Haasov šef Gunther Steiner je zabrinut da bi posljednji sektor Hockenheimringa mogao prokazati slabosti koje njihov VF-18 ima u sporim zavojima.
“Malo smo zabrinuti oko uskog sektora Hockenheima koji je vrlo spor,” objašnjava Steiner.
Haas ove sezone ima bolje performanse na stazama koje su brze i zahtjevne za pogonsku jedinicu, a malo se muče na sporijim tehničkim stazama poput Monaka.
“Naravno, bolid nam je kompetitivniji na bržim stazama. Zapravo je vrlo kompetitivan tamo gdje ima brzih zavoja.”
“Imali smo određenih problema na sporijim stazama. Idemo vidjeti što možemo učiniti u petak kako bismo našli najbolje postavke bolida i premostili nedostatke u sporim sekcijama. Možda ćemo pronaći još malo brzine i biti kompetitivni.”
Steiner kaže da je ekipa tijekom dizajniranja bolida donijela neke odluke koje se sada isplaćuju na bržim stazama.
“Većina staza se ne vozi malim brzinama pa se naš odsjek za aerodinamiku nije previše fokusirao na to nego na većinu staza u kalendaru.”
Također, problem bi mogla biti i potrošnja goriva.
“Morat ćemo odrađivati “lift&coast”, ali taj problem će imati svi.”
“To je nešto što ponekad ionako morate raditi kako biste sačuvali gume. Ali, na ovim stazama koje su zahtjevne za motor – moramo malo štedjeti gorivo. Svi proizvođači motora su u istom košu što se toga tiče. Nije to ništa posebno, ali svejedno moramo brinuti o tome,” kaže Steiner.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može netko tko se razumije objasniti kako nekim bolidima pašu brzi zavoji, ali ne pašu spori. Pa zar ne treba i za jedne i druge treba downforce?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
onima s dužim međuosovinskim razmakom pašu brzi zavoji i obrnuto.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoje dvije ključne aerodinamičke karakteristike: drag i downforce.
Želiš imati što manji drag i što veći downforce.
Problem je da drag i downforce nisu nezavisne veličine nego su povezane.
Ta povezanost se mijenja s brzinom i zbog toga nekima pašu brzi zavoji, a nekima ne. Naravno, i međuosovinski razmak igra ulogu.
5
0