Lewis Hamilton postavio je najbrže vrijeme prvog slobodnog treninga za VN Velike Britanije na Silverstoneu. Tri desetinke iza njega ostao je drugi Mercedes Valtterija Bottasa, dok je pola sekunde iza Hamiltona završio Sebastian Vettel, sva trojica na soft gumama.
Četvrto mjesto pripalo je Red Bullovom Danielu Ricciardu ispred Kimija Raikkonena te Maxa Verstappena koji je jedini od svih vozača imao najbrže vrijeme postavljeno na medium gumama, svi ostali to su napravili na najmekšem softu. Verstappen je pred sami kraj treninga stao na stazi zbog problema s mjenjačem.
Romain Grosjean bio je najbrži iza top 3 momčadi sa sekundom zaostatka za Verstappenom, no ni Grosjeanov trening nije prošao bajno. Dvije Force Indije, Perez i Ocon bili su iza Grosjeana, a top 10 zatvara Williamsov Lance Stroll čiji je momčadski kolega Sirotkin bio posljednji.
Vozače je na Silverstoneu dočekalo sunčano vrijeme, stoga su momčadi mogle bez problema testirati novosti na bolidima te razne postavke. Vozače je dočekao i potpuno novi asfalt na stazi zbog kojeg ovdje posljednji put ove sezone imamo 0.4 milimetra tanje Pirellijeve gume. Prvi put ove sezone smo vidjeli plavu hard komponentu u akciji, uz nju je Pirelli ovdje donio soft i medium komponentu.
Dosta vozača požalilo se da je staza vrlo grbava unatoč novom asfaltu, Lewis Hamilton rekao je preko team radija da je to najgrbavija staza na kojoj je bio. Njegov momčadski kolega Bottas dobio je novi motor, turbopunjač, MGU-K i MGU-H uoči ovog treninga čime je sad na rubu kazni. Prilikom prvog izlaska iz boksa zaustavio se na pola puta, no kasnije nije bilo problema za njegov Mercedes.
Posebno je bilo zanimljivo pratiti prva dva zavoja u kojima vozači po prvi put mogu koristiti DRS. Max Verstappen bez problema je već u prvom pokušaju uspio proći oba zavoja s otvorenim DRS-om, isto kao i njegov momčadski kolega Ricciardo. S druge strane, Carlos Sainz javio je da on ne može proći prvi zavoj s otvorenim DRS-om. Jedino Red Bullovi vozači prolazili su oba zavoja s DRS-om, ostali bi ga zatvorili uoči prvog zavoja te ponovo otvorili u drugom zavoju.
Prvi veći incident imali smo kad je Sergej Sirotkin izgubio kontrolu nad svojim Williamsom na neobičnom mjestu, u zavoju Club. Rus je završio u šljunku, ali uspio se vratiti na stazu i nastaviti s treningom.
An unwanted detour for @sirotkin_sergey – into the gravel trap at the final corner #BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/wNMBa6CISo
— Formula 1 (@F1) July 6, 2018
Tijekom treninga smo vidjeli i poprilično žestok okršaj između Fernanda Alonsa i Kevina Magnussena. Magnussen je pokušao proći Alonsa u prvom zavoju, no malo je oklijevao i Alonso je ostao s njegove vanjske strane. Magnussen je zatim prošao naprijed te je Alonso preko radija javio kako ga je Danac pokušao izgurati u prvom i trećem zavoju.
Prva žrtva nove DRS zone postao je Haasov Romain Grosjean. Grosjean je zbog grbe promašio gumb za zatvaranje DRS-a te je jednostavno izgubio stražnji kraj u prvom zavoju. Završio je u zaštitnoj ogradi te izazvao virtualni safety car na stazi.
VIRTUAL SAFETY CAR@RGrosjean is in the barriers at Turn 1 😖#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/vj3F8nI8mX
— Formula 1 (@F1) July 6, 2018
Kimi Raikkonen imao je manji incident kad je izletio nakon spina u zavoju Brooklands, no uspio se sam vratiti na stazu. Posljednji incident bio je već spomenuti trenutak kad je Max Verstappen nekoliko minuta prije kraja stao na startno-ciljnom pravcu.
Drugi slobodni trening vozi se danas u 15 sati.
# | Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’27.487 | 24 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’27.854 | 0.367 | 27 |
3 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’27.998 | 0.511 | 22 |
4 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-TAG Heuer | 1’28.144 | 0.657 | 30 |
5 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’28.218 | 0.731 | 24 |
6 | 33 | Max Verstappen | Red Bull-TAG Heuer | 1’28.325 | 0.838 | 24 |
7 | 8 | Romain Grosjean | Haas-Ferrari | 1’29.352 | 1.865 | 12 |
8 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’29.812 | 2.325 | 23 |
9 | 31 | Esteban Ocon | Force India-Mercedes | 1’29.815 | 2.328 | 24 |
10 | 18 | Lance Stroll | Williams-Mercedes | 1’29.878 | 2.391 | 25 |
11 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari | 1’29.942 | 2.455 | 25 |
12 | 10 | Pierre Gasly | Toro Rosso-Honda | 1’30.004 | 2.517 | 31 |
13 | 16 | Charles Leclerc | Sauber-Ferrari | 1’30.027 | 2.540 | 27 |
14 | 20 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | 1’30.065 | 2.578 | 20 |
15 | 14 | Fernando Alonso | McLaren-Renault | 1’30.322 | 2.835 | 19 |
16 | 55 | Carlos Sainz Jnr | Renault | 1’30.358 | 2.871 | 22 |
17 | 2 | Stoffel Vandoorne | McLaren-Renault | 1’30.416 | 2.929 | 25 |
18 | 27 | Nico Hulkenberg | Renault | 1’30.701 | 3.214 | 18 |
19 | 28 | Brendon Hartley | Toro Rosso-Honda | 1’30.749 | 3.262 | 31 |
20 | 35 | Sergej Sirotkin | Williams-Mercedes | 1’31.017 | 3.530 | 22 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svi bi trebali podići aute….ne kužim im tu foru sa takvim struganjem od pistu
8
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato što je to jednostavno brže?!
Niže težište, bolji downforce…poprilično logično.
16
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
treba ti bolji downforce na 300 i na ravnici?…hahahaha…..imaš pravo !
6
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ukinimo DRS!….da bismo imali što bolji downforce na velikim brzinama….što više otpora zahtjevamo!….i zračnog a isto tako i trenja !…šala naravno
.budete vidjeli da će svi podići aute za 1-2mm…ovo sada je možda zbog debljine guma i da će svi manje strugati u nastavku, a pogotovo u autima spremnim za trku. pa će tako na početku strugati jače, a prema kraju puno manje….eto…i onda možda skužite
4
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To što bolid struže apsolutno ništa ne znači…ne ide on ništa sporije na ravnici…
Bitni su zavoji i zona trakcije…a ne ravnice. Sve je u balansu.
Kakve veze ima debljina guma koja je indetična svim gumama do sada? Nemoj mi spominjati 0.4mm tanje gume…jer to se tiče unutrašnjosti…a ne vanjskom dijelu gume.
Trebaš malo čitati o ovakvim stvarima…ne lupati ovako. @brzi
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari
znači itekako…naime ja sam vidio bouncing struganja i odbijanja lateralneog smjera…pogotovo na mečki…prvo struže prednjim krajem, pa odbija na zadnji…to se dogodilo i rikiju pa je izašao sa staze. gume isto reagiraju i imaš disbalansiran bolid…kratkotrajno ali dovoljno. nakon 290 uopće ti nije potreban sucking podnice, jer najbrži zavoj u F1 je cca 280. stoga slobodno možeš uništiti sav sucking podnice nakon 300 kmh, jer ćeš na takvim pravcima skupiti više desetinki nego na upola sporijim dionicama zbog max brzine
što se guma tiče …da razmisli…nije sve napisano sasvim točno i konačno. osobno radim nešto što je u projektnoj fazi i ima neke sasvim druge aerodinamičke zakonitosti….buš vidio da će u nastavku manje strugati
nadalje se lui žalio da je sada staza grbavija….a svi došli sa datom od prošle godine….
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Brzi
Ništa…onda ove ekipe valjda trebaju tebe…jer očito ovi inženjeri i aerodinamičari ništa ne znaju…
Daj nemoj biti bizaran…
Momčadi ne mogu podizati bolide jer nemaju aktivni ovjes koji bi spustio bolid u zavoju kada im treba…ovo je KOMPROMIS…idu niže zbog zavoja…dok će sve ostalo na ravnici podesiti pomoću krilca.
Ozbiljno…čitaj malo.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ferrari
prođi temeljito što sam napisao….razmisli….a o f1 čitam 40 godina….čak i neke patente…ali nebitno.
otvorio sam tread a vidim da mnogi niti ne čitaju kako treba….pa valjda svi znaju barem neku osnovu ako su ovdje…..po tebi su svi inženjeri isti? jednako znanje imaju?….u ovom sportu se baš vidi razlika u kvaliteti školovanja
ne mogu podizati bolide i za to je potreban aktivan ovjes?…hvala na savjetu, ali neću čitati iz iste literature iz koje ti čitaš…nije ozbiljna i ne bavi se strojarstvom
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tvoj je problem što ne razumiješ osnove…
Inženjeri u F1 rade kompromis tj. optimalni setup bolida…
Isto tako što je bolid niži to mu je i manji ukupni profil…što ga čini bržim na ravnici i isto tako ima beneficiju boljeg i bržeg prolaza kroz zavoje…
To je činjenica…pišeš nebuloze.
Znaš li za pojam “rake” u F1? Ono što RBR radi? Niži auto na ravnici, dok u zavojima pokušavaju spustiti prednje krilo do poda…a stražnji kraj malo podignu da bi dobili veću ekspanziju zraka u difuzoru…
Moj bože…ovo su osnove…
Idealno bi bilo kada bi ekipe imale na raspolaganju aktivni ovjes jer bi mogli manipulirati visinom bolida po potrebi…pošto to nemaju onda rade kompromis.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ferrari….imamo slične preferencije o vozačima, ali se ovdje ne slažemo i nepotrebno je dalje jer…nema smisla ….sad je drugi trening i idemo pogledati koliko će strugati…ok? ja kažem manje…svi do jednog i to nema nikakve veze sa downforceom, aerodinamikom i ima značajan kompromis u slaganju auta….zato i postoje treninzi, inače ih ne bi bilo
nastavak može kasnije
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jesi vidio?….i onda?
svi su sredili struganje, baš svi !
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ferrari šta će im inženjer koji u petak u 1 popodne ide po forumima biti inženjer ahahaha
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbt, koliko su neki plitki vidi se po ovim minusima i plusevima, na potpuno pogrešnim mjestima…
Šta će podignuti, sine? Bolid se ne podiže. Sve ima veze sa downforceom. A to što ne stružu na drugom treningu ti je upravo zbog smanjene količine downforce-a. Ona banana zadnja krila, ili ono skroz tanko krilo kod Red Bulla (kompromis, jer su sporiji na pravcu od Merca i Ferrarija) + adekvatno podešavanje prednjeg krilca za downforce koji im daje novo zadnje krilo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osnovi aerodinamike druze :)
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
na fakultetu sa 1380. mjesta u svijetu?
6
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hitno kod Neweya na instrukcije.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pisao sam na ferarijevoj podnici…imate tamo
6
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje za nekog od administratora, ako dodam nekog na ignore listu, jel onda napokon ne vidim ni njegove komentare na postove?
Pitam za prijatelja…
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, to je samo za forum.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hoće li postajati ta opcija u skoroj budućnosti? bila bi od koristi :)
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ignorance is bliss
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@BrrZiiii Pogledaj malo iz kojih fakulteta dolaze, haman u svakom timu su iz istih ( u opciji je vise fakulteta i akademija ), a sve ti je stvar kompromisa, nekom timu radi njihove postavke bolida, za ovu utrku ce odgovarati da vise struzu po stazi odnosno da su nizi nego nekom drugom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovdje nemam ništa protiv ničega što si rekao….ali se ne slažem sa struganjem….eno johny herbert je već govorio o ovome o čemu i ja
alonso…nula struganja…idemo vidjeti dalje
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
0.4 mm.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravljeno, hvala na opasci ;)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema na čemu :-)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso vs Magnussen>Stipe vs Cormier
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada je sasvim jasno a to je danas i potvrdio šef Mclarena da su u totalnoj banani.Imam osjećaj da Alonso neće voziti niti do kraja sezone. Mclaren je sada 9 momčad i bit će pravo čudo ako osvoje još koji bod do kraja sezone.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najveca sramota u povijesti Formule 1 je upravo dvostruki DNF Mercedesa.
Nepovratno narusen ugled tima.
Treninzi, dokazano, nemaju nikakvog znacaja za samu utrku.
3
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najveća sramota u povijesti F1 je dvostruki DNF Mercedesa?
Što ti gledaš F1 od 2014.?
Bilo je puno većih sramota od toga…i to za puno veće ekipe od Mercedesa.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja mislim da se qflash zajebava.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnji put im se to dogodilo 1955 mislim, ili su rane 50′ bile, tako da stojim iza toga da je zadnji vikend bilo najvece sramocenje jedne moderne F1 ekipe ali i povjesno gledano Mercedes je okaljao svoj ugled i to nepovratno jer ovako nesto se jako dugo pamti.
1
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kakav narušen ugled, kakva sramota…žestoko pretjeruješ.
običan dvostruki dnf kakvih je bilo kroz povijest i biće.
do odustajanja u austriji hamitlon je završio rekordne 33 utrke u bodovima.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahahahah na cemu si ti?
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledam dole raspravu oko podnice, pa sto se ta podnica nebi trebala malo ostetiti ako tako struze o asfalt?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispod podnice je drvena daska koja se ne smije stanjiti manje od 3 mm nakon utrke (nisam 100% siguran u to).
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su to mijenjali nisam siguran i stavili nešto da imamo varnice iza bolida.
1
0