi pokret ili procjena dovode do momenta kada fizika i Newtonovi zakoni rade što zakoni rade, a vozač ne može ništa – postaje putnik.
    Rezime je da je trenutni izbor meni posve prihvatljiv, jer je sport kombinacija izvedbe auta i vozača (i cijelog tima iza), ali napominjem da je to izbor za vozača, pa bi se trebalo gledati što je on napravio u odnosu na auto, ne u simbiozi sa njim, to je prilično nemoguće, pogotovo bitri jednako pravedan prema svima, pa je ovo naka referenca koju moramo prihvatiti, ali zato možemo na ovaj način dati i svoj “nalaz i mišljenje” :cool:

    E: sorry na dužini komentara, opet me ponijelo, trudit ću se obuzdati u budućnosti! Ali tek kad sam ga postao, sam vidio koliki je opet ispao, isprike!


    0

    0
  4. Moje misljenje Alonso,Hamilton pa Vettel.
    Nezelim sad pisat roman ali eto ukratko moje misljenje.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni