Red Bullov šef Christian Horner vjeruje da je Ferrarijev motor prestigao Mercedesov i trenutno je najbolji u Formuli 1.
Mercedes je dominirao V6 hibridnom erom s četiri konstruktorske i vozačke titule od 2014., ali tijekom posljednje dvije godine Ferrari se pokazuje kao težak protivnik njemačkoj momčadi.
Talijanska momčad je nakon poprilično dobre 2017. još više napredovala i trenutno su vodeći u oba poretka. Pobijedili su na četiri od deset utrka i često imaju veće brzine od Mercedesa na pravcima.
Ferrarijev napredak vidi se i kod njihovih kupaca, a to dokazuju sve bolji rezultati Haasa i Saubera.
Na pitanje osjeća li da Ferrari sada ima najbolji motor nakon pobjede na VN Velike Britanije, Horner je odgovorio:
“Mislim da su to pokazali. Haas i Sauber također napreduju,” tvrdi Horner.
“Vidi se da je situacija između motora trenutno vrlo slična i sve ovisi o potencijalnom razvoju. Ovaj vikend je bio vrlo težak za Renault. To vrlo jasno definira kakvo je trenutno stanje.”
“Ne možemo se sakriti od statistika koje smo vidjeli ovog vikenda. Postoji zaostatak kojeg treba nadoknaditi. Vjerujemo Hondi i u ono što pripremaju.”
Horner kaže da su Red Bullovi podaci pokazali da momčad gubi oko sedam posto performansi tijekom jednog kruga u odnosu na rivale, a sve zbog Renaultovih deficita.
“Bili smo izuzetno izloženi u obrani i napadu. Mogli ste vidjeti na ponovljenom startu s Kimijem, bilo je isto kao i u Meksiku 2015. s količinom dodatne snage. Nakon drugog ponovljenog starta imao je grešku u Stoweu, ali je svejedno pritiskao Maxa kroz drugi i treći zavoj.”
“Nažalost po Daniela, jednostavno nije mogao napasti Valtterija s novijim gumama, čak smo i s otvorenim DRS-om zaostajali. Gubimo oko sedam posto performansi kroz krug,” zaključuje Horner.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kako su uspjeli ti paštašutari i pizza majstori?
S obzirom da je lani drugi dio sezone bio lošiji očekujem veću berbu bodova do kraja godine.
10
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko ima najbolji motor pokazati će Monza.
Ferrari je definitivno napredovao u svakom polju i izgledaju moćno.
Nije mi jasan ovaj RB… kako se možes toliko žalit na Renault a nosis daleko najvise downforcea na cijelom gridu. Više downforcea manji top speed.
Prolazite kroz zavoje 5 km/h brže od ostalih…. ali gubite 10km/h na pravcu.
Istina da Renault nije na razini Merca i Ferrari ali ono … daj ohladite malo.
Jedva ih cekam na Hondi sljedece godine. Vjer. ce opet biti treći ali bilo bi super kada bi ih Renault prestigao.
38
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni imaju točno onoliko downforcea da prođu stazu najbrže što mogu. Njihov downforce je “najjeftiniji” u odnosu na drag jer im je šasija najbolja. Da je ključ brzine u skidanju draga i downforcea onda bi Tororosso bio prvak jer ima često top speed najveći s Hondom koja je evidentno najslabija. Ključ je u savršenom balansu te tri variable (snaga * downforce) / drag. Tu je RB najbolji iako mu se Ferrari gadno približio.
35
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull skine dosta downforcea (pogledaj zadnje krilo) u odnosu na Mercedes i Ferrari. I dalje im ostane više downforcea nego kod Mercedesa i Ferrarija, što pokazuje brzina u krivinama. Da imaju jednaku snagu motora, dobijali bi ih i u krivinama i na pravcu. Što kaže kolega, sve zavisi od postavki. Sa više snage, a sa ovakvom postavkom krila bili bi brži na pravcu, a zadržali bi brzinu u krivinama. A sa debljim zadnjim krilom (kao kod Ferrarija i Mercedesa) dobili bi još veću prednost u krivinama, a na pravcu bi malo izgubili (naravno pričam o situaciji ako bi imali jednaku snagu). Sve zavisi koja bi im postavka donijela najbrži krug.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dodatak:
Bolidi koji imaju veći downforce su brži i na početku i na kraju ravnice jer iz zavoja donesu više brzine, ranije počnu ubrzavati, kasnije koče, bolje koče, i mogu s većom brzinom ući u slijedeći zavoj. To najbolje iskorištava Riki kada pretiče. Evo brzinski grafički prikaz, izvinite zbog kvalitete crteža to je općenito i iz glave. Trebalo bi linije u grafu zamjeniti krivuljama jer se ništa ne odvija linearno
https://pasteboard.co/HtO5Cer.jpg
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hvala na objašnjenju zgrobnika ;-),
tačno se primijeti da je tu red bull najbolji što se tiče brzine na izlasku iz zavoja i kasnijem kočenju u zavoju, ali tu se vidi koliko je i ferari napredovao, merc mi djeluje čak lošiji u odnosu na prošlu godinu. A Mclaren mi je mom amaterskom oku najlošiji u tim segmentima izlazne brzine, i najranije koče pri ulasku u zavoj.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Unatoč svemu, da RB skine downforcea toliko da su u zavoju isti, dobili bi na pravcu dodatne brzine. Ali njima to ne paše, samo je glupo onda kukat.
Uvijek se sjetim Monze u V8 eri, kad im je top speed bio redovito +20 km/h manji od ostalih, ali im je to pasalo. Auto posložen da bude prvi u kvalifikacijama i da odjuri naprijed.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesi li uopće razumio što smo mi napisali, da RB skine DF toliko da je jednako brz u zavojima tek onda bi zaostajao ko TR. Jer bi gubio na ravnici i bio jednak u zavojima.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na njemačkom RTL-u Nico Rosberg također tvrdi kako Ferrarijev motor trenutno ima više snage od Mercedesovog i da je glavna prevaga u električnom dijelu pogona.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nico Rosberg
https://streamable.com/hg6gd
Znači dobili su MGU-H unlimited potential power
A maximum of 4MJ per lap can be transferred from the ES to the MGU-K (and then in turn to the drivetrain).
A maximum of 2MJ per lap can be transferred from the MGU-K to the ES.
An unlimited amount of energy can be transferred between the MGU-H and the ES and/or MGU-K.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala :thumbs:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Np samo da podjelim budući da je yt link nestao i da se vidi gdje Ferrari ima prednost. Ne vjerujem da će Mercedes i Renault ovo moći c/p. Možda i odvojena baterija igra ulogu u ovom konceptu. Svakako zanimljivo.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MrDoomroom
ako poznaš nekog tko radi magnete (ovi u zagrebu bi to mogli napraviti ali nemaju N75)…..drugi dan imam generator
ne poznam kako radi ES ali to znaju inženjeri koji takav generator prikopčaju
trik je toliko jednostavan da nije za vjerovat
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Kamen, mramor i željezo”… ili ti u Ferrarijevom slučaju “Motor, muda i aerodinamika” (MMA).
https://twitter.com/Gianludale27/status/1016424997630464000
20
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ohoho
Svaka čast za Seba na ovome :klanjam:
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Au kako drži taj Ferrari u krivini, paklena mašina ???
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da to nije slučaj. Haas deinitivno ima najbolji bolid u sredini poretka. A i Sauber isto napreduje u razvoju Aerodinamike. Dok su Mercedesovi korisnici ove godine pogubljeni. Williams preloš, a i Force India je nešto zajebala u razvoju.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja mislim da tako stoje stvari.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito je najveći ključ Mercove prednosti bilo trošenje puno ulja…plus nešto u električnom dijelu. S elektikom su ih stigli, u paraleli s uštimavanjem sa idealnim turbom, te se ove godine, nakon zabrane korištenja ulja pokazalo da im je to bila prednost koju je sad Ferrari stigao. Čak bi rekao da ih je i Renault u jednakoj mjeri stigao u odnosu na lani, unatoč pričama RedBulla.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pitanje je kako tretirati ovaj skandal?
nije moguće da nico ne zna za NDA ugovore i kao bivši vozač iz protivničkog tabora prodaje javno tajne koje koštaju prvenstva a ujedno izdaje svog bivšeg teh inženjera koji je sada u ferrariju a direktno pomaže (svjesno ili nesvjesno) svojoj bivšoj ekipi za neke novce .
osim što je nico bio pijan, došao sa svadbe….i tako munjen (pijan ili prirodno glup) objavi tuđu ideju
bio mi je simpa…ali ovo je toliko govnarski potez da bi ga prvo ogulio na sudu za sve što trenutno ima i ono što će tek zaraditi….i tada, čak niti tada ne bih završio sa njim !
12
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema NDA s Ferrarijem niti ga je ikad imao, a s mečkom isto sigurno nema niti NDA niti gardening period jer je bio vozač ne inžinjer, a i prošlo je skoro 2 godine od kada napustio ekipu. Moramo se naviknuti da je on sada komentator, i da samo prenosi sve vijesti do kojih dođe
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
možda…to ne znamo a inženjer sigurno ima NDA i po zakonu …2 ili više članova grupe….kažnjivo
zamisli da imaš 20 inženjera koje plačaš obilato sa svim davanjima, nagradama….i onda ti jedan nico zbog kriminalnog djela (možda postoji i patentna prijava-nekako podrazumijevajuće) uništi u čistom trošku jedno 2 miliona + bonusi za bodove, prvenstvo….
baš me zanima hoće li itko više pustiti nicu blizu u paddocku da se šeće i razotkriva tajne….samo jednom gubiš povjerenje, a vidim da niti svi ostali kojima je to omogućeno ne čine takve stvari
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sjedim u autu ispred Peveca čekam da ženski rod obavi shoping i razmišljam kako je Ferrari nadmudrio konkurenciju, i HEUREKAAA!
nisu dodali nikakav generator, jer im to FIA sigurno ne bi dopustila, nego su razdvojili pollove na MGU-H i koriste ga u isto vrijeme i kao generator i kao motor, na taj način dobili su praktično trafo koji prebacuje indirektno energiju iz baterije u MGU-K neograničeno i u skladu s pravilnikom. Ostali su u nemogućnosti da ih kopiraju do slijedeće godine jer je potreban potpuni redizajn MGU-H, baterije i kontrolne elektronike. Bravo Ferrari, jednostavno genijalno. Kad večeras dodjođem doma ću nacrtati shemu pa će svima biti jasno.
29
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
baš bi mi bilo drago vidjeti tvoje rješenje…mogao bih i ja moje:
– cijevni sustav koji uključuje usisnik gornji > cijev dovoda zraka do turbine i cijevni vijčani magnetni (permanentni N75) rotor na magnetnim lagerima zbog što manjeg otpora i koji radi na podtlak te istosmjerni stator koji obuhvaća cijev….sve radi vrlo jednostavno i samo konverter je dovoljan za korištenje te energije….dakle nije klasičan generator po obliku ali je po funkciji
pripremili su vjerovatno dodatne konektore za buduće nadogradnje….uh koji inženjeri!
nadam se da neće stići ostali kopirati ove kuke, kako si rekao
a točno si rekao za bateriju u kojoj je jedina razlika što koriste paralelni spoj ako se ne varam
želim te ako čučiš na suncu viškova
16
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo…podtlak je relativna stvar…bolje da sam napisao protok…protočni
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zgrobnika
mgu h konstatno/kontinuirano obavlja čas harvest čas deployment i tako ga svi proizvođači koriste. fia je htjela sa sadašnjim setom pravila da svi posvete razvoju mgu-h, jerbo je direktan harvest i deployment mgu-k u/iz es ograničen kako je mrdoom dole spomenuo.
sad one učestale fia kontrole ferarijeve pu imaju više smisla/razloga. imamo konačno nekakvu naznaku što pokušavaju ili mislimo da pokušavaju tj. što su uspjeli ili mislimo da su uspjeli.
nadam se da sam bio dovoljno jasan i logičan. :D
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da u pravu si MGU-H se koristi kao motor (za uklanjanje turbo lag-a) i generator (za punjenje baterije i pokretanje MGU-K), ali ga Ferrari čini mi se koristi kao elektomagnetski most između baterije i MGU-K jer količina energije koja može proći između Baterije i MGU-H i MGU-H i MGU-K nije ograničena pravilnikom.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nakon malo razmišljanja…”kao trafo” ????prebacuje energiju iz baterije..tu ti je već pogreška….a gdje je ta spomenuta besplatna energija?…ako si oduzeo pola osovine na kojoj ti se nalazi generator/motor u turbu…ne vidim nikakav plus koji dolazi besplatno, već je samo splitan genrator/motor i imaš ih zapravo udvojene…ovdje govorimo o 400+Ampera snage koji idu iz baterije prema elektromotoru
moj sistem uključuje recimo trošila-ventile i tada ne moraš trošiti energiju iz baterije i sustava već možeš iz “pasivnog protoka” kroz cijevi prikupiti dovoljno energije za solenoide u motoru….to se nigdje ne spominje, pa tako impulsno možeš slati znatno slabiju struju u vođenje motora odnosno na svaki ventil a ta kontrola mapinga motora ne uključuje sve MGUe i samu kontrolu otvaranja kao korelaciju u pravilniku a niti se opisuje koliko je dozvoljeno ili da li je dozvoljeno otvarati ventile strujom i kojom snagom
stoga ES ima više napona i snaga te svaki ima svoju konekciju na mrežu neovisno jedan od drugog.
iz toga proizlazi….da energiju koju si prije koristio na ventiile, sada svakako možeš koristiti na MGUe a to su dobici od nekoliko desetaka kW i to je ta besplatna energija
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cijeli bolid je bolji ne samo motor,drugo,znamo dobro da se Ferrari u toj hibridnooj eri nije snašao na vrijeme i kako ja znam puno prije je Mercedes razvijao taj motor…no ipak je to Ferrari i sad je došao na svoje….mislim da je četvrerogodišnja era dominacije Mercedesa g o t o v a!!!
30
3