Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

04 Španjolska – live chat
04 Španjolska – live chat

U Haasu zabrinuti da će zadnji sektor prokazati sve njihove slabosti

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

U Haasu zabrinuti da će zadnji sektor prokazati sve njihove slabosti

Ante Vetma

Haasov šef Gunther Steiner je zabrinut da bi posljednji sektor Hockenheimringa mogao prokazati slabosti koje njihov VF-18 ima u sporim zavojima.

“Malo smo zabrinuti oko uskog sektora Hockenheima koji je vrlo spor,” objašnjava Steiner.

Haas ove sezone ima bolje performanse na stazama koje su brze i zahtjevne za pogonsku jedinicu, a malo se muče na sporijim tehničkim stazama poput Monaka.

“Naravno, bolid nam je kompetitivniji na bržim stazama. Zapravo je vrlo kompetitivan tamo gdje ima brzih zavoja.”

“Imali smo određenih problema na sporijim stazama. Idemo vidjeti što možemo učiniti u petak kako bismo našli najbolje postavke bolida i premostili nedostatke u sporim sekcijama. Možda ćemo pronaći još malo brzine i biti kompetitivni.”

Steiner kaže da je ekipa tijekom dizajniranja bolida donijela neke odluke koje se sada isplaćuju na bržim stazama.

“Većina staza se ne vozi malim brzinama pa se naš odsjek za aerodinamiku nije previše fokusirao na to nego na većinu staza u kalendaru.”

Također, problem bi mogla biti i potrošnja goriva.

“Morat ćemo odrađivati “lift&coast”, ali taj problem će imati svi.”

“To je nešto što ponekad ionako morate raditi kako biste sačuvali gume. Ali, na ovim stazama koje su zahtjevne za motor – moramo malo štedjeti gorivo. Svi proizvođači motora su u istom košu što se toga tiče. Nije to ništa posebno, ali svejedno moramo brinuti o tome,” kaže Steiner.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Kico i  Zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3596 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Mick Schumacher Multi 21 Prikaži

    Može netko tko se razumije objasniti kako nekim bolidima pašu brzi zavoji, ali ne pašu spori. Pa zar ne treba i za jedne i druge treba downforce?



    4

    0