F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Gasly se pribojava Sauberove prednosti s Ferrarijevim motorom

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pierre Gasly se pribojava da će Sauber prestići Toro Rosso u konstruktorskom prvenstvu zbog “ogromne razlike” između Hondinog i Ferrarijevog motora.

Sauber je trenutno 9., a za Toro Rossom kasne samo 3 boda. Na prošloj utrci je Charles Leclerc odustao zbog lošeg zaustavljanja u boksu, inače se moglo dogoditi da već u Silverstoneu sustignu Toro Rosso.

Prošle godine je Sauber završio na posljednjem mjestu sa samo 5 bodova, dok je tada devetoplasirani McLaren imao 30. Ove godine je posljednji Williams sa samo 4, dok Sauber ima 16, a Toro Rosso 19 bodova.

“Sauber je jako brz. Iskreno, mislim da će biti jako, jako teško njih zadržati iza nas jer imaju bolji paket.”

“Što se tiče šasije, mi smo još ispred njih, ali što se tiče motora i snage Ferrarijeve pogonske jedinice – to je jednostavno preogromna razlika.”

“Očekujem ih u bodovima konstantno, pa će biti jako teško boriti se s njima. No, pokušat ćemo sve što je u našoj moći.”

Gasly je završio 4. u Bahreinu i 7. u Monaku, a u Velikoj Britaniji je izgubio jedan bod zbog kazne koju je dobio nakon utrke.

Brendon Hartley je dosad bio samo jednom u bodovima, i to 10. mjestom u Azerbajdžanom.

“Moramo osigurati da osvojimo bodove kad se pojave prilike poput Bahreina ili Monaka. U normalnim uvjetima trenutno nemamo paket i brzinu da se borimo na tim pozicijama.”

“Haas je zaista brz i Sauber je jako brz s Ferrarijevim motorom. Vidjeli smo da Force Indiji ide dobro, a Renault ima zaista jak paket u kombinaciji šasije i motora.”

“Naša šasija je dobra, ali s motorom gubimo previše vremena.”

Nakon VN Njemačke slijedi VN Mađarske, a na toj stazi će svoju priliku tražiti sve ekipe kojima je šasija jača strana.

“Budimpešta je staza na kojoj ćemo imati priliku i ako sve obavimo savršeno – osvojit ćemo možda par bodova.”

Sauberovi ovogodišnji rezultati još su impresivniji ako znamo da je gotovo u svim utrkama prvih 6 pozicija uglavnom rezervirano za Ferrarije, Mercedese i Red Bullove. Za preostale četiri pozicije u bodovima bore se momčadi iz sredine poretka – Renault, Haas, Force India i McLaren, a u takvom društvu Sauber je ček 7 puta osvajao bodove.

Rezultati vozača Toro Rossa i Saubera ove sezone

Vozač AUS BAH KIN AZE ŠPA MON KAN FRA AUT VEL Bodovi
13. Gasly 4 18 12 7 11 11 13 18
14. Leclerc 13 14 19 6 10 18 10 10 9 13
18. Ericsson 9 16 11 13 11 15 13 10 3
19. Hartley 15 13 20 10 12 19 14 1

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3372 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

21 komentara

  1. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Izgleda da je gotov medeni mjesec. Kako ce tek Helmut i kompanija kmecati sljedece sezone.



    16

    2
  2. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    “Naša šasija je dobra, ali s motorom gubimo previše vremena.”

    Ma od koga smo to slušali zadnje 3 godine? ?



    19

    2
  3. Aston Martin nando1 Prikaži

    E da, Honda power ! Bit ću malo zločest ali poznate su mi ove riječi zadnje tri godine . Dobra šasija ali loš motor! Još jedanput ponavljam , e Red Bull što uradi ! Kakva crna Honda !Kad je Alonso kritizirao Hondu i to s pravom jer su mijenjali skoro svaku utrku motor onda su ga pljuvali kako može kritizirati svoju ekipu?’ A što sad radi Gasly ? Hvali Hondu? Ajde licemjeri , da vas čujem .



    5

    7
    • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

      Znaš li ti uopšte šta znači licemjeran? Ne odobrava niko ni Gaslija ni Alonsa kad pljuje svoju ekipu.


      0

      1
      • Aston Martin nando1 Prikaži

        Ne znam da li si ti sebe pronašao u mome komentaru . Procjeni sam . Znam što znači biti licemjeran , ne trebaju mi takvi kao ti pametovati. Ali kada je Alonso kritizirao Hondu koja je onda bila još gora nego što je to danas onda su ga mnogi osuđivali a sad kada to isto Gasly radi onda je to nešto drugo ! Baš zanimljivo.



        5

        5
  4. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Ne znam šta svi pljuju po Gaslyju zbog ovog. Šta sad ne smije reći da imaju loš motor? Pa to je činjenica, pogotovo u ovom kontekstu. Rekao je da gube u odnosu na Ferrari i Mercedes, što je svakome ko ima pojma o F1 jasno ko dan. Kao što smo vidjeli i Renault isto gubi u odnosu na Mercedes i Ferarri. Nije to nikakva tajna.

    Ovo se ne može mjeriti sa GP2 engine. Oni su pljuvali po Hondi maksimalno, a izdizali svoju šasiju. Istina da je Honda crkavala, ali McLaren nikada nije pokazao ni blizu te svoje tvrdnje o najboljoj šasiji. A ove godine su priznali da su lagali zbog nekakve motivacije (a ko jebe Hondu, njima ne treba motivacija…). S druge strane, Red Bull ima svako pravo da tvrdi da imaju najbolju šasiju, jer su to više puta pokazali. A ipak više se McLaren kurčio sa svojom prošle godine…
    A Toro Rosso, odnosno Gasly nije rekao da imaju najbolju šasiju, ni ništa slično. Samo je rekao da gube dosta u odnosu na Ferrari i Mercedes. Ništa novo. Svi znamo da je Hondi najbliže mjerilo Renault, a da su daleko iza Ferrarija i Mercedesa. I šta sad bi im trebalo biti zabranjeno reći da gube vrijeme na pravcu u odnosu na njih? Smiješno.



    4

    3
    • Fernando Alonso 14 Surfer Prikaži

      Isprika svima na offtopicu, jer nije vezano uz TR i Gaslya, pa bih zamolio kolegu @Pastora na linkove sa citiranim izjavama zaposlenih u McLarenu:

      1. Tvrdnja o najboljoj šasiji
      2. Priznanje o laganju radi motivacije.

      Hvala.



      2

      1
      • Fernando Alonso 14 Surfer Prikaži

        @zekohonda, u redu, hvala ti na linku.

        Tvoj link se veže na članak koji je bazira na intervjuu sa ZB-om na stranici f1.com:

        link

        Evo, ja sam taj originalni članak pročitao – a svakako je moguće da griješim ili sam nešto previdio – nigdje nije ZB izjavio tako nešto (o laganju stanja/mogućnosti šasije da se podigne moral osoblja ili možda malo smiri fanove), nego je to bila misao/zaključak novinara. Molim te da me ispraviš, ako sam u krivu.
        Evo ti izjava ZB-a o prošlogodišnjoj šasiji:
        “We had a great chassis last year and everything is looking good in the development phase but the proof is in the pudding when you hit the track,” said Brown.

        Što se tiče “najbolje šasije”, prošle sezone su i Fernando i Boullier i Matt Morris izjavili da “MISLE da imaju JEDNU od najboljih” ili da imaju “JEDNU od najboljih šasija”.
        Matt Morris: “We now have one of the best cars in the field […] we had some problems last year but now we have a really good platform on which to build.”
        Nekoliko izjava se i referiralo u datom vikendu na određenu stazu koja je bolidu odgovarala.
        Sve je to do besvijesti bilo raspravljano na raznim forumima, pogotovo na Autosportovom, svaki put kada bi neki forumaš rekao da je McL izjavio da imaju najbolju šasiju.
        Evo, barem meni je razlika (i većini forumaša na Autosportu), između izjave “najbolja šasija” i “jedna od najboljih šasija”.
        Lijepi pozdrav.



        2

        1
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        citat:
        As is the development of the MCL33. There were reasons why McLaren had to big up the performance of the MCL32 chassis during their unhappy partnership with Honda last year – notably to maintain morale – but in many ways that’s come back to bite this year when the MCL33 is so clearly a long way behind the similarly Renault-powered Red Bull RB14 – though encouragingly it is on a par with Renault’s R.S.18.

        big up – An expression of support or encouragement. ;)



        1

        0
      • Fernando Alonso 14 Surfer Prikaži

        Uh uh, očito se tu ne slažemo, jer na tu sam se rečenicu referirao kada sam rekao da je to mišljenje novinara i da je to on napisao, a ne da je tu citirao Zaka.
        Citat Zaka je rečenica prije.
        Koliko sam primjetio, svi citati Zaka su obilježeni sa navodnicima.
        Po meni se novinar sam tu nadovezao sa svojim zaključkom.
        Al nema veze, možemo se složiti da se ne slažemo. :)



        1

        1
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        vidiš, navodnike nisam primijetio. zahvaljujem na opažanju.
        znači ipak nije izjavio. ;)



        2

        0
      • Fernando Alonso 14 Surfer Prikaži

        Sve pet. :)


        0

        0
HrvatskiEnglish