F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Formula 1 razmatra bodovanje svih 20 pozicija

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Formula 1 bi u bližoj budućnosti mogla bodovima nagraditi 20 najboljih na svakoj utrci. To je plan kojeg trenutno razmatra Strateška grupa.

Force Indijin suvlasnik Vijay Mallyja je potvrdio da su na sastanku u srijedu razgovarali eventualno proširivanje kruga osvajača bodova do 15. ili 20. pozicije.

“Razmatraju treba li ovaj sistem ići sve do 20. pozicije, što znači da bi bod osvojio svatko tko završi utrku,” kaže Mallyja.

“Posljednji bi dobio jedan bod, i tako dalje.”

“Ili, u drugom scenariju, da se boduje prvih 15. pozicija.”

Od 1950. godine i prvog F1 prvenstva mijenjanje bodovnog sistema nije nepoznanica. U početku je samo prvih 5 vozača dobivalo bodove – za pobjedu bi se dobilo 8, a najbrži krug tijekom utrke nagrađen je dodatnim bodom.

Najnovija promjena uvedena je 2010. godine. Od tada prvih 10 u cilju osvaja bodove, i to 25 za pobjedu. Bod za najbrži krug je uklonjen prije nekoliko desetljeća.

Mallyja je spomenuo također da ekipe plaćaju FIA-i članarinu za sudjelovanje u prvenstvu, a iznos raste s većim brojem osvojenih bodova u prošloj sezoni.

“Ja samo napominjem da se paralelno s ovom raspravom mora pogledati i taj sistem plaćanja naknade ovisno o bodovima,” zaključuje Mallyja.

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3360 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

24 komentara

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Debilana. Jedino vratiti neki bod za najbrzi krug a ostalo nema smisla



    11

    12
    • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

      Nema mi ni to smisla, primjer prvih 6 su daleko ispred uvik i 6 bez problema ode na kraju trke po najmekse gume razvida ga jedan krug i eto najbrzeg kruga i bodova



      4

      1
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        To bi uglavnom uzimao šesti, jer bi imao besplatan ulazak u boks uz veliku prednost nad sedmim. Naravno ako se ne može boriti sa petim. A onda bi to povuklo i petog, ako nema šanse da prestigne četvrtog… Ako prvih 6 nebi ulazili u boks u kasnoj fazi onda i neko od slabijih ima šanse da dođe do najbržeg kruga na istu foru. Uglavnom najbrži krug nema nikakvu vrijednost odkad nema nadolijevanja.



        12

        0
  2. Kimi Raikkonen Iceman 7 Prikaži

    Nije to toliko ni loše, jer bi povećalo atraktivnost utrke van prvih 10, jer dosad su završavali utrku samo radi plasmana, ali ako bi bolid ispred svakog vozača značio i bod više, imali bi daleko više duela na stazi… Nebi bilo loše da se uvede i koji bod za najbrži krug utrke, jer mjere koje bi potaknule vozače i momčadi da više pritišću su dobre za F1…



    10

    4
  3. Formula1 f1zd Prikaži

    MotoGP ima OK sistem, ako to traže.
    Nadam se da pobjednik neće dobijati više od 25 bodova, nije ovo skijanje.



    12

    1
  4. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Super ideja…da ja bodujem FIA-u i sve koji smisljaju ova pravila onda bi bilo ilegalno imati toliko negativnih bodova. Ponovno pitam, zasto se zamarati s necime sto funkcionira?



    7

    2
  5. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Podrzavam prijedlog i cekam sprint utrke.



    1

    20
  6. David Croft Ferrari Prikaži

    Grozna bi to bila odluka…ne možeš nagrađivati čisto “sudjelovanje” u utrci…
    Isto tako ekipe u pozadini grida se ne bi ni borile toliko kada bi znali da imaju zagarantiran bod ili dva…ovako se barem bore za svaki bod je taj bod mora značiti…a ne kada dvoje ili troje odustanu da primjerice Williams koji UOPĆE nije zaslužio osvajati bodove dođe i dobije 3 ili 4 boda na taj način…

    Ja bi eventualno povećao na prvih 12 mjesta i tjt…ne dirati format! Format nije problem!



    7

    6
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Svako bolje mjesto donosi više bodova. Pa tako isto kao što se sada bore za jedan bod, i po ovome sistemu bi se borili za bod više. Šta ti znači osvajanje bodova, ako ih mogu osvojiti svi? Ali je bitno osvojiti ih više. I bitno je završiti utrku. Nebi bilo odustajanja kada se nekomu ne vozi više, i kada nema šanse za bodove. Ovako bi se borba za bodove proširila na cijeli grid, a ne samo za prvih 12. Jer sada ako si iza 12. mjesta već si se predao, i samo čekaš kraj utrke. Ili odustaneš…



      11

      4
      • David Croft Ferrari Prikaži

        Moje pitanje je…zašto nagrađivati nešto što je loše? McLaren ili Williams?
        Nisu napravili dovoljno dobar posao…nema bodova za tebe.

        Baš zato što se danas štede sve moguće komponente motora baš bi tada ekipe bile zadovoljne sa 2-3 boda i ne bi previše riskirali…ovako smo vidjeli onu akciju u Austriji gdje si imao dva Saubera, McLaren i Toro Rosso koji su se borili za 3-4 boda…fantastična borba koju vjerojatno ne bi vidio sa ovim predloženim formatom.

        Svakako je i danas bitno završiti utrku…jer plasman je i dalje važan…ako su dvije momčadi izjednačene onda se gledaju pozicije gdje su završili prethodne utrke.



        6

        8
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        bod-dva nije neka nagrada.
        nije isto kad u utrci završiš 11. ili 17.
        i ne bi više bilo parkiranja bolida kad nisi u bodovima kao fernando u mch onomad.



        8

        0
      • Na prvu nisam pobornik bodovanja svih utrka, a na drugu ne znam ni sam što da mislim. Nije isto ako netko 10 puta završava npr. 12., ali nikad u bodovima, ili netko tko 19 puta završava kao 18. ili 19.., i onda u nekoj ludoj utrci pukom srećom dođe do osmog mjesta i dobije četiri boda, i onda prvenstvo završi ispred vozača koji je gotovo cijelu sezonu bio bolji od njega. Isto tako, vozači/momčadi koji nisu u bodovima bi se možda više trudili i ne bi odustajali iz ‘taktičkih’ razloga.

        S druge strane, ne znam, malo mi izgleda bezveze bodovati sve. Onda možeš cirkulirati cijelu utrku na stazi koja ti ne odgovara i dobiti dva boda, iako tada dva boda ne bila velika kao dva boda danas, ali svejedno…

        Inače, mislim da je prije par sezona postojao vozač (Ericsson ili Gutierrez ili Palmer), ne mogu se točno sjetiti koji, koji valjda nije imao niti boda, ili jedva pokoji, a nekoliko puta je u sezoni završavao na 11. mjestu.



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Mislim da bi bodovanje za sve pozicije dovelo da se vozači bore za sva mjesta. Mislim da se niko nebi zadovoljio samo osvajanjem bodova, jer to više nebi bio nikakav uspjeh. Bitno je osvojiti više. A ni taj bod, dva na začelju ne znače ništa, ako za koju poziciju više možeš uzeti 5, 6… Mislim da se niko nebi zadovoljio 17. mjestom ako ima šansu da se probije do 14-og. A i neki tamo Williams bi žešće branio 16. mjesto nego danas. Mislim da bi posljedica toga sistema bodovanja dovela i do opreznijeg prvog kruga, kada imamo najviše odustajanja. Svi bi više pazili da ne završe utrku u prvom krugu, nego da nastave do kraja. A i ta situacija da je neko čitavu sezonu na 11, 12. mjestu, i onda ga Stroll sa bodovima u Bakuu ostavi iza sebe, bi bila poštenija.



        2

        0
  7. Bernie Ecclestone Ferrari1345 Prikaži

    Ne hvala …x3

    Ni sadašnji sistem po meni ne valja jer bodovat pola grida je previše, a kamo li ovo



    5

    11
  8. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Američka posla.
    Znam da ne odlučuje Liberty o ovome, ali je jasno iz kojeg pravca puše vjetar.
    Nisam za.
    Ništa ne fali bodovanju.
    Taman je, što bi reko Halid.
    FL i PP, takođe ne bih bodovao, ne vidim neki smisao, pogotovo za FL.
    I ne mijenjati format.
    I još jednom, @zeko, razočaro si me. :gandalf:
    :mrgreen:



    10

    2
  9. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Ja bi dao po bod za najbrzi krug u svakom sessionu, dakle i na fpovima i na q i na utrci. Na kvalama bi to bio bod za pp. A na fp bi donio 2-3 kruga shootout pa bi saznali koliko je tko brz po trenutnom stanju stvari…. Naravno McLaren se ne bi trudio, ali bi za najbrzih 3 momcadi saznali gdje je tko u razvoju setupa. Naravno ovaj sistem bi povećao bodovni razmak između prve tri momčadi i ostatka, ali pitanje je ima li ikakve štete od toga….gledam rezultate. Prve tri momčadi unutar sekunde, onda sekundu nikoga, pa svi ostali opet unutar sekunde.


    0

    11
  10. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    A jbg, onda neka daju naslov prvaka prvoj trojici.



    4

    1
  11. Williams Montoya Prikaži

    Tokom 80-ih sam bio protivnik toga da što su se računali samo najbolji rezultati ( zaboravio sam koliko), al sad mi to s vremenskim odmakom djeluje baš ok. Prisiljava te da stalno goniš i da ne taktiziraš puno jer osim što neznaš koji će ti konkurenti završit neznaš ni koji će im se rezultat brisat.


    0

    0