F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Horner: Nije fer da je Mercedesov strateg morao priznati grešku samo da zadrže Hamiltona mirnim

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov šef Christian Horner misli da je od Mercedesa bilo nepravedno “baciti pod vlak” svog stratega Jamesa Vowlesa, samo kako bi se Lewis Hamilton zadržao mirnim.

Vowles se rijetko javlja na team radio, a tijekom prošle utrke u Austriji je direktno poručio Lewisu da se radi o njegovoj grešci kod virtualnog sigurnosnog automobila.

Horner kaže da ne razumije kako može doći do takve situacije da se izdvaja jedna osoba:

“Uvijek je teško znati kako stvari funkcioniraju unutar druge ekipe, ali jednu stvar koju morate raditi jest pobjeđivati kao ekipa i gubiti kao ekipa,” kaže Horner.

“Zato mi rijetko ikad pričamo o individualcima, bilo da se radi o pobjedi ili porazu. To stavlja nekorektnu količinu pritiska na tog pojedinca.”

“To je naša filozofija – kolektivna odgovornost, a ne individualna.”

“Naravno da svi odgovaraju za svoje postupke, ali o tome se razgovara u prikladnom okruženju, iza zatvorenih vrata, ne na javnom forumu.”

Horner misli da je jednako neobična situacija da je Vowles morao reagirati uopće, a sve kako bi motivirao Hamiltona:

“Nisam nikad radio s Lewisom i ne znam na što on reagira, a na što ne… Međutim, bizarno je baciti se pod vlak kako bi motivirali vozača da sa 4. pozicije dođe do vodstva.”

Horner kaže da nikad ne bi dozvolio takvo što u Red Bullu:

“To nije način kako ja radim.”

“Kao šef ekipe morate zaštititi svoje radnike, morate osigurati da su predstavljeni na najbolji mogući način. Kako na dobre, tako i na loše dane.”

S druge strane, James Allison je pohvalio Vowlesa:

“James je u ovoj situaciji pokazao izuzetnu hrabrost. Preuzeo je odgovornost, priznao to Lewisu i ispričao se.”

“To je karakteristično za njega, ali također znak da ova ekipa radi na način da jedan drugog podržavamo u slučaju pogreške. Znamo da se pogreške događaju i iz toga učimo umjesto da se prebacuje odgovornost i izazivaju polemike.”

“Ovo je bio dobar primjer jakog liderstva od Jamesa koji je pokušao Lewisu objasniti što se dogodilo. Važno je da je to htio sam reći, a ne poslati poruku preko trkaćeg inženjera,” kaže Allison.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3327 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

20 komentara

  1. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Kad ovaj pocme o tome sta je posteno i fer…



    32

    4
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Pobjeđivati kao ekipa i gubiti kao ekipa.

    Izgleda da im dobavljač najvažnije komponente bolida nije ekipa :D



    38

    3
  3. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    ajde da je rb malo prcnuo i mečku :D



    13

    6
  4. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Neka svatko gleda u svoju čarapu.



    6

    3
  5. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Istina je da je Lewis “drama queen”, kako bi to rekle moderne generacije. Kao osoba je dosta razmažen i izgleda da u Mercedesu to znaju.

    Ali, Horner sebi previše da je za pravo komentarišući situaciju u drugoj ekipi. Neka gleda svoja posla, na kraju krajeva on nije neko ko bi trebao govoriti o timskoj hemiji.. khm, Renault, khm



    23

    5
  6. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Red Bull ima dovoljno svojih problema i ne mogu kontrolirati svoje vozače i natezali su se s Reanultom. Tako da prvo pogledaj svoje dvoriste pa komentiraj tuđe.
    Hamilton je bio samo frustriran sto su u subotu bili najbolji a u utrci probelm za problemom.
    Sezona je duga, Mercu se polako topi prednost PU a znaju da su šasije RedBulla i Ferrarija top.
    Biti ce jos mnogo pogresnih strategija sa svih strana.
    Hamiltom je isto svjstan da se svaka pogreska skupo placa i da nema mjesta za greske ako misli doci do naslova.
    Šteta Bottasa i neozbiljnosti Verstapena … inace su se sad hladno mogli boriti za naslov…



    12

    5
  7. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    “Ne! To je disciplina!” rekao je Max nakon pola minute natezanja preko team radia gdje su skoro izgubili pokusaj brzog kruga dok su im se vozaci natezali tko ce biti prvi na stazi. Iskreno nisam ni siguran na koji nacin radite ni ti niti Helmut ili tzv. “veliki sef”, ali siguran sam da vase osoblje ne dobiva dvije prilike kao ni vasi mladi vozaci. Vowles je napravio gresku, napravili ste i vi i zbog toga je Grosjean bio ispred Riccija, vozaci koji su trebali uci u F1 s vama se vuku po malim kategorijama ili kao Alguersuari micu se iz motorsporta, a dobri vozaci poput Kvyata gube mjesto u F1…Bilo je ovo klasicno podbadanje Merca, ali u slucaju da je sve receno iskreno onda stvarno glupa izjava.



    30

    2
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      De opet malo kenjanja po Maxu. Tu je Ricciardo pojeo govno, a Max je bio potpuno u pravu. I to natezanje ko će prvi nema nikakve veze što je Grosjean bio ispred Ricciarda, jer je i brži Red Bull bio jedva ispred njega.



      2

      4
  8. hahahahahah de samo ti ne seri o takim stavrima ….



    8

    3
  9. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …horner i wolff inače izbacuju komentare svako malo o drugima i o sebi i to je dio ‘igre’ , prebacivanja loptica, zbunjivanja protivnika, dizanja medijske prašine kako god to mi željeli nazvati…
    …ja bi se osvrnuo tj. postavio par pitanja u drugom smjeru koja malo zalaze u ‘teorije zavjere’ no koliko bombi ispale šefovi momčadi mogu i ja jednu dvije….
    …u formacijskom krugu lewis-a su preko team radia obavijestili o temp. staze i naglasili da će temperature padati kako utrka bude odmicala…to mi tada ništa nije značilo no ako pogledamo nakon utrke može se zaključiti da su u merc-u bili svjesni blisteringa i bilo je nužno produžiti prvi stint maksimalno, što donekle i objašnjava ne ulaženje u boks tijekom vsc-a jer su očekivali da će u kasnijoj fazi utrke u iste probleme upasti ferrari i rb (ricciardo sa jačim postavkama downforce-a je to i dočekao), te bi merc tako uspio sa samo jednim zaustavljanjem ostati na čelu tj. preteći eventualno bolide ispred sebe sa svježijim gumama…(nešto ala ricciardo u kini)…
    …no temp. staze nisu pale očekivano, naprotiv ostale su visoke a merc je poznato ne voli visoke temp. staze a isto tako i ne voli pratiti bolid sličnog race pace-a što je dovelo prvo do prevelikog zagrijavanja PU-a kod lewis-a a kasnije i do izraženog blisteringa radi čega su ga pozvali u boks drugi puta…
    …ajmo sada u sferu bombshellinga od jeremy clarckson-a reći da im aero paket zadnjeg kraja( ovaj novi) ne funkcionira dobro prema gumama koliko prema vremenima po krugu pa su lewis-a povukli iz utrke namjerno da ne moraju priznati poraz na stazi od dva tima ispred (je jako nategnuto i velika je bomba no nijemce boli kad moraju priznati da su drugi bolji i rađe će reći da su drugi pobijedili jer su eto oni nesretno odustali), pogotovo kad je toto najavio veliko povećanje prednosti pred ferrarijem i rb-om uoči utrke…
    …kao bomba u sferi atomske (dakle jako jako nategnuto i vrlo vrlo nevjerojatno) i bottasa su povukli radi lewis-a jer ovaj nebi uspio ni prvi stint odraditi zbog blistering-a pa su im ta dva kruga vsc-a pomogla sniziti temp. guma i produžiti stint…



    16

    15
  10. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Probaj raditi s Lewisom, može i Alonsom.



    38

    4
  11. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Ovo je primjer, zaista neprimjerenog, komentara u svezi osobne odluke Mercovog stratega da se ispriča Mercovom vozaču. Pogriješio je i kao pristojno odgojen čovijek se ispričao svom suradniku koji ovisi u njemu. A… Horner neka svoje razmišljanje ostavi u svom timu.
    Inače, što se Merca tiće, bilo je već problema sa strategijom, vezanom posebice sa Lewisom, u bližoj i daljoj povijesti.



    13

    7
  12. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Ovo je samo lagano provokatorska izjava od šefa tima koji je npr. natjerao Maxa i Ricarda da se izinjavaju cijeloj tvornici za sudar?!?



    11

    8
    • Ferrari Korisnik Prikaži

      šta je tu provokatroski? sudar između momčadskih kolega je neobjašnjiv i do toga nesmije doći nikad pod nikakvim okolnostima… ako dva vozača izbace cijelu momčad iz utrke svojom krivnjom moraju se ispričati momčadi i ljudim akoji su im omogućili da se voze



      15

      7
  13. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    ali također znak da ova ekipa radi na način da jedan drugog podržavamo u slučaju pogreške. Znamo da se pogreške događaju i iz toga učimo umjesto da se prebacuje odgovornost i izazivaju polemike.

    Baš vam je Hamilton demonstrirao kako vas podržava kad pogriješite sa onim da bi vam nešto rekao…



    7

    3
  14. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Horner ko u socijalizmu. Šefovi zasrali, odgovornost kolektivna.
    Istina i danas je tako. Jel mi to još nismo raskrstili sa kolektivnom krivnjoim i parolom nikako da raste cveće i u naše preduzeće.



    1

    1