F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Red Bull i Alonso bez novog Renaultovog MGU-K na VN Austrije

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renaultov dugo očekivani novi MGU-K debitirao je jutros na prvom slobodnog treningu za VN Austrije. Nova specifikacija koja bi trebala donijeti bolje performanse i pouzdanost bila je ponuđena svim kupcima, no nisu je svi odlučili uzeti.

Oba Renaultova vozača, Hulkenberg i Sainz, uzeli su novu specifikaciju, a od kupaca je jedino McLarenov Stoffel Vandoorne dobio novi MGU-K. Svoj trojici je to drugi od isto toliko dozvoljenih ove sezone pa nema problema s kaznama.

Kod ostatka su upravo kazne problem – Ricciardo, Verstappen i Alonso već su iskoristili oba dozvoljena MGU-K i sljedeći bi im automatski donio kaznu, stoga će oni ovog vikenda voziti sa starom verzijom.

“Dostupan je svim bolidima koji ga žele”, rekao je Cyril Abiteboul iz Renaulta o novom MGU-K.

“Dogodilo se to da nisu sve momčadi odlučile uzeti novu specifikaciju.”

“Ovu komponentu smo dugo čekali, a mali je problem što ga neke momčadi nisu odlučile koristiti, što znači da će nastaviti koristiti MGU-K stare specifikacije s većim rizikom pouzdanosti. Ali to je naša filozofija, prihvatiti odabir momčad znajući sve informacije.”

Abiteboul je dodao kako od novog MGU-K očekuje bolje performanse, pouzdanost te kompaktnost unutar pogonske jedinice.

Nico Hulkenberg smanjio je očekivanja od ove nadogradnje, ali očekuje bolje performanse zbog smanjene težine.

“Ne očekujemo ništa preveliko od ovoga. Neće nas to učiniti sekundu bržima ili tako nešto. To je samo jedan dio nadogradnji koje donosimo tijekom sezone.”

“Za mene je dobra vijest što je težina dosta smanjena. U zadnje vrijeme sam bio malo pretežak, pogotovo u kvalifikacijama, što jednostavno šteti performansama. Mislim da će mi to pomoći više od svega. Također, momčad se nada poboljšanju pouzdanosti.”

Renautovi vozači nisu mijenjali samo MGU-K uoči Austrije, oba vozača imaju novu bateriju, a isto vrijedi i za oba McLarenova vozača, Alonsa i Vandoornea. Sainz je uzeo i novi turbopunjač, dok Alonso ima novu kontrolnu elektroniku. Nijedna od tih promjena ne nosi kaznu, ali svaka iduća promjena tih komponenti donijet će kazne na gridu.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
695 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj