F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Szafnauer: Financijski problemi koče razvoj Force Indije

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Force Indijin glavni čovjek za operacije Otmar Szafnauer kaže kako njegova momčad gubi sredinu poretka zbog financijskih problema s kojima se susreće momčad.

Sergio Perez i Esteban Ocon su ovog vikenda na utrci u Njemačkoj ostvarili sedmo i osmo mjesto te tako preskočili momčad Haasa na tablici konstruktora te su sada na petoj poziciji. Međutim, financijski problemi su usporili proces izrade novih dijelova za bolid, te je Szafnauer rekao kako momčad neće biti u mogućnosti razviti bolid onoliko koliko je to zamišljeno.

“Kako bi bili najbolji u razvoju, morate imati resurse kojima ćete omogućiti razvoj,” rekao je.

“Mučimo se. Da kojim slučajem imamo više resursa, puno brže bi izradili nove dijelove za bolid. Općenito, ne činimo male korake nego ih čuvamo i onda ih pokušamo napraviti sve odjednom dok ostali pokušavaju napraviti male korake, uče na njima te im to pomaže u njihovom razvoju.”

Također, Szafnauer je izjavio kako će doći do jedne točke gdje će biti prekasno za proizvodnju i predstavljanje novih dijelova koji su dizajnirani, a na čekanju, te da će se fokus tada morati prebaciti na sljedeću sezonu.

“To je kako koristite svoje resurse. Ne samo vaš novac, nego kako trošite svoje vrijeme u tunelu,” rekao je.

“To je također važno, što brže, to bolje.”

Zabrinutost u Force Indiji se povećala nedavnim Ferrarijevim nadogradnjama koja su dala dodatnu snagu Haasu i Sauberu što je dodatno otežalo situaciju momčadi iz Silverstonea.

“To čini pritisak. Čak je izgledalo da će i Marcus prestići Estebana. Njihova snaga je sada došla do izražaja.”

“Mercedes je za nas napravio sjajan posao ovih nekoliko godina, ali sve čestitke Ferrariju. Mislim da sada imaju najjači motor u F1.”

“Imati situaciju gdje nas Haas i Sauber sustižu na ravninama je potpuna novost za nas.”

Szafnauer mišljenja kako je strategija momčadi bila ključna u ostvarivanju dobro rezultata u Njemačkoj, pogotovo što je Ocon ispao u prvoj kvalifikacijskoj rundi te u prvih nekoliko kruga utrke bio na 12. mjestu.

“Mogli smo završiti bez bodova da smo donijeli loše odluke na pitwallu, ali smo skupili glave i donijeli ključne odluke.”

“Sve zahvale idu inženjerima, višim trkaćim stratezima te našem strategu, napravili su odličan posao.”

“Kao i vozačima, važne su njihove povratne informacije kako bi znali im reći što da rade jer ipak su oni ti koji znaju kakvo je stanje na stazi.”

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
305 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Pa da nema neki automobilski brand da im upumpa 50ak milja.
    Kao suvlasnik ili kao naslovni sponzor…
    Ajmo Peugeot, BMW, Porche…



    8

    1
    • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

      Previše si romantično nostalgičan………….. ne događa se to sam’ tak’……

      Uostalom, kako glasine bruje…… tata Stroll je kupio Force Indiu…… a zbog toga Perez i Ocon dižu sidro.
      Tako da,….. vidjet’ ćemo….. što će se zaista dogoditi.

      Ova ideja sa Peugeotom, BMW-om,…… sviđa mi se, ali vrlo nerealno – u nekom drugom životu, ili u nekom drugom svijetu…… biti će F1 krcata proizvođačima automobila.
      Doduše, imali smo nešto slično 80-tih i 90-tih godina 20. stoljeća.



      7

      0
    • Williams Montoya Prikaži

      Proizvođače podržavam samo kao isporučitelje motora, ne i kao konstruktore odnosno ekipe. Nikako mi nisu sjele one dvijetisućite sa previše proizvođača. BMW kupio Sauber, Honda pak BAR (ex Tyrrell), Renault kupio Benetton, Ford kupio Stewart, došla nova Toyota, a na kraju se skoro svi pokupili ća. Puno draže su mi 80-e i 90-e sa masom privatnih timova i hrpom proizvođača motora.



      4

      5
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Da. I danas imamo samo 3 prava F1 tima koji su tu da ostanu: Williams, McLaren i Ferrari. Svi ostali su tu do prve prilike. Ako padne prodaja automobila imat ćemo novi egzodus proizvođača. Mercedes je ugrožen Trumpovim carinama….



        1

        4
HrvatskiEnglish