Toro Rosso: Nadali smo se prolasku u Q3

Izdvojeno

Toro Rossov dvojac nije uspio stići do posljednje runde kvalifikacija za VN Austrije. I dok je Pierre Gasly stigao do Q2, Brendon Hartley ponovno je zapeo na početku kvalifikacija.

Pierre Gasly

“Imali smo dobar dan, izgledali smo kompetitivnije nego prošlog vikenda na Paul Ricardu, to je pozitivno. Još uvijek moramo jače raditi i pronaći nešto performansi kako bi se borili s ostalima u Q3. Međutim, zadovoljan sa svojim krugom i mislim da smo izvukli maksimum iz našeg paketa.”

“Osjećaj u bolidu je dobar. Mislim da izgledamo pozitivno po pitanju šasije. Znamo da još uvijek zaostajemo iza Mercedesa i Ferrarija u brzini na pravcima. Sve u svemu, napravili smo korak naprijed, ali još uvijek imamo posla. Startna pozicija (P12) nije loša jer ćemo imati slobodan odabir guma.”

Brendon Hartley

“Loše kvalifikacije, nisam prošao u Q2 i bio sam sporiji za tri desetinke od momčadskog kolege. Nemam čist vikend. Tijekom petka sam testirao nova aero poboljšanja. To nije prošlo najbolje, ali mislim da smo danas riješili te probleme. Oštetio sam prednje krilo tijekom trećeg treninga, što je značilo da sam morao koristiti staro u kvalifikacijama.”

“Odluka je donesena neposredno prije kvalifikacija zbog nedostatka rezervnih dijelova. Naravno, to nije bilo idealno, ali Pierre je odradio bolji posao i novo mi krilo ne bi donijelo tri desetinke, no možda bih uspio proći u Q2. Moj zadnji krug nije bio najbolji. Sredina poretka je tijesna, desetinku brže vrijeme donijelo bi mi Q2. Razočaran sam s 19. mjestom, ali borit ću se u utrci.”

Toyoharu Tanabe (Hondin tehnički direktor)

“Gledajući naš tempo u prošlim sesijama, nadali smo se Q3. No, sa sredinom poretka koja je vrlo konkurentna, Pierreu su nedostajale dvije desetinke za Q3. Bez obzira na to, izgledali smo kompetitivni u simulaciji utrke i spremit ćemo strategiju. Nadamo se dobroj utrci i bodovima.”


Odgovor

5 komentara

  1. Aston Martin
    nando1 Prikaži

    Još uvijek mi nije jasna odluka Red Bula da Renaultov motor sa kojim pobjeďuju , ili su gotovo redovno na postolju zamjene za najslabiji i najkvarljiviji motor na gridu .Što su im to Japanci u kavu stavili?



    1
    -1

    2
    • F1puls Portal
      Sarma Donator Prikaži

      Ljudi misle dugoročno, čak i Wolff kaže da je to dobra odluka. Možda sada zvuči hrabra odluka ali nemaju šta izgubit, imat će resursa i svega, samo treba radit. Neka im je sretno.



      3
      2

      1
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Normalno da je to Wolfu drago, jedan konkurent manje ! Možda to i je dobra odluka , vidjet ćemo ali znamo dobro da se stvari u F1 ne mjenjaju preko noći. Naprosto ne vidim Red Bull u borbama za pobjede iduće sezone.



        2
        1

        1
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Max pobjeđuje sa Renolovim motorom . Dovoljan razlog Red Bullu da ga odbace i prijeđu na pobjedničke Hondine motore.!



        1
        0

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Pobjeđuje Red Bull sa slabim Renaultovim motorom. Bitna razlika. Ako misliš da Renaultov motor nije slab, pogledaj Renault i McLaren u odnosu na Red Bull… Oni će isto tako pobijediti i sa Hondom na stazama koja im odgovara. A prelazak im ne predstavlja neki rizik, jer ne mogu biti gori od trećeg, gdje su i sada. Veliki je jaz između njih i ostatka grida. Čak i da svaku drugu utrku odustanu, što sigurno neće biti slučaj, opet će lagano uzeti hrpu bodova u utrkama koje završe, da budu glatko ispred četvrte ekipe.



        1
        0

        1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.