F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Austrije

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon uvođenja nadograđene pogonske jedinice za tvorničku momčad Mercedesa i njihove kupce, nakon osam utrka više nemamo vozača koji nije morao posezati za novim elementima.

Kada se sve zbroji i podijeli s brojem vozača koji nastupaju s jednim dobavljačem, Mercedesova pogonska jedinica ima najbolju trajnost jer su vozači koji voze na M09 EQ Power+ dosad u prosjeku koristili samo 1.58 pogonskih jedinica.

Slijede vozači koji nastupaju s Ferrarijevom pogonskom jedinicom koji su dosad u prosjeku vozili s 1.78 jedinica.

Nakon njih slijede vozači na Renaultovoj pogonskoj jedinici koji su dosad u prosjeku nastupali s 1.94 komada, a na začelju su piloti Toro Rossa koji su u prosjeku koristili 3.33 Hondine pogonske jedinice.

Vozači ove godine na raspolaganju imaju po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te po dva MGU-K, baterije i kontrolne elektronike.

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 2 2 2 1 1 1
Mercedes Bottas 2 2 2 1 2 2
Ferrari Vettel 2 2 2 1 1 2
Ferrari Raikkonen 2 3 2 1 1 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 3 3 3 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 2 3 2 3 1 2
Force India Mercedes Perez 2 2 2 1 2 1
Force India Mercedes Ocon 2 2 2 1 1 1
Williams Mercedes Stroll 2 2 2 1 1 1
Williams Mercedes Sirotkin 2 2 2 1 1 1
Renault Hulkenberg 2 2 3 1 1 2
Renault Sainz 2 2 3 1 1 2
Toro Rosso Honda Hartley 4 4 4 3 3 3
Toro Rosso Honda Gasly 4 4 4 3 2 2
Haas Ferrari Grosjean 2 3 3 1 1 2
Haas Ferrari Magnussen 2 2 2 1 2 2
McLaren Renault Alonso 2 2 2 2 1 1
McLaren Renault Vandoorne 2 2 2 1 1 2
Sauber Ferrari Ericsson 2 2 2 1 2 2
Sauber Ferrari Leclerc 2 2 2 1 1 1

*Renaultova pogonska jedinica

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Kada je Kimi dobio treći turbo?



    1

    0