Hartley: Trebao sam presjeći šikanu na početku kao i drugi

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hartley: Trebao sam presjeći šikanu na početku kao i drugi

Ante Vetma

Brendon Hartley ne može biti zadovoljan utrkom u Francuskoj jer je još jednom ostao bez bodova, ali se barem može pohvaliti da je došao do cilja.

Završio je na 14. mjestu s jednim krugom zaostatka, dok su iza njega ostali samo Sirotkin i Alonso.

“Prilično sam dobro krenuo na startu, ali sam se našao u situaciji da nemam kamo.”

“U trećem zavoju je Pierre [Gasly] bio direktno ispred mene. Gledajući ovako unatrag, vjerojatno sam trebao presjeći šikanu kao i neki drugi koji su tako dobili pozicije.”

“Prošao sam kroz taj zavoj bez oštećenja.”

“Nakon toga je utrka bila dobra, nije bilo grešaka. Odradio sam zaista dobro pretjecanje s vanjske strane osmog zavoja, kasno na kočnicama, zbog čega sam bio sretan.”

Hartley je nakon 8 utrka 18. u poretku vozača i ima jedan bod iz Azerbajdžana. Iza njega su dva vozača koji još uvijek čekaju svoje prve bodove – Romain Grosjean i Sergej Sirotkin.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9512 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3823 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Hartley#Toro Rosso

Komentiraj

15 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Lik je u pravu. Trebali su znati da će se ovo desiti u prvom zavoju.
    Ili se pripremiti za kazne, ili postaviti naizmjenične rubnike pa ako izađeš da moraš malo motati da bi se vratio.
    Onako ih je pola samo presjeklo šikanu i nastavilo voziti kao da ništa nije ni bilo.



    19

    1
    • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Vjerujem da ti vozači nisu imali drugi način da izbjegnu gužvu, a odluka se mora donijeti možda u domenu manjem od jedne sekunde i istu bi vjerojatno donijeli i da znaju da se to dobro kažnjava.

      Sad, što se tiče tih priprema za kaznu, šta očekivati od njih kad Hamiltona nisu kaznili kad je presjekao krivinu u Mexicu 2016. i to svjesno da ne izgubi pozicije jer je prethodno napravio grešku na kočenju:
      https://www.youtube.com/watch?v=EI-nMx-gnTU



      7

      3
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Tu je trava, a LH nije stekao prednost. Bio prvi prije zavoja, bio prvi u zavoju, ostao prvi nakon toga. Hartley priča da su neki vozači napredovali u pozicijama tako što su kratili zavoj.
        Ovaj let kroz travu je se mogao završiti svakako.
        Ovakvih primjera imaš na sve strane.
        Međutim na asflatnim izletnim zonama, treba onemogućiti lagan povratak na stazu. Nekoliko ležećih policajaca bi dosta pomoglo.
        Nije to neko novo rješenje. Imamo ga na i na ostalim stazama.



        6

        12
      • Kimi Raikkonen 7 Hydroid prime Prikaži

        Baš me zanima jeli bi imao isto misljenje da je ovo napravio Vettel. Sto god Hamilton napravio na stazi na ovome portalu se dočeka na nož. Samo se zamislite da je vas omiljeni vozac ovo napravio i sigurno vam nebi smetalo. Ne navijam za LH. Nego za ferrari ali ono…. smanjite dozivljaje



        11

        6
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        On je prethodno napravio veliku grešku na kočenju i zbog nje je to svjesno uradio, iako je imao prostora da se vrati asfaltom, ali bi u tom slučaju vjeroajtno izgubio par pozicija,

        I taj “let” kroz travu je mogao završiti baš onako kako je završio i kako je Hamilton naumio da se završi. Max je isto poslije u utrci napravio i dobio 5sec kazne, a bio ispred Vettela u trenutku kad je izletio i vratio se ispred njega. Hamilton je kroz tu krivinu stekao barem 2-3sec prenosti umjesto da izgubi pozicije. I zbog tog njegovog poteza mi je bilo drago što je Rosberg osvojio titulu te sezone :)



        8

        3
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Pa kako je mogao napredovati ako je bio prvi, Boga ti @Har Kl?
        Poenta je da nije nazadovao.
        A trebao je.
        Vrijedi i za sve druge primjere, ne samo za Hamdin.
        A ono što je Max uradio (na istom videu) je još gore.
        Par vozača u Francuskoj su izbjegavali sudar i potencijalno sranje.
        Mislim da nisu imali namjeru “napredovanja”, ali je tako ispalo.
        I kada bi im rekli da će definitvno dobiti kaznu (prije toga), vjerujem da bi opet uradili isto.
        Dok je Hamdo (a Boga mi i Max) na ovom snimku imao očitu namjeru “NEnazadovanja”.



        6

        4
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Pa ne sjećam se baš svih tih detalja.
        Ako je Max kažnjen za istu situaciju, a LH nije onda nije pošteno.
        Samo kažem da takvih primjera ima na sve strane i kod svih vozača.
        To većinom nije kažnjivo.
        Slažem se da LH napravio grešku. To za gubitak par pozicija … šbbkbb
        Ali ne znam zašto se raspravljamo oko situacije prije dvije godine.
        Da pročeprkam po netu našao bih i Vettelovo kraćenje nekog zavoja.
        Nije to ni bitno.
        Ja sam napisao da se slažem sa momkom da nije pošteno da onaj ko ide kroz zavoj regularno da prođe lošije od nekoga ko krati zavoj.
        Kao i to da nije to toliko teško napraviti na stazi.
        Imena nisu uopšte bitna.

        EDIT: nije ni mogao napredovati @Frantic. ali nije mu niko ni bio blizu u zavoju. Da je neko bio pored njega vjerovatno bi ga kaznili.



        1

        1
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Nije ni mogao napredovati ali nije mu niko ni bio blizu u zavoju.

        To izgleda tako samo zbog njegove velike greške, jer je totalno promašio kočenje. Pa se čini da je “puno” ispred.
        Rosberg je takođe promašio kočenje (ali puno manje), bio je izguran od strane Maxa i krenuo je da se vraća na stazu i kad je skontao da će se vjerovatno sudariti s nekim i možda napraviti lančanu reakciju i on je skratio zavoj, doduše puno manje nego Hamdo, ali i puno “opravdanije” (zbog prethodno navedenog).
        Nešto slično je uradilo par vozača u Francuskoj. Nemam ja ništa protiv Hartleya, ali njemu je takav grah pao, jbga. Da su ovi što su kratili bili baš za kazne, vjerujem da bi ih Charlie sve pokažnjavao. Opet kažem, vjerujem da, u svom onom kuršlusu nisu imali namjeru kraćenja.

        Da je neko bio pored njega vjerovatno bi ga kaznili.

        Heh, ja lično sumnjam malo u to, ali ostavićemo otvoreno, da bude šbbkbb



        1

        1
      • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        @Hydroid prime Ne radi se ovdje o tome bi li ja branio Vettela da je on uradio to što je tad Hamilton, već što je izostala sudačka opomena i omogućilo se vozaču da profitira iz svoje greške, a poslije u utrci je donešena u jako sličnoj situaciji, zbog čega je i potenciran komentar. Što se tiče Vettela, ja ga nisam branio ni tad u Meksiku zbog njegove kazne, kao ni prošle godine u Bakuu kad je zbog svojih nepromišljeni radnji sam sebi iskopo rupu i zasjenio poteze drugih sudionika u oba slučaja. u oba slučaja ni njegova ekipa nije stala u njegovu obranu, jer nije ni mogla.

        @Har Kl Poslije te utrke se baš o ovim stvarima pričalo što Hartley govori, zbog čega sam se i sjetio te situacije. Tad se problematizirala trava bez ikakvih prepreka i zazivao pijesak, jer bi Hamilton dobro promislio da onda siječe krivinu itd. Uglavnom, nije se toliko razmišljalo o ovom zavoju u Francuskoj, a izostanak sudačkih odluka u prošlosti daju dio odgovora zašto.



        3

        1
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Dobro šta vas dvojica hoćete da kažete?
        Da se ne slažete sa mnom da treba spriječiti kraćenje šikana ili ne?
        Jer Frantic me ubjeđuje da je ekipa oko Hartley-a nije imala namjeru kraćenja pa nije kažnjenja, s pravom.
        Njemu je takav grah pao, yebiga
        S druge strane Hamilton koji je prošao kroz travu, gdje uvijek postoji mogućnost gubitka prednjeg krila, je trebao biti kažnjen.
        Jer njemu je drugačije grah pao?
        Opet dvostruki kriteriji kod tebe @Frantic kad su u pitanju drugačije ekipe i vozači.
        Ili jeste ili nije.
        Imam osjećaj da se nekada raspravljaš samo zbog rasprave.
        Trava bez ikakvih prepreka nije ista kao izletna zona bez ikakvih prepreka.
        Ali ja se ne bih bunio kad bi i travu malo raskopali pa ko voli nek izvoli.



        3

        4
      • Mick Schumacher Multi 21 Prikaži

        Ako me sjećanje dobro služi, mislim da je Lewis usporio dosta poslije, kako bi ga ostali stigli.



        2

        4
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Nikog ja ni u šta ne ubjeđujem. :mrgreen:
        Ja iznosim svoje mišljenje.
        Ako te baš interesuje @HarKl, smatram da ekipa oko Hartleya nije trebala biti kažnjena jer su izbjegavali gužvu i bili primorani kratiti zavoj, tj. nisu imali namjeru “dobiti” koju poziciju.
        Hamilton promašio kočenje i lola laganini skratio zavoj, a sve u cilju kako bi “zadržao” poziciju. S namjerom. Jebeš ono usporavanje što ga pominje @Multi21
        I da, smatram baš tako kao što si rekao.
        Ekipa oko Hartleya nije kažnjena (i nije trebala biti), dok je Hamilton trebao biti kažnjen (pogotovo u kontekstu činjenica da je Max kažnjen).
        Nikakvi to nisu dvostruki kriteriji.
        Tebi je kriterij “kraćenje zavoja, bukvalno kao takvo”, a meni je kriterij “namjera i svrha kraćenja zavoja”. Treba razlučiti neke stvari.
        Ti si, ako me pamćenje služi, tehničkog smjera (inžinjer nečega), pa možda posmatraš stvari kao + ili -, 1 ili 0, jest ili nije, on ili off…… Realnost je malo drugačija.
        Matematika kaže da je 2 + 2 = 4, ali ne možeš se uvijek voditi time, u stvarnosti treba biti malo flexibilniji. Ja kao ekonomista (posao me tome naučio) se često susrećem sa tzv. “međuzonom”, sa onim “špekulativnim”, pa sam fleksibilan, i ne gledam na stvari baš tako kruto.



        3

        1
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        I pretpostavio sam da nisi konzistentan.
        Ali hvala na životnim uputama.
        Mi inžinjeri također radimo prema propisima, čim radimo po propisima, ganja se zbog ekonomije siva zona. Siva zona je nije to što ti govoriš. Siva zona također poštuje zakone matematike, ako pošteno radiš.
        Ono što mi ne znamo, a vi znate, je čitanje misli.
        Tako ne znamo odrediti šta je neki vozač u tom trenutku mislio, već se držimo granica pravila. Ti znaš, super.



        1

        3
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Tjeraš me u off.
        Flexibilnost i nekonzistentnost su dva pojma koja su “niđe veze”.
        Trebao bi to kao inžinjer znati.
        Dalje, pobrkao si “međuzonu” i sivu zonu.
        Ni o kakvoj sivoj zoni (šverc, manipulacije, varanje države,…..) ja nisam pričao.
        Ja poštujem zakone države, kakva god bila. :mrgreen:
        BTW, ja nisam u računovodstvu (tamo je uvijek 2+2=4), već u jednoj drugoj grani ekonomije gdje baš treba “čitati misli kod ljudi i gdje je 2+2 u većini slučajeva, ali ne baš uvijek, jednako 4” (pazi, stavio sam navodnike).
        Hvala na zahvalnici za životne upute.
        Hvala na komplimentu, ali ja ipak ne znam baš tako čitati misli (ni blizu onoliko koliko ti smatraš).
        Ali, trudim se. ;)



        2

        2
    • Po meni, na svakoj stazi ne od čunjeva nego od stiropora (da nema nisam vidio) povući crtu skorz do metar od pasice, i onda dva S da mora napraviti, da je sigurni gubitak bar 2-3 sekunde. Rješenje koje košta malo, potpuno sigurno, i nema nedoumica, da li je mogao ili nije, je li dobio ili izgubio. Izletio si prođi tuda i vozi dalje. I tih šikana može biti koliko hoćeš tada, neće smetati i niti će ih se koristiti kao sada, a omogućit će sigurnu zonu i siguran povratak na stazu.



      6

      0