F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes radi na unaprjeđivanju starta utrke

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iz Mercedesa su rekli kako dosta truda ulažu na start utrka ovog tjedna u njihovoj tvornici kako bi uspješno parirali Ferrariju koji ove sezone očigledno ima bolje startove.

Njemačka momčad je u posljednje tri utrke zauzela najbolju startnu poziciju, ali na svakoj utrci im je Ferrari zadao probleme zbog boljeg starta. U Francuskoj, Sebastian Vettel je udario Valtterija Bottasa, dok se u Austriji Kimi uspio ugurati nakon starta između Bottasa i Hamiltona.

Prošlog vikenda na Silverstoneu, Hamiltonove nade za pobjedu su potonule odmah na početku zbog lošeg starta gdje je pao u poretku te zbog dodira s Raikkonenom što je rezultiralo izvrtanjem Britanca te padom na zadnje mjesto.

Govoreći o tome što je pošlo po krivu za Hamiltona na Silverstoneu, Mercedesov inženjer Andrew Shovlin je rekao:

“Jednostavan odgovor je kako je imao proklizavanje kotača. Nedostajalo mu je gripa na gridu, bilo ga je manje nego što smo mi očekivali.”

“Vježbali smo start tamo na Silverstoneu, ali, iz nekog razloga, u nedjelju nismo imali ono što smo očekivali te zbog proklizavanja gubite trakciju što je rezultiralo gubitkom nekoliko pozicija.”

Shovlin je također objasnio kako Hamilton nije pretrpio nikakvo oštećenje zbog Raikkonenovog udarca, unatoč tome što je svjetski prvak preko radija govorio kako ima. Iz momčadi smatraju kako su prigovori preko radija bili potaknute zbog lošeg bolida koji je bio takav u turbulentnom zraku drugih bolida.

“Nismo imali puno štete,” rekao je Shovlin.

“Bio je to jak udarac te smo imali sreće što nije bilo većih problema. Čuli ste kako je Lewis preko radija govorio kako je oštećena podnica bolida.”

“Mislili smo kako možda oštećena aerodinamika, no to je bilo samo zbog turbulentnog zraka svih bolida ispred njega koje je morao zaobići.”

“Tek kada je došao u čist zrak, tek je tada mogao osjetiti kakav je bolid i mogli smo vidjeti njegov tempo te smo mogli zaključiti kako je šteta bila stvarno minimalna.”

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
305 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

22 komentara

  1. Felipe Massa Warrior Prikaži

    Napokon. Mislio sam već na par postova komentirati kako Ferrari jednostavno “ispali” na startu u odnosu na Merc. Nije moguće da je samo zavjetrina zato što kad Ferrari ima pole jednostavno odleti naprid…



    13

    0
  2. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Dobro je pa su priznali.
    Puno bolje od zabijanja glave u pijesak.



    24

    2
  3. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Hamilton je top top vozač, glavna mana start.
    Bottas je prosjek, ali je imao par vraških startova.



    8

    18
  4. Alfa Romeo ficola Prikaži

    Ferrari ima strašan start i to već duže vrijeme,iako se vidjelo da u ovih par zadnjih utrka ima još bolji nego lani ili ostatka ove sezone..jednostavno ispali kao metak.



    15

    0
  5. Blue Flag BrrZiiii Prikaži

    ferrari ima launch paket koji u ovom trenutku osvaja jednu poziciju u odnosu na mercedes na svakom startu.
    bila je divota gledati kako je seb nabio mercedesevu dvojku do trećeg zavoja za preko pola sekunde….a to je kao godina za pješake.
    poznato je da svi imaju dvostupanjsko kvačilo, a ona dodatna ručica na sebovom volanu (lukavo je rekao da je to samo preferencija vozača, pa je on ima za razliku od kimija) je po mom skromnom mišljenju 3 set lamela koji radi možda 1 sekundu i zato služi te smo tek zadnje 2 vidjeli toliku premoć. sada je usavršena ta ručica jer je sve tu sistem fly by wire te se nije moralo utjecati na samo kvačilo već samo softverski.

    uz ostala rješenja, najzanimljivije je da su ferrarijevi inženjeri toliko filozofski i planski ušli u ovu godinu sa bolidom. predvidjeli su sve unaprijed i zapravo imaju nevjerovatnog vizionara koji mi ulazi u “proročansku” dimenziju u ovom sportu,
    moramo saznati ime tog lika jer zaslužuje tu počast da ga upoznamo jednako kao i njegov rad.
    možemo mi govoriti koliko hoćemo da je to timski rad…osobno ne vjerujem u to, jer i u momčadskim stvarima postoje najistaknutiji i oni koji se “šlepaju” sa takvima.



    16

    13
    • Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

      Vettel ima tu dodatnu ručicu već dugo. A nismo od njega vidjeli neke ekstra posebne startove nego u zadnjoj utrci i u Francuskoj gdje je imao mekše gume na startu. Nema mi smisla da Ferrari, a pritom samo Vettel sad odjednom ima nekakav sulud start sistem.



      9

      2
      • Blue Flag BrrZiiii Prikaži

        mercedes team….je vrlo profesionalno ustrojena institucija sa najboljim alatima, ljudima, strojevima….i odnosa sa javnošću te sigurno nema slobodu govora i u komunikaciji imaju “talking pointse”. vidi sad…ovo im je “iscurilo”…dakle svi vide očito, a kad ovako nešto iscuri…oni u mercedesu vide u brojkama koje mi ne vidimo-telemetrija.

        nedavno sam tresnuo post o torque konverteru i kako bi ga trebalo implementirati (to ti je patent iz tridesetih prošlog stoljeća)….kako vidim ferrari ima genija tamo i čak špekuliram da su nešto ukombinirali sa klasičnim mehaničkim spojkama….uopće se ne bih čudio…tako mi dobro djeluju…još od zime i u stalnom su usponu



        11

        7
    • Alfa Romeo ficola Prikaži

      Slažem se,no dobro se sjećam koliko kritika je bilo lani na račun Arivabenea i kako mu visi mjesto a Marchion nije želio ni čuti i mnogi su mislili da idu krivim putem….samo su bili uporni i vjerovali u ono što rade i bogami napravili su ono što se i očekivalo od najveće i najtrofejnije momčadi formule 1!!!Bolid je strava ove sezone…no i lani su imali najbolji start a ove godine su ga očito usavršili.



      6

      1
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Joooj kad se neko pravi pametan, a blage veze nema…



      3

      2
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Joooooj. Nemoj. U tehničkom smislu ovo kaj si napisao je komedija iz nehata. Drži se sportske strane priče.



      5

      3
  6. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Svi timovi moraju imati samo jednu polugu kvačila, i još uz to ona mora biti jednako isprogramirana cijelu godinu, tj. potpuno linearno povezana s hidraulikom kvačila. Sada je start što se tiče kvačila samo u rukama vozača. Do prošle godine su inžinjeri mogli nakon utvrđivanja sweet spoot-a (idealnog mjesta) za otpuštanje kvačila mogli isprogramirati ručicu tako da razvuku sweet spot na puno veći raspon. S takvom ručicom vozač gotovo da nije mogao pogriješiti.
    https://www.racefans.net/2017/03/08/drivers-will-make-more-mistakes-at-the-start-in-2017/
    Zašto Ferrari bolje starta? Jer ima više uglađen zajednički rad eletričnog i benzinskog dijela PU.



    5

    2
  7. Ferrari Gilles Prikaži

    Meni se cini da je Bottas sasvim dobro startovao proslu trku. Sa cetvrtog mesta se probio na drugo zar ne…..Hamilton je da izvinete ujebao start i onda se desio incident sa Kimijem, jer se Kimi prekocio a i Hamilton je hteo brze bolje da vrati poziciju i da ne izgubi prikljucak sa Vettelom.



    9

    0
  8. Zašto Hamilton “nije imao dovoljno gripa na gridu”, a startao je s bolje strane staze?



    2

    1