F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Sirotkin: Ostali faktori su zamaskirali Williamsove prednosti

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prema riječima Williamsovog vozača Sergeya Sirotkina, Williams je napravio poboljšanja na bolidu koja su zamaskirana od ostalih drugih faktora.

Agresivna filozofija dizajna koja stoji iza ovogodišnjeg FW41 bolida nije donijela veliki uspjeh momčadi. Sirotkin u svojoj prvoj sezoni nije još uzeo niti jedan bod, dok njegov momčadski kolega Lance Stroll ima četiri boda iz Azerbajdžana gdje je završio osmi.

Williams je na zadnjem mjestu konstruktora gdje kaska 12 bodova za predzadnjim Sauberom. Britanska momčad je donijela program razvoja kako bi popravila svoj loš start sezone, no novo zadnje krilo nakon kvalifikacija prošlog vikenda na Silverstoneu donijelo je aerodinamičku nestabilnost. Procjenjujući dosadašnju sezonu, Sirotkin je rekao:

“Jako je teško. Poboljšavamo se u usporedbi s nama samima te smo se u određenim segmentima zapravo znatno poboljšali.”

“No, to je najčešće zamaskirano nekakvim većina faktorima. Na primjer, ono što smo imali sa zadnjim krilom ili neka najneobičnija i najteža staza te vremenski uvjeti. Sve to zamaskira naša poboljšanja što imamo iza toga, zbog toga je teško.”

Sirotkin je utrku na SIlverstonu nazvao razočaravajućom, nakon što je završio 14., dva mjesta iza Strolla te su oba bolida morala startati iz boksa nakon promjene zadnjeg krila s kojim je momčad imala problema. Objasnio je kako zaustavljanje prije prvog od dva sigurnosna automobila te nezaustavljanje za nove gume kada se opet ukazao sigurnosni automobil, su ga ostavili s mnogim vibracijama i bez gripa.

“Prvih nekoliko krugova nakon restarta je bilo zadržavanje bolida na stazi. Samo sam vozio i nadao se kako će se nakon nekoliko krugova situacija vratiti u normalu.”

“Jednim dijelom je tako i bilo, no kada pogledate oko sebe, svi su imali nove gume na bolidima.”

“Razina gripa je bila neusporediva i nikako mi nije išla u korist.”

“Kada si trkač i želiš se boriti za pozicije, jako je bolno ono što sam ja osjećao u zadnjem stintu.”

 

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: 27Ferrari28 i Grah0.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
305 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Formula1 f1zd Prikaži

    Vaše vozačke sposobnosti? :mrgreen:
    Hehe, morao sam :D



    4

    3
    • ahahahahahahaha da vozačke sposobnosti LS i SS . izvlače se na bolid , a veze nemaju . konkurentnost FW41 je negdje za borbu sa renaultom , haasom , FI tj za sredinu poretka samo šta ovi “mutavci” pojma nemaju . pa zar svi nismo vidili da je bolid itekako konkurentan kad ga je na 2 FP vozija kubica ? da ga poljak vozi na trkama vjerovatno bi bija plasiran bar oko 5 . mista ako ne i bolje . .



      3

      2
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Daj meni i rokiu ferraria pa ces vidit kako cemo mi tek prednosti sakrit ??



    4

    1
  3. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Dakle bili biste prvaci u igri skrivača


    0

    0
HrvatskiEnglish