Ferrari donosi novu podnicu na Silverstone

Izdvojeno

Luka Kolak

Prije 6 godina 2 min 13 komentara

Momčad iz Maranella će ovog vikenda donijeti novu podnicu na Silverstone u svrhu poboljšanja performanse bolida te kao odgovor na veliki paket nadogradnji Mercedesa kojega je njemačka momčad donijela prošlog vikenda u Austriju.

Šefovi aerodinamike u Ferrariju su radili na novom dizajnu podnice što bi trebalo unaprijediti performanse bolida, pogotovo na brzim zavojima koji se nalaze na Silverstoneu. Podnica će biti postavljenja u petak, te ako se pokaže dobra, mogla bi biti ostavljena na bolidima do kraja vikenda u Britaniji.

Unatoč tome što Ferrarijevi glavni rivali iz Mercedesa nisu uspjeli ostvariti bodove u Austriji, momčad iz Maranella je itekako svjesna kako su nove nadogradnje na bolidima Valtterija Bottasa i Lewisa Hamiltona pomogle da u Austriji ostvare najbrža vremena na kvalifikacijama. Zbog toga se željelo da zadnje nadogradnje budu spremne za Silverstone gdje će momčad morati više “surađivati” s Pirellijevim gumama koje su više odgovaraju Mercedesu.

Sve što se može napraviti oko balansa bolida moglo bi se isplatiti tijekom vikenda gdje se očekuju visoke temperature, koje bi mogle biti ključni faktor kod menadžmenta guma. Red Bullov čelni čovjek, Christian Horner, misli kako bi repriza onoga što smo vidjeli u Austriji, gdje su strategije bačene u vjetar zbog visoke degradacije guma, mogla biti i ovog vikenda.

“Prošle godine smo imali Kimija i Sebastiana kojima su pukle gume,” rekao je.

“Tako da su zbog toga predstavili novu konstrukciju guma za nove podloge utrka što Mercedesu nevjerojatno odgovara.”

“Barcelona i Paul Ricard su bile ironične dvije staze gdje su imali pobjede. Možete vidjeti zbog čega se Toto zalaže da se zadrže ovakve gume do kraja godine. Mišljenja sam kako će oni [Mercedes] biti jaki u Silverstoneu, ali ako se nastavi ovaj val vrućine, vidjeli smo kako se ove gume dosta osjetljive na vrućinu. Mogla bi to biti vrlo interesantna varijabla koja je ubačena u formulu.”

“Silverstone je uvijek ekstrem – ili je ekstremno hladno, ekstremno mokro ili ekstremno vjetrovito. Hoće li ove godine biti ekstremno vruće?” zaključio je Horner.


Odgovor

13 komentara

  1. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    nova podnica na već do sada najboljem bolidu…vs…popravljačine koju izazivaju “duhovi” ili potpuno novog paketa (posljednjeg bez penalizacije)…i mad max unormaliziran a brz… ….biti će jako zanimljivo..



    9
    0

    9
  2. Haas
    V-T-L Prikaži

    Ako proradi u petak nova podnica to će znati samo u Ferrariu ako svi vide da radi novi usisivač pitanje je hoće li biti legalan . Gume je ferkan savladao a visoke temperature ih brzo troše pa prednost mečke na niskom profilu ne mora značiti prednost.



    8
    8

    0
  3. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    ¸negdje sam skupio da je downforce pri 3 glave oko 12 tona pritiska. sa podnicom se može jako puno dobiti kako od manjih brzina tako i do velikih. pitanje je da li se može izvesti trik sa obrnuto proporcijalnim podtlakom-na manjim brzinama veći a na većim brzinama manji podtlak?…ili možda da je podnica savitljiva u toj mjeri da se sama poštelava za te slučajeve. ista stvar je i pitanje difuzora jer zamislimo da se na 300 pritisak smanji na 5 tona. današnje smole u komšpozitima mogu to odraditi jer tu nije pitanje intehriteta vozila ili sigurnosti.



    8
    -4

    12
    • Robert Kubica 1
      Stipe Prikaži

      Obrnuto proporcionalni podtlak?? Što bi to bilo? Koliko znam energija sustava je nepromjenjiva, pa porastom brzina događa se pad tlak, odnosno moglo bi se zaključiti da je tlak obrnuto proporcionalan brzini, barem tako tvrdi Bernoullijeva jednadžba. Ovo što ti pišeš krši zakone fizike jer bi isto značilo da su brzina i tlak proporcionalni. Inače savitljiva krila i ostali elementi koji na takav način doprinose boljoj aerodinamičkoj efikasnosti su davno zabranjeni.



      12
      11

      1
      • Blue Flag
        BrrZiiii Prikaži

        sve što si napisao je točno…moja ideja je bila da se zagrijavanjem (trenjem, grijačima ..) pojedinih dijelova podnice događaju promjene oblika i na taj način stvara nove vortexe protoka. tada se postojeća jednadžba dijeli na podsektore koji čine zajedno drugačije rezultate.
        ako je netko uspio u sastavu materijala iskontrolirati npr lamele koje tako rade ima pun pogodak. tehnološki znači da osim pleta i položaja karbona, aramida i sl trebao bi imati termoosjeljive smole u kombinaciji sa epoxidima. u stajanju je sve čvrsto i nesavitljivo a u kretanju i određenim temperaturama dobiješ druge flexibilnosti-.drugačiju tunelizaciju protoka i tada se ne ruši fizika već rezultati dobiveni sadašnjim konzervativnim pristupom npr postojećih podnica.
        da znam da su savitljiva krila zabranjena, ali ovo nisu krila, a koliko sam vidio sve se podnice poprilično treskaju, a pogotovo ispred zadnjih guma. uglavnom……da bi brže išao trebaš pokvariti protok ispod bolida, jer ćeš dobiti slabiji downforce i veću brzinu ako ti to treba, a nisi promijenio energiju već njen intenzitet. iz toga proizlazi da ne kršiš pravila jer nemaš pridonošenje boljoj aerodinamici, već upravo suprotno, pogoršanju downforcea., koji kontroliraš prema želji



        9
        -1

        10
      • Blue Flag
        BrrZiiii Prikaži

        https://www.motorsport.com/all/photo/main-gallery/ferrari-sf71h-floor-17305225/?a=1056301

        lamelice-kanalići jesu….s gornje strane…dakle, krajeve stišću prema dolje što veća brzina to jaći pritisak baš na one djelove koje sam pisao-kod zadnjih guma….termo ne znamo…ipak su to možda nevidljive tajne



        7
        -1

        8
    • Kimi Raikkonen
      IceMan282 Prikaži

      Trust me,I’m an engineer ?



      8
      7

      1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      12 tona da je aerodinamicki potisak bolida na stazu taj 1.6 motor ne bi imao ikakve sanse razvijati takve brzine. Potisak je velik i on ih uz mehanicki grip drzi zaljepljenim za stazu u brzim zavojima ali 12 tona je prevelika cifra.



      1
      0

      1
      • Blue Flag
        BrrZiiii Prikaži

        ukupan otpor na 300…na 320 vjerovatno i 13,5…na 340 preko 17 i imaš 1000+ konja,+ DRS….na 140 je vjerovatno manji od tone….kolko su udaljene podnice pri niskim brzinama od piste, a koliko pri velikim brzinama (cca 4 cm razlike)
        ali da ne bih još postova imao…koji će ti 8==D od downforcea preko 290 koliko su najbrži zavoji u F1?…da li vam treba trenje podnice o podlogu na 310+? treba vam downforce na ravnici?

        P.S. hateri obično nemaju neki argument ali imaju bolesnu želju za ignoriranjem = low IQ….ovo se ne odnosi na tebe već na minusače koji uglavnom nemaju što za reći i nikad niti neće imati



        5
        -1

        6
  4. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Ne očekujte čuda…Ferrari ima problema svaki puta kada donese veću nadogradnju na bolid i obično je potrebno nekoliko utrka da uopće pogode setup sa novim dijelovima.

    Ovogodišnji bolid je puno teži za podesiti…zato i vidimo većinom loše petke i treninge od strane Ferrarija jer im treba vremena da sve uštimaju…zato im je jako važna Subota svaki vikend i FP3.



    3
    -6

    9
    • Alfa Romeo
      ficola Prikaži

      I mercedes ima problem kad donosi novu specifikaciju motora…nitko ne očekuje čuda.



      13
      11

      2
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Onda je izgleda Mercedes od trojca Rb Merc i Ferrari ocito najgori jer su kroz 2 godine izgubili 2 sekunde prednosti i konstantno su ih Ferrari i Red Bull sustizali kroz zadnje dvije godine. Kakve su onda Mercedesove nadogradnje? Nema ti bas smisla komentar.



      2
      2

      0
  5. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Zanimljivo.
    Sve se momčadi prilagođavaju gumama osim Mercedesa.
    Njima ako ne ide, prilagode gume da im ide.



    23
    23

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.