F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Zašto su hibridni motori toliko važni Mercedesu?

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hamilton, Mercedes

Hibridni turbo motori koji su trenutno korišteni u F1 često su na udaru kritika stručnjaka i navijača. Bernie Ecclestone stalno se žali radi troškova i očajnog zvuka. Jedan od čelnih ljudi Mercedesa objasnio je zašto su novi hibridni V6 motori ključni za njemačkog proizvođača automobila i kako transfer tehnologije između sporta i luksuznih automobila funkcionira.

Ecclestone je u više navrata naglasio kako trenutni turbo V6 motori ne služe sportu, zbog toga što su preskupi, nisu dovoljno glasni i nemaju realnu korist za autoindustriju.

Thomas Weber, čelnik uprave Daimlera i šef odjela istraživanja i razvoja u Mercedesu, izjavio je kako trenutni F1 motori isporučuju upravo ono što njegova kompanija treba da bi zadovoljila svoja ulaganja i troškove.

“Radimo sve šro je u našoj moći da zadržimo svoju poziciju u prvenstvu, ali jednako tako zanima nas i ključno nam je koliko brzo možemo tehnologiju iz F1 prenijeti na cestovne automobile,” izjavio je Weber medijima nakon Monaka.

Weber naglašava da su rizična ograničenja emisije plinova diljem svijeta pod povećalo stavile isporuku motora koji troše i zagađuju manje.

“Mi radimo svojevrsni transfer tehnologije – osobito s novim regulacijama što se tiče pogonskog sustava, hibridnih tehnologija i korištenja 30% manje goriva sa istom brzinom i upravljivosti. To je fascinantno. Takve vrste ideja, smanjenja veličine i snage motora i korištenja električne energije i baterija je upravo ono što trebamo na cestovnim automobilima. Takve tehnologije su apsolutno neophodne za uduvoljavanje zahtjeva o emisiji plinova diljem svijeta.”

Weber misli da nova tehnologija koja se kreira u F1 danas u cestovnim automobilima završi za 2 godine, ali njegova su očekivanja da će se u budućnosti to vrijeme prepoloviti.

Weber smatra da je sljedeći fokus autoindustrije na povezanosti i umreženosti, nešto što je Mercedes u F1 već započeo sa novom sponzorskom suradnjom sa gigantom u mobilnoj tehnologiji – Qualcommom – o kojem smo već pisali.

Dodao je:

“To je jedan od najvećih izazova u budućnosti. To je ključ za svakog potrošača. Oni koriste svoje pametne telefone svakodnevno tako da tražimo prilike što možemo učiniti na tom polju i kako ga poboljšati.”

Mercedesov šef Toto Wolff naglasio je kako postoji još jedna masivna prednost suradnje sa Qualcommom – kao primjerice wireless ili bežično punjenje – što bi moglo zaista biti nevjerojatno.

“Nije ovo partnerstvo u konvencionalnom smislu partnerstva, to je tehnička suradnja koja neće samo ubrzati F1 bolid nego će doprinijeti razvoju cestovnih automobila. Postoji mnogo potencijalnih polja suradnje. Mogu vam reći da ima toliko mnogo inovacijskih potencijala u ovoj suradnji. M smo vrlo znatiželjni oko inovacija koje nam mogu donjeti napredak i brzinu u budućnosti.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Luka, dosta osvrta i kolumni od tebe u zadnje vrijeme, svaka ti čast :)

    Što se tiče Mercedesa i njihovog motora, jasno je da se ne žele odreći monstruma za kojeg su utrošili mnogo novca. Jedan od najdominantnijih motora u povijesti Formule 1.


    0

    0
    • Pirelli Hard Monty Prikaži

      ……….koji služi isključivo za korporacijsko preseravanje a tehnološki je sam sebi svrha.Zašto AMG konačno umjesto rasnih biturba,na cestu ne pošalje hibrid,do u detalj po uzoru na F1,pa nek dokaže upotrebljivost ove famozne PU u cestovnom autu!?


      0

      0
  2. F1puls David Vidović novinar Prikaži

    Ma da oni žele razvijati hibride istog trena bi otišli u WEC. Formula 1 je prije svega marketinška platforma, a tek onda tehnološka.


    0

    0
  3. Ma da, zašto je manji Porsche odavno napravio cestovni auto s takvim motorom, a oni nisu još?
    Ili bi oni to strpali u A klasu, za gradsku vožnju? nisu mi jasni!


    0

    0